Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Det underliggende motivet for retouchen av dagbladet.no er:

Dagbladet.nos utviklere og salgsavdeling lanserer i dag Norges største nettannonse. Dette er en satsning som vil fortsette.

De vil ha Norges største reklamebanner! :w00t:

860*448px med herlig, herlig reklame!

:roll:

Lenke til kommentar
Vel, det er vel slik de gjør det. Er det kanskje bedre at hele underavdelinger er utilgjengelige, enn at man bytter ut litt og litt, og alle sidene hele tiden er tilgjengelige? ;)

Vel, nei, det er kanskje flere fremgangsmåter. Men jeg ville nok ha designet alt ferdig først. Og hvorfor skulle dem vente med å redesigne resten av undersidene når de først skulle redesigne? Er dem virkelig så usikker på seg selv at de må høre med leserne om forsidedesignet var bra nok før de gjennomførte det på resten? Trodde dagbladet hadde dannet seg nok kunnskap om nettavisdesign idag :)

Edit: typo :whistle:

Endret av FuLu
Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg benytter FireFox og kan blokkere alt som kommer fra dems annonse mappe.

Hvordan får du til dette? Jeg får bare til å blokkere alt som kommer fra gfx.dagbladet.no, men det tar med seg all grafikken.

Du må finne ut hvor dagbladet sine annonser kommer fra.

Man har enten, som Mr.Berg sier, en ad-server eller en mappe hvor annonsene ligger.

Hos dagbladet.no kan du blokkere alt som kommer fra denne adressen: http://gfx.dagbladet.no/an/

Lenke til kommentar
Haha. Det underliggende motivet for retouchen av dagbladet.no er:
Dagbladet.nos utviklere og salgsavdeling lanserer i dag Norges største nettannonse. Dette er en satsning som vil fortsette.

De vil ha Norges største reklamebanner! :w00t:

860*448px med herlig, herlig reklame!

:roll:

Å herre min hatt den var stygg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...