Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) @ fjartan: Høres ut som tvilsomme greier... Send en mail til de som har domenet ditt, og be dem fikse det, eller noe sånt. --------------------------------------------------------------------- Nå begynner jeg seriøst å bli utålmodig. Det er nå ~7 dager siden jeg fikk bekreftelse, admin-info og faktura fra STW, men fortsatt er domenet utilgjengelig på http://undeclined.net/ . Er det noe jeg må fikse for at ting skal funke? OG: Dedicated vs shared IP: Forskjellen er, og er det nødvendig med dedicated om man ikke vil bruke FTP? Endret 11. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 @ fjartan: Høres ut som tvilsomme greier... Send en mail til de som har domenet ditt, og be dem fikse det, eller noe sånt. Det skal jeg gjøre. Har opplevd slik når man bruker redirect location til en side som ikke eksisterer (noe som forøverig sørget for masse feilsøkingsarbeide og problemer), men nå forsøkte jeg et enkelt script som skriver ut det som står i variabelen. Skal sende en mail jeg Tusen takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 @mr.Berg: Sende mail til STW? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Rart, MrBerg... Tok da ikke så lang tid med noen av mine domener.. Gjør som PoleCat sier, og send mail Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Gjorde det i går. Ingen som vet noe om de øvrige spørsmålene mine da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Har jeg spurt om noens meninger her egentlig? Om dere likte v6 bedre eller ei, betyr egentlig ingenting, da jeg ikke regner med å få requests om arbeid av noen her. De fleste som har kontaktet meg gjennom mailskjemaet på den gamle, har nevnt at det var litt (for) ekstremt. Get it? Har du en egen tråd da? Så ingen jeg Skjønner tanken bak, og v7 var fin, bare litt liten - veldig stor kontrast til tidligere sider Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Webdesigner: https://www.aetat.no/sbl/as/stillingssok/st...se.do?id=818383 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Noen som har en skjermdump av hva mavva egentlig sa her: Velkommen etter lille venn Kjeftn småen. Haha, skulle du likt å visst.. Neida, jeg redigerte vekk et komma som lurte seg inn, tror jeg det var.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Har du en egen tråd da? Så ingen jeg Ikke her, men på NWF. Har fått meldinger om at den er totalføkka i IE5 og Safari, så kanskje jeg bytter tilbake. Kanskje jeg skulle hive opp en poll, "Hvilken Demoted-versjon skal jeg bruke" Endret 11. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 æh, har du forlatt oss til fordel for nwf?? Siste jeg sjekket innom der var det laber aktivitet og ikke nødvendigvis høyt nivå... "Kjenner" forøvrig han som startet det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 PoleCat hater oss, og vil vel kanskje ikkje la fleire rippe sidene hans? Uansett: Er det berre her MSN ikkje funker, eller? No får eg ikkje engang logga på :\ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Uansett: Er det berre her MSN ikkje funker, eller? No får eg ikkje engang logga på :\ Ikke jeg heller.. Jævla bra egentlig, skal gjøre prosjekt via MSN, og jeg har ikke mob.nret til han, og vi har evaluering om 2 timer.. :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 msn er nede pga tekniske oppgraderinger Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 msn er nede pga tekniske oppgraderinger Vet du når det er oppe igjen..? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kommer fint inn på MSN jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Kommer fint inn på MSN jeg. Nå gjør jeg også det.. enden: Hehe, ok.. Endret 11. oktober 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 æh, har du forlatt oss til fordel for nwf?? Neeeeida... Men ja, rippere og copycats er det rett og slett for mange av her. Bare se hvor mange absentvoid-look-a-likes som har poppet opp i det siste. Det er ikke så veldig gøy å drive på med dette, når andre skal stjele fra deg hele tiden. Nivået hos NWF ligger omtrent likt med dette forumet, synes jeg. Men dette vil alltid være "mitt hjem", så "ingen fare". Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 NWF harke persoligheten. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Leste fort gjennom tråden din, PC, kritikken på siden din var ikke akkurat veldig konstruktiv. Mye «på en skala fra en til ti er denne 20», «Nice» (og bare det) osv. Dessuten virker det som om det er flere folk her som har litt bedre greie på ting her. Dette er da mitt inntrykk etter å ha vært medlem der en måned eller to... Så, vil si nivået her er noe høyere egentlig... Endret 11. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå