enden Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Gratulerer med 4k. Du er offisielt kåret til dagens nerd. #1. Takk. Velkommen etter lille venn Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hihi... Blir du aldri lei av den «jeg-er-eldre-enn-deg»-holdningen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Gratulerer med 4k. Du er offisielt kåret til dagens nerd. #1. Takk. Velkommen etter lille venn Kjeftn småen. Endret 10. oktober 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Gratulerer med 4k. Du er offisielt kåret til dagens nerd. #1. Takk. Velkommen etter lille venn Fra spøk til alvor: Beklager, men tviler på eg hoster opp en artikkel til unrealized.org i kveld/natt Kim, men har rett og slett ikkje ork akkurat no. Forresten, andre som har trøbbel med MSN akkurat no? Snakka med andre også som har trøbbel. Får ikkje snakka med noken liksom, sjøl om eg er logga på og sånt. Er i gang med nok et zengarden design *sette seg ned og kose seg med artikkelen til epsilon* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jepp. Omtrent halvparten på lista har nick som sier noe dritt om Messenger og lignende, og jeg får ikke kontakta noen, tror jeg. Skriv den artikkelen i nærmeste framtid da, Arve, så er jeg fornøyd. ----------------------------------- http://www.paradoxia.org/index.php?subacti...rt_from=&ucat=1 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Sorry PoleCat - men ka er det du har gjort?! Trur det er den kjedeligaste Demoted.org noken sinne, og imo er ikkje brukervennligheten heilt på topp akkurat heller... Sårri mækk, men det kan ikkje bli bra alltid - ikkje for deg engang! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Glad det ikke bare var jeg som hadde trubbel med MSN. Hmm, Demoted.org blei jo pen nå og da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 #1. Velkommen etter lille venn #2. Forresten, andre som har trøbbel med MSN akkurat no? Snakka med andre også som har trøbbel. Får ikkje snakka med noken liksom, sjøl om eg er logga på og sånt. #1. Jeg enser at noen her har autoritetsproblemer. #2. Ja, MSN er litt rar. Jeg logga av og på igjen, når jeg logga på så hadde jeg 4stk pålogga, men så kom det 41stk på rekke, ble ganske fin lyd.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Ehh, PoleCat? Jeg må bare si at det nye Demoted Designs var gørrkjedelig, tørt, grått og ensformig. Nei, vend tilbake til v6 ASAP! Edit: noen meninger? Endret 10. oktober 2004 av Purify Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) #F43173 == en heksadesimal RGB farge? Jupp, og dagens gåte er: How many people can read hex (det heksadesimale tallsystem) if only you and dead people can read hex? Svar: 57006. Er PHP ment for layout? Nei. CSS er ment for layout. Stemmer. PHP er ment for innhold, men det er dermed ikke sagt at PHP ikke kan generere CSS, og dermed brukes som et layoutverktøy. Det er heller ikke sagt at PHP ikke kan samarbeide med JS for å generere sider med variabel layout (etter skjermoppløsning). Jeg har begynt å lure på hvor mange i WDS-delen av forumet her som eier et domene som begynner på "un". Hvorfor ikke telle alle domener som begynner på "dis", "un", "mis" og denslags "av"-ord? Det er vel en 10-12 stykk? http://www.paradoxia.org/index.php?subaction=showcomments&id=1097414338&archive=&start_from=&ucat=1 La meg gjette... CuteNews! CuteNews-URIer er beryktede på lik linje med elkjop.no sine. Hihi... Blir du aldri lei av den «jeg-er-eldre-enn-deg»-holdningen? *vri den 180°, til å peke mot Marvil* Og med dette vil jeg si at jeg er bæck from teh ferie. Endret 10. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) noen meninger? Synes det var nydelig: behagelige og velbalanserte farger, lekker meny med fin hover, fint og oversiktlig. Ellers må si meg enig med purify og arve her. Sorry PC. Edit: Feil jorgis, det er aj-fork Endret 10. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg har begynt å lure på hvor mange i WDS-delen av forumet her som eier et domene som begynner på "un". Hvorfor ikke telle alle domener som begynner på "dis", "un", "mis" og denslags "av"-ord? Det er vel en 10-12 stykk? Ikkje mitt Melding 6666 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har begynt å lure på hvor mange i WDS-delen av forumet her som eier et domene som begynner på "un". Hvorfor ikke telle alle domener som begynner på "dis", "un", "mis" og denslags "av"-ord? Det er vel en 10-12 stykk? Ikkje mitt Tror ikke mitt gjør det heller. Stabilt forum for tiden.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Jeg syns v6 var bedre PoleCat, men kanskje v7 kunne dekket litt større del av skjermen?? btw. hvor blir det av foto.demoted.org? Endret 11. oktober 2004 av datating Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) PoleCat, synes den nye Demoted ble stilig jeg, ganske uortodoks (les: utenom det vanlige), er det ikke det det heter a? Likte det ganske så godt egentlig Endret 11. oktober 2004 av OShea22 Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 v7 ble litt lite for meg... Noen som har en skjermdump av hva mavva egentlig sa her: Gratulerer med 4k. Du er offisielt kåret til dagens nerd. #1. Takk. Velkommen etter lille venn Kjeftn småen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Noen som har en skjermdump av hva mavva egentlig sa her: Nope. Han redigerte jo samme sekund som han la ut. Hva sier retningslinjene om unødvendig quoting, alle sammen? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 irriterer meg grenseløst over http://www.trustedsearch.com/ som dukker opp hver gang jeg skriver inn adressen til en side som ikke eksisterer. Hvordan kan trustedsearch vite at www.mittdomene.no/index.php finnes, men nekter å slippe meg inn på www.mittdomene.no/index.php?variabel=1 ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har jeg spurt om noens meninger her egentlig? Om dere likte v6 bedre eller ei, betyr egentlig ingenting, da jeg ikke regner med å få requests om arbeid av noen her. De fleste som har kontaktet meg gjennom mailskjemaet på den gamle, har nevnt at det var litt (for) ekstremt. Get it? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå