mikk- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kom over en veldig sexy vectordame ( ) nå: http://www.urbancowboy.net/corel.html Utrolig snasen illustrasjon Nå fikk jeg lyst til å lære meg vektor. Må bare bli ferdig med litt prosjekter først. Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen som vet om en side som lister opp mange slike & © (vet ikke hva det heter) og som forklarer hva de forskjellige er? Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noe slikt ? Yeah (tenkte faktisk ikke på å sjekke på w3 ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Veldig som du redesigner da, huf! Nice! Edit: Den bugger jo litt her og der, men den er vel ikke ferdig ennå... Endret 6. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Men den er lekker! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Argh, jeg blir rett og slett forvirra. Hvordan klarer du, huf, å spy ut så sinnsykt mange design på rekke og rad? Det som er kjipt, er jo at alle er skikkelig bra også. Vel vel, får håpe du går tom for kreativitet snart. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jobbet litt med et nytt design nå: http://dev.beyond-sanity.com/v2/fisk4.png Er ganske fornøyd selv, men jeg vil gjerne høre noen korte kommentarer mens det fortsatt er i designfasen. Header skal ikke være sånn, bare noe random jeg tegnet inn for å faktisk ha noe der. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) ... vil gjerne høre noen korte kommentarer mens det fortsatt er i designfasen. - Litt kjedelig og lite detaljerik grafikk - Rett og slett stygge piler (Links menyen) - Kreativ hovedmeny - Merkelig farge kombinasjon på hele siden - Kjedelige overskrifter Endret 6. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva skal jeg kalle min hjemmeside/portfolio? Trenger et navn, har lyst til å kjøpe domene snart Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva skal jeg kalle min hjemmeside/portfolio? "Gompen's Portefølje" (uttales med tykk "L") ville vært et navn som gikk rett hjem hos meg. Originalt og fengende. For å være ærlig har jeg ingen idé. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 www.gompen.org er ledig! Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Gompen designs? Hvordan kan jeg legge til stylesheet i AJ Fork uten at det gjør kodingen ugyldig? Endret 6. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvordan kan jeg legge til stylesheet i AJ Fork uten at det gjør kodingen ugyldig? Huh? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hvordan kan jeg legge til stylesheet i AJ Fork uten at det gjør kodingen ugyldig? Huh? Glem det, fant ut at det inkluderte seg selv... merket det ikke før jeg skiftet det Edit: Bruk eller kast? Den er ment som en midlertidig side, til jeg lager noe bedre. Nei, den har ikke noe innhold enda. Ja, den mangler navn. Endret 6. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Edit: Bruk eller kast? Den er ment som en midlertidig side, til jeg lager noe bedre. Nei, den har ikke noe innhold enda. Ja, den mangler navn. Kast menyen og footeren, bruk resten. Gjerne en annen font i innholdsdelen, og mye mer line-height. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva skal jeg gjøre med menyen/footeren da? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva skal jeg gjøre med menyen/footeren da? Gjør det mer spennende! I dette designet var det gørrkjedelig med plain tekstmeny/footer. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal prøve... hvordan setter jeg line-height? (og hvor?) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hmm.. alle tror visst at en annen skal svare Du setter line-height:150%; (f.eks) på p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå