Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Ingardj skrev:
Ja eller nei?

Ja og nei. ;)

Du kan få en PHP-fil til å kjøres like lenge som et heltall du spesifiserer kan bli, men det vil i samme slengen ta deg uendelig lenge å spesifisere heltallet. ;)

Med cron vil man ikke få en evig loop, siden det ikke er en loop, men et nytt script som startes med et gitt intervall. Ergo er det mye logikk som går tapt.

EDIT: Equerm: Du var nok den eneste som så det. Jeg fikk nettopp svaret 111121. ;)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
  jorgis skrev:
  Ingardj skrev:
Ja eller nei?

Ja og nei. ;)

Du kan få en PHP-fil til å kjøres like lenge som et heltall du spesifiserer kan bli, men det vil i samme slengen ta deg uendelig lenge å spesifisere heltallet. ;)

Med cron vil man ikke få en evig loop, siden det ikke er en loop, men et nytt script som startes med et gitt intervall. Ergo er det mye logikk som går tapt.

Er det ikke litt snodig om man får et ord til å gå i det uendlige? :dontgetit:

I så fall vil jeg vite hvordan :whistle:

EDIT: jorgis: Ja jeg tror nok det, den var på 111106 så bare brukte jeg min magi så den kom til 111111 *hihi*

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
  Sitat

Nå begynner jeg virkelig å tvile på enkelte her inne. Tror jeg stikker på trening, jeg.

Me 2, men taekwondoen er avlyst grunnet problemer i ankern.. får jeg meg en tur da :mad:

EDIT: dette hadde ingenting med webdesign og gjøre men men...

Hvordan får man divs til å ligge rett underhverandre? Hos meg blir det et mellomrom på 20-30 px, (og jeg har ingen margin eller padding, hvilken nå enn det er som har noe med dette og gjøre)

HA! da ble det ontopic da..

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar
  Equerm skrev:
Er det ikke litt snodig om man får et ord til å gå i det uendlige? :dontgetit:

I så fall vil jeg vite hvordan :whistle:

Det vil uansett ikke finnes et datasystem som går i det uendelige, tatt i betraktning støv som samles opp, minne som flyter over, pluss det faktum at harddisken en gang vil bli full. For å skrive til disk i det uendelige, må du ha en harddisk som er uendelig stor, noe som er umulig. Hvis du da heller foretrekker å dytte inn en ny harddisk med jevne mellomrom er det også umulig, siden det på et visst sted i slektstreet ditt sannsynligvis vil stoppe opp. ;)

Anywhoo: Ingen som synes min tidligere gåte var litt ... rar?

*gjenta*

"How many people can read hex if only you and dead people can read hex?"

Svar: 57006.

Noen som kan prøve å forklare hvorfor/hvordan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...