huf Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ser det bedre ut nå da?Min portfolio/personlige hjemmeside Nå var bg på :hover fin, så visst du gjør skriften litt lysere på :hover også nå, så blir dette bra. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Takk Skal ordne det nå Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Mikka:Å angi ting i en style attributt vs i et eksternt stilark gjør ingen forskjell i det heile tatt, anna enn at det er meir tungvint å holde styr på da selfølgelig. Var det jeg trodde, ja. Har litt problemer med å formulere et eventuelt svar. Kan liksom ikke bare ta opp igjen det jeg har sagt fra før. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå bør det være bra nok! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Se der ja! Nå begynner det å ligne noe her Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå bør det være bra nok! Pent Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Fornød nå da gutter? strictweb.net Må inrømme at jeg makket litt for å få til dette med denne boksen under rammen. Fant også ut at ff ikke jobber på helt de samme prinsippene som opera og ie når det gjelder z-index. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Pent Endret 6. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvilken behagelige blåtone er det du snakker om? Oppsettet er 100% likt det som var før, bare at jeg har flyttet boksen bak borderen. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 @huf: jeg synes både meny og resten av innholdet kan tåle en god dash med litt mer padding. Det ble litt trangt/kompakt sånn som det er nå. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvilken behagelige blåtone er det du snakker om? Oppsettet er 100% likt det som var før, bare at jeg har flyttet boksen bak borderen. Sorry, synes tydelig å huske det var en svak blåtone rundt det hele. Min feil! Det ble bedre nå iallefall Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Bilde siden din bugger jo i både IE, FF og Opera. Det er ikke pent! Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) @Waldmeister: skal ta det til etterretning. EDIT: vet at de sidene "bøgger". Sa det tidligere i tråden her... Skal fikse på det i løpet av ferien. Har ikke gadda å resize bilda. Skal lage det til litt annerledes også, men har ikke kommet så langt. Endret 7. oktober 2004 av huf Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sa det tidligere i tråden her... Visste ikke at det hadde blitt nevnt før. Forresten så er det vel kanskje en ide å starte en egen tråd sånn at det blir mer oversiklig. Tror enden har nevnte det en eller annen gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Oisann, StrictWeb var peen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) @Waldmeister: jeg har ikke spurt om noe spesifikt, så derfor så lager jeg ikke en ny tråd. Er jo bare små-snakk som passer bra i webkafèen. Men nå er jeg ferdig med det også. @wh1te: takker Endret 7. oktober 2004 av huf Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 huf: Du imponerer meg! Ikke mange som klarer å spytte ut glimrende design på løpende bånd. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 @huf: Meget pent.. Whee. Vant $22.50 på Pokerturnering. $11,75 i timen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Utrolig snasen side, huf! Tar kvelden nå, siden din var en veldig fin måte å avslutte kvelden på Endret 7. oktober 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå