PoleCat Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) <center> er depreciated/utdatert. Bruk text-align: center i CSS i stedet. p { font-family: verdana; color: rgb(0,0,255); } p.sentrert { text-align: center; } <p class="sentrert">All Rights Reserved - datating.com</p> EDIT: Berg, nå vanker det deng, og det vet du! Endret 10. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Takk takk, men PC, du glemte en " etter sentrert <p class="sentrert">All Rights Reserved - datating.com</p> Endret 10. oktober 2004 av datating Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Skulle bare teste deg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 hehe men en annen ting også.. hvis jeg vil ha annen farge på <p> i footer, hvordan skal det skrives? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 #footer p { color: #666; } (Dersom footer-diven din heter #footer.) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 takk igjen. nå har jeg fiklet sammen noe på formidagen og står ganske fast egentlig.. syns knappene er veldig kjedelige, og skriftfargen og mulignes fargen burde skiftes. noen av dere som kunne tenke dere å komme med et par forslag? Siden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 BG må byttes. Samma må fontfarge på brødtekst Det ble veldig blått Slik menyen er (med den fontsizen), så er den ikke spes funksjonell.. Får ikke plass til "Hovedsiden" f.x der.. Footer var litt kjedelig, samma var i grunn header. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Bakgrunnsfargen må vekk.. Den blir alt for skjærende! Resten sa Marvil, så da gidder jeg ikke å gjenta han BTW: Hva skjer med unrealized.org atm? XML Parsing Error: not well-formed Location: http://www.unrealized.org/hovedside/ Line Number 1, Column 45: <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-10"?>\n<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd"> Endret 10. oktober 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Oops, my bad! Fikset nå! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Lite aktivitet der nå... Er ikke som i glansdagene Arve: Sleng inn den artikkelen om rollover da, den er mye bedre enn Pixy's! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Se der, ja! Ja, den artikkelen er ganske så bra! Endret 10. oktober 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Lite aktivitet der nå...Er ikke som i glansdagene Arve: Sleng inn den artikkelen om rollover da, den er mye bedre enn Pixy's! Mye av jobben er å holde en jevn strøm, men det er også vanskelig.. Mange som brenner seg på det. Btw, kan jeg legge inn den webhostingtingen, eller passer den ikke helt inn ? Aho. 4000 poster. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Gratulerer med 4k. Du er offisielt kåret til dagens nerd. Den webhosting-saken din, må ikke den utvides litt og skrives en del om før du legger den ut, kanskje? Den representerer jo bare noen hoster, liksom... (Lokaltog: Det var det jeg mente med å ha én generell kategori på samme nivå som artikler og guider og det der, og ikke har en under hver kategori igjen. Sånne ting som den webhosting-saken passer ikke nødvendigvis under noen av kategoriene ) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 @ datating: for sterk blått, du må i hvertfall skifte bg! og knappene er ikke akkurat sexy nei Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Mr.Berg: en slags "alt det andre"-kategori? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Gratulerer med 4k. Du er offisielt kåret til dagens nerd. Den webhosting-saken din, må ikke den utvides litt og skrives en del om før du legger den ut, kanskje? Den representerer jo bare noen hoster, liksom... #1. Takk. #2. Ja, det var det jeg tenkte. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg holder på med en guide til stilskifting nå, men det går litt sakte fremover på denne kanten (oppdaterer lokaltog.net nå), er det noen som har kjempelyst til å få igang litt aktivitet på unrealized.org igjen eller? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Arve: Sleng inn den artikkelen om rollover da, den er mye bedre enn Pixy's! Skal skrive den på nytt, i kveld.. Men antageligvis ikkje før seint i kveld Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Marvil: Joda, skulle bare mangle. Lokaltog: Jepp, en sånn «det-som-ikke-passer-inn-andre-steder»-kategori ja, på samme nivå som Artikler, Guider og tips og Kodegalleri. Arve: Endret 10. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 ePsiLON47 to the rescue! http://www.unrealized.org/les_artikkel/gen...erte_rullefelt/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå