PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er den placeholderen din (mr.Berg) relatert til designet som kommer? Mulighet for sneakpeak? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er ikke helt sikker ennå... Syns designet blir så flatt liksom, passer bedre til en slags.. hmm... Veit ikke. Tror det blir redesign, men med utgangspunkt i den saken på sida der. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er ikke helt sikker ennå... Syns designet blir så flatt liksom, passer bedre til en slags.. hmm... Veit ikke. Men...men.... Hva skal siden inneholde forresten? Blogg? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmm... Hvis jeg vil ha et egendefinert listepunkt ved en liste til å endre seg ved hover, hvordan kan jeg gjøre dette? Tenker meg at noe som dette kanskje går, men jeg har mine tvil, egentlig... li { list-style-type: url('images/list-style.gif') 0 0 no-repeat; } li:hover { list-style-type: url('images/list-style.gif') -15px; } Dette bør da fungere, bør det ikke? Jeg er ikke sikker, og vil vite om det i det hele tatt går før jeg begynner med noe sånt tull... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kommer ikke til å fungere i IE, da IE bare støtter :hover på a. PC: Kanskje. Litt forskjellig. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jibba; Skal elementene i listen utelukkende være lenker? I så fall, sett punktet som bakgrunnsbilde på a-elementet, og sett list-style: none på listen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 funker :hover på alle a-elementer, eller kun a med href? mener jeg testa en gang, men husker ikke.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jibba; Skal elementene i listen utelukkende være lenker? Jepp, skal være lenker... Da kan jo måten din funke, ja... Takk Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vrea sa zica cum ca pot citi hex "you and dead people". Adica "you and 57005people". Deci, in total, 57006. Var det copy'n'paste fra google, eller kan du faktisk latin/italiano/ettellerannet? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Mr.Berg: Tenkt noe over hvilket publiseringssystem du skal bruke? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Mr.Berg: Tenkt noe over hvilket publiseringssystem du skal bruke? Er fortsatt på designstadiet, og har ikke tenkt i de baner. Hvordan det? Har du utviklet et nytt og revolusjonerende system kanskje? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vrea sa zica cum ca pot citi hex "you and dead people". Adica "you and 57005people". Deci, in total, 57006. Var det copy'n'paste fra google, eller kan du faktisk latin/italiano/ettellerannet? copy'n'paste, men var faktisk fortståbart.. "you and dead people" blir "you and 57005 people". Den er ikke artig, synes jeg.. Tror den må skrives på engelsk for at det skal ha noe i seg. Kan ikke dette med hex, men etter noen søk med google tror jeg det er sånn ja.. *trekker på skuldrene over dårlig geek-humor* Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Selvfølgelig har han det. Det er litt umodent, men ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Selvfølgelig har han det. Det er litt umodent, men ser veldig bra ut Åssen innlegg hørte den til ? Du vet, det er en gunn til at quotefunksjonen er der.. Endret 11. oktober 2004 av Marvil Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Selvfølgelig har han det. Det er litt umodent, men ser veldig bra ut Hvem faen snakker du til? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Og i IE gjelder det ikkje på body elementet. Huh? Helt sikker på det? Så godt som, erfarte det når eg styra på med zengarden designet mitt.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Er den placeholderen din (mr.Berg) relatert til designet som kommer? Mulighet for sneakpeak? Jeg har et meget pent bilde. Tror jeg. Endret 11. oktober 2004 av Purify Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så godt som, erfarte det når eg styra på med zengarden designet mitt.. http://dev.paradoxia.org/stuff/larve.htm Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så godt som, erfarte det når eg styra på med zengarden designet mitt.. http://dev.paradoxia.org/stuff/larve.htm Hmm, snålt... Men er heilt sikker på at det var tilfellet, for alt fiksa seg når eg la til margin: 0; padding: 0; i body på hagen min... Hmm... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmm, snålt... Men er heilt sikker på at det var tilfellet, for alt fiksa seg når eg la til margin: 0; padding: 0; i body på hagen min... Hmm... Kan nemlig aldri huske å ha måttet angi det selv. Mulig det var noe annet i koden din som gjorde det. (*steppe inn for marvil: link til sherlock*) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå