PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Humsidums... Får avlegge rapport fra N&M-timen © Slaktet grisehjerter på skolen i dag, og det var morsomt (selv om de hjertene luktet noe helt jævlig). Lungene på en gris blir _meget_ store når de "blåses" opp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 EDIT: Du er jo soet da Vet. Btw; Fikk en rar melding @ msn i dag, fra en jeg faktisk ikke kunne se hvem var, det stod bare hx0001 og ingen e-mail adresse. Finner ikke noe i loggen heller. Uansett, "Demoted.org går ned, ikveld!" Blir morsomt å se... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Btw; Fikk en rar melding @ msn i dag, fra en jeg faktisk ikke kunne se hvem var, det stod bare hx0001 og ingen e-mail adresse. Finner ikke noe i loggen heller. Uansett, "Demoted.org går ned, ikveld!" Blir morsomt å se... Hmm, meldingen i MSN var at demoted.org skulle gå ned? Eller er det du som skal oppdatere noe? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm, meldingen i MSN var at demoted.org skulle gå ned? Tydeligvis. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 @ PC sin 13373 "ned-med-demoted.org-med-en-gang"-venn Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Er det noen her som har noe forslag til hvordan man kan lage Mouseover på en meny som er basert på ImageMap? Har du sett denne? AAaaaaaah!!! Takketitakk! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Meh is regging tha domain sparks.se Får det snart altså Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) You bloody sweed Grattis med nytt domene Endret 16. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 /me har vært å sett på "hus" i dag. 9000 i mnd på lånet ble kanskje litt drøyt, men om jeg kutter litt ned på hw-innkjøpene håper jeg det skulle gå fint. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) /me har vært å sett på "hus" i dag. 9000 i mnd på lånet ble kanskje litt drøyt, men om jeg kutter litt ned på hw-innkjøpene håper jeg det skulle gå fint. Skal du kjøpe eller leie? EDIT: Sto lån der ja. Da kjøper du vel... Endret 16. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe Lykke til da Polecat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 /me har vært å sett på "hus" i dag. 9000 i mnd på lånet ble kanskje litt drøyt, men om jeg kutter litt ned på hw-innkjøpene håper jeg det skulle gå fint. Skal du kjøpe eller leie? EDIT: Sto lån der ja. Da kjøper du vel... Kjøpe ja. Og det beste av alt; 10MBit fiber fra Lyse. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Og det beste av alt; 10MBit fiber fra Lyse. Da slår du til (hvis du lover å dele linjen din med meg ) Jeg kan flytte inn til deg Endret 16. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) For å ikke spore av en annen tråd (b-one): Jeg vil anbefale ServeTheWorld Er det virkelig bare jeg som har opplevd den enorme nedetiden i det siste? Utifra nedetiden din så ser man at servetheworld prioriterer amatørene framfor proffene. (amatørene får mer nedetid) © Endret 16. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 skulle ikke den vært omvendt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kjøpe ja. Og det beste av alt; 10MBit fiber fra Lyse. Herre jemini. Her er jeg hjemme å sover fra 12 - 20, så er det pokker meg 4 nye sider..! Jaja grattis da Polert. Hvor ligger huset..? Regner med litt mer sentralt enn Sandnes.. Med Lyse får du vel 10Mbits, kabelTV og telefon for 795,- ellerno..? Kunne sikkert kommentert alle de andre postene, men jeg husker ingenting av det jeg nettopp las.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jaja grattis da Polert. Hvor ligger huset..? Regner med litt mer sentralt enn Sandnes.. Med Lyse får du vel 10Mbits, kabelTV og telefon for 795,- ellerno..? Her er det. Lyse er billig og digg! Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jaja grattis da Polert. Hvor ligger huset..? Regner med litt mer sentralt enn Sandnes.. Med Lyse får du vel 10Mbits, kabelTV og telefon for 795,- ellerno..? Her er det. Lyse er billig og digg! Digg Bare til å slå til vettu Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Digg Bare til å slå til vettu I think I'll might just do that. Så kjører vi WDS-party om et halvt års tid. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Så kjører vi WDS-party om et halvt års tid. Hvor langt er det fra Bergen til Sola da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå