Arve Systad Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg likte de behagelige blålillafargene du hadde først mye, MYE bedre.. Såpass, ja? Hmm, er faktisk uenig - liker det bedre slik. Blei litt tamt med den gråblålilla i forhold til den som er no med litt meir rødt i. Men er igrunn ikkje overfornøyd heller med noke av det :\ Joda, jeg så det.. Ble litt bedre nå når glow'en var redusert, men jeg liker fortsatt ikke fargen på den.. Rosa _er_ en farge som er vanskelig å arbeide med Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Rosa _er_ en farge som er vanskelig å arbeide med Hehe, jeg vet det! Men du har jo bevist før også at man kan lage bra sider med rosa som fargetema.. En del her inne husker sikkert pink.absentvoid.com Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Rosa _er_ en farge som er vanskelig å arbeide med Hehe, jeg vet det! Men du har jo bevist før også at man kan lage bra sider med rosa som fargetema.. En del her inne husker sikkert pink.absentvoid.com Eksisterer fortsatt den.. Burde nesten ta den i bruk til etwas Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Edit: Bug i FireFox: Legg til text-decoration: none; under acronym. Virker ikke... har allerede prøvd det. Det er jo ikke text decoration, ikke vanlig underline... bare buggy Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 border: 0; da En skulle tro at border-bottom, som ble foreslått og forsøkt tidligere, ville klart det hvis border: 0 gjøre det... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen som husker hvor det "sjakkbrettet" der det er like farger på alle rutene, men ser forskjellig ut, ligger? hvor dette er hentet fra: http://stianweb.com/hw/ab.gif Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 border: 0; da En skulle tro at border-bottom, som ble foreslått og forsøkt tidligere, ville klart det hvis border: 0 gjøre det... Ser eg ut som en som leser alle poster, eller - HÆ? Men seriøst, altså - den streken som blir lagt til _er_ en border-bottom, så eg ser ikkje korfor den ikkje skal gå an å fjerne. Funker i Opera ivertfall Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Ble litt interessert til den merkelige oppførselen til taggen <acronym> så jeg gjorde en liten browsertest. Etter å ha lekt litt rundt fant jeg ut at: FireFox viser stiplette linje under taggen uten styleing Opera viser stiplette linje under taggen uten styleing Internett Explorer viser ikke stiplette linje under taggen uten styleing Konklusjon: Det betyr at man må style <acronym> taggen som vist tidligere. Taggen vil da ha stiplette linje også i Internett Explorer. Her er CSS koden som kan benyttes: acronym { border-bottom: 1px dotted #000; } Ellers kan du også teste det selv her: Acronym Endret 5. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Det er ikke noen vanlig dotted underline vi har med å gjøre her Det er den, og jeg vi ha den bort! Edit: Eller ha den rett under teksten. Ikke slik det er nå, med vanlig underline for link, og så kommer den andre bugga under der igjen. Endret 5. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) @gOmpen: ligger den inne i en link? Edit. Men er det da ikke bare å skrive text-decoration: none; på a-taggen. Tror ikke det går å få vekk den stiplette linjen (Foruten om internet explorer da) Endret 5. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 De linkene var noe du kom på i farta, am I right? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) @gOmpen: ligger den inne i en link? Edit. Men er det da ikke bare å skrive text-decoration: none; på a-taggen. Tror ikke det går å få vekk den stiplette linjen (Foruten om internet explorer da) Har prøvd både med og uten link, text-decoration: none; og border-bottom: 0; Edit: Men ja den er i en link, det er derfor det er vanlig underline på XHTML, men ikke på CSS (a:hover) Endret 5. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) acronym a { /* Eller a acronym { */ text-decoration:0; border:0; } ? Bare slenger ut flere forslag jeg Endret 5. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det var jo ikke noe nytt forslag, bare begge to på en gang... noe jeg har prøvd... oh well, kanskje jeg skal droppe hele greia med akronymer da Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Nå har jeg lagt til en demonstrasjon hvordan acronym reagerer sammen med a-taggen. Acronym Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen som husker hvor det "sjakkbrettet" der det er like farger på alle rutene, men ser forskjellig ut, ligger? hvor dette er hentet fra: http://stianweb.com/hw/ab.gif Her. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 !! Nå virker det som det kan bli et aldri så lite CA abbonement på meg ikke så langt fremover i tid Mye penger å spare på dette her; betaler 800-900 kroner i året for 13 issues.. Hadde man kjøpt det samme antallet i bladkiosken måte man betalt nesten 2000 kroner! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen som husker hvor det "sjakkbrettet" der det er like farger på alle rutene, men ser forskjellig ut, ligger? hvor dette er hentet fra: http://stianweb.com/hw/ab.gif Her. Freaky!! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kom over en veldig sexy vectordame ( ) nå: http://www.urbancowboy.net/corel.html Utrolig snasen illustrasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå