gozzer Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Tror nettbutikken deres bare støtter IE. De har kjøpt slik en pakke-løsning som jeg har sett flere bruker. Den er totalt sett ikke noe å samle på. Skjønner ikke hvorfor de setter sitt gode (?) rykte på spill slik... Skamme seg Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Send en sint mail til de og fortell at de mistet en kunde. Nok mail så endrer de holdning Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Hehe.. vel, jeg har fremdeles litt bindingstid igjen, og er egentlig fornøyd med de, så jeg tror jeg dropper å sende hat-post Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Ser liksom ikke helt begrunnelsen for å stenge ut andre nettlesere på den nettbutikken, var jo liksom ikke noe typisk IE krevende design akuratt hehe. Eneste jeg la merke til på forsiden der, var bruk av frames av noe slag og at nettbutikken var asp på serversiden. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Tror de har noen teite javascript-saker som oppdaterer prisene etter hvert som du velger stæsj. Kanskje derfor? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (...) var jo liksom ikke noe typisk IE krevende design akuratt (...) Mener du at noen design er så bra at de må ha IE for å vises? Eller hva mente du med det utsagnet? Det var morsomt. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Vel, javascript er liksom ikke noe IE spesifikk, det kan jo alle nettleserne støtte. Og er det fancy greier som bruk av DOM, så støtter jo opera og mozilla det og. Uff, hater sånt Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (...) var jo liksom ikke noe typisk IE krevende design akuratt (...) Mener du at noen design er så bra at de må ha IE for å vises? Eller hva mente du med det utsagnet? Det var morsomt. Du kan bruke sære CSS greier noe grusomt som filter og transition greier. Mulig det også er noe javascript greier og som muligens er litt "IE-sært". Var det jeg mente med "krevende IE design" hehe. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) PoleCat visste du at man ikke kan se "Contact" i menyen din i Opera? (På www.demoted.org ) Endret 4. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Andre nettlesere kan ha problemer med enkelt jscripts og vbscript. Trust me, har jobbet med IE-spesifikt selv... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 har noen adressen til en side med mange gratise bilder?? (husker ikke adressen, og sitter på skolen.. vet at det var mange sånne templates også på siden.) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 PoleCat visste du at man ikke kan se "Contact" i menyen din i Opera? (På www.demoted.org ) Let me guess. Opera 7.54? Er ikke så farlig, en stippet og forenklet versjon kommer opp om ikke så alt for lenge allikevel. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 har noen adressen til en side med mange gratise bilder?? (husker ikke adressen, og sitter på skolen.. vet at det var mange sånne templates også på siden.) www.sxc.hu Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Templates @ sxc.hu? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Content Managing System Content Management System. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Content Managing System Content Management System. Ah. "Whatever". Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Templates @ sxc.hu? hmm.. nei, det er det jo ikke, men bilder. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 www.deviantart.com har jo både bilder og templates? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 www.deviantart.com har jo både bilder og templates? Men deviantart.com er vel strengt tatt ikkje en "værsågod og bruk mine arbeid i dine egne!"-plass Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Men deviantart.com er vel strengt tatt ikkje en "værsågod og bruk mine arbeid i dine egne!"-plass Nei, og takk gud for det. Da hadde det vært særdeles mange likheter på Internet. Noe det kanskje er allerede. Vel, uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå