Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

NWF harke persoligheten. :)

Det er sant, og det er nettopp derfor jeg spør der;

Tilbakemeldinger fra noen som ikke «kjenner meg».

 

mr.Berg: Det er så sant, stort sett bare de samme folka som har noe konstruktivt å komme med, resten er bare "Stygt", "Greit", "Pent" osv.

 

Vil ikke si at dette forumet renner over av pene sider, men det er da min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ubøyd, faktisk (som i ubøyd verb og slikt). Ingen spesiell grunn til at jeg valgte det

 

Decline kan vere å avslå (Accept vs Decline) - og da blir Undeclined altså Akkseptert :p

Ja, har tenkt over det, men i den store blåe fra Kunnskapsforlaget står det bare én oversettelse - nemlig ubøyd.

 

Ellers så er det en rar måte å si «akseptert» på ja, og den står ikke i ordboka fordi man heller skal bruke «accepted» :p

Lenke til kommentar
Uansett, så er det vel strengt tatt du, sirice, mikka og dunestar som skiller seg positivt ut fra mengden her vil eg tørre å påstå.

Å trekke frem 4 personer som skiller seg ut positivt på forumet er noe av dummeste jeg har hørt(i hvert fall idag).

Skjønner ikke hvorfor man hele tiden trekker frem en sånn elite av webdesignere(de beste) her på forumet.

Synes det er helt greit, og sølvfølgelig sant at noen er bedre enn andre, men å drive å lage lister over hvem som er bra synes jeg er idiotisk.

Lenke til kommentar
*snip* nybegynnerforum *snip*

Det er feil!

 

Alle her har vært nybegynnere en gang i tiden, men den faste horde er langt fra det man kan kalle nybegynnere (inkludert deg selv).

 

EDIT: Det er hva du gjør det til.

Problemet med den holdningen er jo at man skremmer de som er helt blanke fra å delta aktivt.

...tror jeg

Lenke til kommentar
Det er feil!

 

Alle her har vært nybegynnere en gang i tiden, men den faste horde er langt fra det man kan kalle nybegynnere (inkludert deg selv).

 

EDIT: Det er hva du gjør det til.

Vel, selvfølgelig finnes det personer som er veldig flinke innen webdesign på dette forumet. Men dere "er her" for å hjelpe nybegynnerne, som det faktisk er et flertall av i dette forumet. :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke alltid stående applaus her for mine første design, men jeg skjønner jo nå at de ikke akkurat var så imponerende som jeg trodde den gangen. Tables og design mekket med Photoshop/Imageready er helt klart en forferdelig uting som jeg heldigvis greide å venne meg av med, mye takket være dere her på forumet. Nå lager jeg bare valide hjemmesider i XHTML1.1 og CSS2, synes det er helt supert bare å kunne det. PHP har jeg delvis lært meg og.

 

Vett ikke helt hvorfor jeg skrev dette her men dere snakker jo så mye om at dere skremmer vekk "noobs". Dere ble ikke kvitt meg iallefall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...