PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har da postet de flere ganger på forumet... Likte du de? http://home.no.net/hwpt/screens/merkelig2%201024x768.jpg (oi, vi må visst ikke ødelegge tråden til o'store FuLu) Det var... nesten skremmende Du er den første (bortsett fra meg) som har likt min(e) vakre "maleri(er)" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Så kjører vi WDS-party om et halvt års tid. Hvor langt er det fra Bergen til Sola da? Total lengde på kjørerute: 218.4 km @ gulesider.no Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 hehe, litt langt å reise, kanskje? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 hehe, litt langt å reise, kanskje? D e itj nå pråblem d, sjø. (var det likt?) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 hehe, litt langt å reise, kanskje? D e itj nå pråblem d, sjø. (var det likt?) Pråblem = Probblem (tykk L) Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Var litt langt det ja, men det går da alltids fly Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Var litt langt det ja, men det går da alltids fly Flyplassen er 5 min unna. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Var litt langt det ja, men det går da alltids fly Flyplassen er 5 min unna. Flotters Når går neste fly? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Digg Bare til å slå til vettu I think I'll might just do that. Så kjører vi WDS-party om et halvt års tid. 1. Er det slik som med skjermen at vi bestemmer hva du skal gjøre..? 2. WDS-fest; Passer meg flott. Har slekt i Rosenli, Byhaugen og på Forus (Godesetkroken).. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Jaja grattis da Polert. Hvor ligger huset..? Regner med litt mer sentralt enn Sandnes.. Med Lyse får du vel 10Mbits, kabelTV og telefon for 795,- ellerno..? Her er det. Lyse er billig og digg! Tror mamma kjenner megleren. Mot en liten kompensasjon kan jeg sikkert legge inn et godt ord for deg Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 1. Er det slik som med skjermen at vi bestemmer hva du skal gjøre..? *teste* PoleCat: Gidder du å kjøpe leilighet til meg i Bergen? Skal flytte til sommeren. Takker så mye Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 pc, tegn et bilde til wh1t3inc. Er med på wds fæst jeg! Bare småbarna ikke kommer (må legge seg tidlig de vettu) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 1. Er det slik som med skjermen at vi bestemmer hva du skal gjøre..? 2. WDS-fest; Passer meg flott. Har slekt i Rosenli, Byhaugen og på Forus (Godesetkroken).. 1. Skjermen hadde blitt bestilit uansett. 2. Among the lighterbensinsniffers med andre ord? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 WTF?! Sjekk hva en venn sendte til meg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 2. Among the lighterbensinsniffers med andre ord? Hehe hæ..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Så, Ilderen planlegger å slå seg ned og hvile på sine gammle dager? Når trer pensjonen i kraft, sa du? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 WTF?! Sjekk hva en venn sendte til meg! Dersom resten av dine venner sitter i samme drakt som deg foran skjermen, er vel ikke det så forunderlig? Bare kødder! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Så, Ilderen planlegger å slå seg ned og hvile på sine gammle dager? Når trer pensjonen i kraft, sa du? Ilderen skal endelig ut av sitt vinter/sommer/vinterhi. Hva syntes dere helt ærlig ut i fra tegningene og slik? Så det ut som et hvilested for pensjonister? Endret 16. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 WTF?! Sjekk hva en venn sendte til meg! Dersom resten av dine venner sitter i samme drakt som deg foran skjermen, er vel ikke det så forunderlig? Bare kødder! Jeg har på meg en beige genser FFS! Og her er det samme bildet bare med en markering der kragen på genseren er (slik at de gamle (les: PoleCat) klarer å se det de også): Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Kroppskondom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå