PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 NWF harke persoligheten. Det er sant, og det er nettopp derfor jeg spør der; Tilbakemeldinger fra noen som ikke «kjenner meg». mr.Berg: Det er så sant, stort sett bare de samme folka som har noe konstruktivt å komme med, resten er bare "Stygt", "Greit", "Pent" osv. Vil ikke si at dette forumet renner over av pene sider, men det er da min mening. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vil ikke si at dette forumet renner over av pene sider, men det er da min mening. Godt mulig, men det gjør heller ikke NWF Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ahh! Domenet er oppe! *Legge opp en placeholder* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ahh! Domenet er oppe! Hadde de glemt seg, eller kom det bare sånn helt plutselig? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det var en feil i scriptet som oppdaterte DNS, visstnok. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 @Mr.Berg: hva betyr undeclined? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ubøyd, faktisk (som i ubøyd verb og slikt). Ingen spesiell grunn til at jeg valgte det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) *** Nok av dagens idioti fra mi side *** Ubøyd, faktisk (som i ubøyd verb og slikt). Ingen spesiell grunn til at jeg valgte det Decline kan vere å avslå (Accept vs Decline) - og da blir Undeclined altså Akkseptert Endret 11. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ubøyd, faktisk (som i ubøyd verb og slikt). Ingen spesiell grunn til at jeg valgte det Decline kan vere å avslå (Accept vs Decline) - og da blir Undeclined altså Akkseptert Ja, har tenkt over det, men i den store blåe fra Kunnskapsforlaget står det bare én oversettelse - nemlig ubøyd. Ellers så er det en rar måte å si «akseptert» på ja, og den står ikke i ordboka fordi man heller skal bruke «accepted» Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Uansett, så er det vel strengt tatt du, sirice, mikka og dunestar som skiller seg positivt ut fra mengden her vil eg tørre å påstå. Å trekke frem 4 personer som skiller seg ut positivt på forumet er noe av dummeste jeg har hørt(i hvert fall idag). Skjønner ikke hvorfor man hele tiden trekker frem en sånn elite av webdesignere(de beste) her på forumet. Synes det er helt greit, og sølvfølgelig sant at noen er bedre enn andre, men å drive å lage lister over hvem som er bra synes jeg er idiotisk. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Bare snurt fordi du ikke var i lista du Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Enig med Waldmeister. Dette er og blir et nybegynnerforum, og da skal man ikke drive med å trekke fram de beste innenfor det forumet dreier seg om. Det blir rett og slett for teit. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har edita posten lenger oppe no. *gå å henge seg elns* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) *snip* nybegynnerforum *snip* Det er feil! Alle her har vært nybegynnere en gang i tiden, men den faste horde er langt fra det man kan kalle nybegynnere (inkludert deg selv). EDIT: Det er hva du gjør det til. Endret 11. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 *snip* nybegynnerforum *snip* Det er feil! Alle her har vært nybegynnere en gang i tiden, men den faste horde er langt fra det man kan kalle nybegynnere (inkludert deg selv). EDIT: Det er hva du gjør det til. Problemet med den holdningen er jo at man skremmer de som er helt blanke fra å delta aktivt. ...tror jeg Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Det er feil! Alle her har vært nybegynnere en gang i tiden, men den faste horde er langt fra det man kan kalle nybegynnere (inkludert deg selv). EDIT: Det er hva du gjør det til. Vel, selvfølgelig finnes det personer som er veldig flinke innen webdesign på dette forumet. Men dere "er her" for å hjelpe nybegynnerne, som det faktisk er et flertall av i dette forumet. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg fikk ikke alltid stående applaus her for mine første design, men jeg skjønner jo nå at de ikke akkurat var så imponerende som jeg trodde den gangen. Tables og design mekket med Photoshop/Imageready er helt klart en forferdelig uting som jeg heldigvis greide å venne meg av med, mye takket være dere her på forumet. Nå lager jeg bare valide hjemmesider i XHTML1.1 og CSS2, synes det er helt supert bare å kunne det. PHP har jeg delvis lært meg og. Vett ikke helt hvorfor jeg skrev dette her men dere snakker jo så mye om at dere skremmer vekk "noobs". Dere ble ikke kvitt meg iallefall Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Og hvorfor skulle vi ville det? Alltid bra med nytt blod her inne Mine første design var ikke konge de heller, men de har forbedret seg! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan ikke php, men er det mulig å loop'e et script til å skrive til en txt-fil i det uendelige, eller stopper det etterhvert? lurer.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kan ikke php, men er det mulig å loop'e et script til å skrive til en txt-fil i det uendelige, eller stopper det etterhvert? lurer.. Cron Jobs er hva du leter etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå