halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Det er stabile hos meg. Edit: Oj, faen nå er serveren min nede. Edit2: Kødda.. Endret 3. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 fikk forferdelig lyst på www.fortysixand2.com no Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) fikk forferdelig lyst på www.fortysixand2.com no Litt sent på kvelden nå Arve? Hehe, neida. Endret 3. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 fikk forferdelig lyst på www.fortysixand2.com no Litt sent på kvelden nå Arve? Hehe, neida. Ja, noen grunn til det? Niks. Absolutt ikkje, sitter her å pusler i gang et liten zengarden design Og fortysixand2.com er kult! Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 fikk forferdelig lyst på www.fortysixand2.com no Lateralus designs Hører faktisk på "Parabola" akkurat nå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Beklager OT snakk, men for tool interreserte, her er litt sjokkerande lesestoff. Dog forferdelig dårlig struktur i den teksten http://www.angelfire.com/ma4/question/insight7.html Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Kommer ikke inn på den fortysixand2-greia.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Kommer ikke inn på den fortysixand2-greia.. Sa eg hadde lyst på det domenet - ikkje at det var noke der... Tulling Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Den finnest ikke. Arve fikk bare lyst å kjøpe det domenet Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Beklager OT snakk, men for tool interreserte, her er litt sjokkerande lesestoff. Dog forferdelig dårlig struktur i den teksten http://www.angelfire.com/ma4/question/insight7.html Wow, dette har jo faktisk litt relasjon til webdesign, for det var nemlig forferdelig slitsomt å lese hvit times new roman på svart bakgrunn. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Wow, dette har jo faktisk litt relasjon til webdesign, for det var nemlig forferdelig slitsomt å lese hvit times new roman på svart bakgrunn. Vel faktisk, ja.. Et strålande eksempel der folk har veldig lyst å forlate sida pga. dårlig lesbarhet - men den teksten der var jo faktisk megainterresant - så eg copypasta den inn i word før eg leste. Blei litt bedre iallefall Neat ny logo, sat Endret 3. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 *slette index.htm og comingsoon.jpg, og laste opp index.php* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Kommer ikke inn på den fortysixand2-greia.. Sa eg hadde lyst på det domenet - ikkje at det var noke der... Tulling Oh. Da så. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Har dette designet en tjangs til å komme med på CSS Zen Garden? Kallet det NumbersHeaven, av uante grunner. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Har dette designet en tjangs til å komme med på CSS Zen Garden? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Det har helt klart en sjanse! Det synes i hvertfall jeg Men NumbersHeaven? Jeg skjønner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 nye avatarer på plass Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Har dette designet en tjangs til å komme med på CSS Zen Garden?Kallet det NumbersHeaven, av uante grunner. Det håper jeg da for CSS Zen Gardens skyld. Og din også, forsåvidt. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Nå burde Tele2 skjerpe seg. Dette var det jeg fikk når jeg gikk inn dit med Opera: Link Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er jo diskriminering! MSN.com fikk jo pes for å gjøre det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå