jorgis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 This page is not Valid -//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//NO! Jaja. 456 valideringsfeil er nå ihvertfall en forbedring. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ting som irriterer meg litt er, de har nytt design på forsiden, men alle de andre undersidene er fortsatt det samme. Får håpe de får gjort noe med det i løpet av de nærmeste dagene. Hadde vært litt merkelig om de bare oppdaterte forsiden ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vel, det er vel slik de gjør det. Er det kanskje bedre at hele underavdelinger er utilgjengelige, enn at man bytter ut litt og litt, og alle sidene hele tiden er tilgjengelige? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Haha. Det underliggende motivet for retouchen av dagbladet.no er: Dagbladet.nos utviklere og salgsavdeling lanserer i dag Norges største nettannonse. Dette er en satsning som vil fortsette. De vil ha Norges største reklamebanner! 860*448px med herlig, herlig reklame! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Haha. Det underliggende motivet for retouchen av dagbladet.no er:Dagbladet.nos utviklere og salgsavdeling lanserer i dag Norges største nettannonse. Dette er en satsning som vil fortsette. De vil ha Norges største reklamebanner! 860*448px med herlig, herlig reklame! Jeg er glad jeg benytter FireFox og kan blokkere alt som kommer fra dems annonse mappe. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Vel, det er vel slik de gjør det. Er det kanskje bedre at hele underavdelinger er utilgjengelige, enn at man bytter ut litt og litt, og alle sidene hele tiden er tilgjengelige? Vel, nei, det er kanskje flere fremgangsmåter. Men jeg ville nok ha designet alt ferdig først. Og hvorfor skulle dem vente med å redesigne resten av undersidene når de først skulle redesigne? Er dem virkelig så usikker på seg selv at de må høre med leserne om forsidedesignet var bra nok før de gjennomførte det på resten? Trodde dagbladet hadde dannet seg nok kunnskap om nettavisdesign idag Edit: typo Endret 5. oktober 2004 av FuLu Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg er glad jeg benytter FireFox og kan blokkere alt som kommer fra dems annonse mappe. Hvordan får du til dette? Jeg får bare til å blokkere alt som kommer fra gfx.dagbladet.no, men det tar med seg all grafikken. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Man har vel vanligvis en ad-server også, f.eks. ad1.hardware.no... Sikker på at ikke Dagbladet også har det, da? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ser ut som Dagbladets annonser ligger på gfx.dagbladet.no/an/ Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg er glad jeg benytter FireFox og kan blokkere alt som kommer fra dems annonse mappe. Hvordan får du til dette? Jeg får bare til å blokkere alt som kommer fra gfx.dagbladet.no, men det tar med seg all grafikken. Du må finne ut hvor dagbladet sine annonser kommer fra. Man har enten, som Mr.Berg sier, en ad-server eller en mappe hvor annonsene ligger. Hos dagbladet.no kan du blokkere alt som kommer fra denne adressen: http://gfx.dagbladet.no/an/ Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvordan blokkerer man en adresse? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hvordan blokkerer man en adresse? Laster ned en extension fra Mozilla sine sider som heter Adblock. Etter at du har installert denne kan du blokkere adresser. Endret 5. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvordan blokkerer man en adresse? Laster ned en extension fra Mozilla sine sider som heter Adblock. Etter at du har installert denne kan du blokkere adresser. Ok, takk. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Haha. Det underliggende motivet for retouchen av dagbladet.no er:Dagbladet.nos utviklere og salgsavdeling lanserer i dag Norges største nettannonse. Dette er en satsning som vil fortsette. De vil ha Norges største reklamebanner! 860*448px med herlig, herlig reklame! Å herre min hatt den var stygg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Leste for en stund siden i en tråd der noen snakka om FF 1.0PR, og at extensions ikke var kompitable. Da kom det svar, nemlig at man kunne legge inn en liten kodesnutt eller noe lignende, så funka det likevel. Noen som husker den? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hvordan gir jeg noen ord, feks CSS, en sånn fancy prikkete linje under, og spørsmålstegn-musepeker ved hover? Acronym? Kan det samtidig være link da? Endret 5. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) <abbr> og <acronym>. <abbr> er ikke støttet av IE... Endret 5. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 a { text-decoration: none; underline: 1px dotted #fff; } Beware, dotted vises feil i IE. Eller tenker du bare på <p><acronym title="Cascading Style Sheet">CSS</acronym></p> ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 <a href="http://www.htmldog.com">Her kan du lese om <acronym title="HyperText Markup Language">HTML</acronym></a> Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ... men «HTML» er en abbreviasjon, og dermed skal <abbr> egentlig brukes. Dessverre støttes ikke <abbr> på noen måte av IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå