enden Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Grunnen er at publiseringssystemet legger til rette for publisering både framover og bakover i tid Det blir jo etisk feil. Blir noe publisert en dag, så blir det publisert den dagen. Jeg ser vitterlig ikke poenget med å gå bak ryggen på leseren med noe faking av datoer. Makan. Når jeg som redaktør får en artikkel servert til publiseringe er det veldig praktisk for meg å kunne velge å publisere den imorgen. Da setter jeg dato og klokkeslett til imorgen, og artikkelen publiseres med morgendagen som dato. Det er ingen som har sagt at man skal sette andre datoer enn den som artikkelen faktisk blir tilgjeng for leserne Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kommer jo an på siden, men et CMS for enkel oppdatering av sidene er ofte lurt.. Det koster ekstra om designeren skal oppdatere sidene, noe som er rimelig bortkasta penger, om man har et godt CMS som kunden kan bruke.. CMS? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Content Managing System F.eks TextPattern, WordPress eller CuteNews. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ah, cutenews går greit Virker kanskje litt lite profft da, skal lære meg et av de andre. Takker. Endret 3. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 De fleste her trenger vel blogger, og da er CMS skikkelig overkill... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) De fleste her trenger vel blogger, og da er CMS skikkelig overkill... Men likevel arbeidsbesparende, dessuten får man med kjekke funksjoner som at lesere kan legge inn kommentarer, noe mange her ikke klarer å lage selv. Endret 3. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ehmm, hvorfor er det et grønt skjær over bildene mine i ps? Hvordan får jeg bort dette? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du har nok CMYK som fargeprofil. Image > Mode > RGB Color Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du har nok CMYK som fargeprofil. Image > Mode > RGB Color Dessverre nei. Bruker RGB. Noen andre? Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Kalibrere skjermen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva står under Edit -> Color Settings da? Hvilken profil er det du bruker? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva står under Edit -> Color Settings da? Hvilken profil er det du bruker? Takker.. Det var Color Management som var skyld i ondskapen.. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ok, jeg trenger domenenavn jeg og Noen veldig gode forslag? Vil ikke ha noe på norsk. Kanskje et "mystisk" engelsk ord, men det er jo ikke så orginalt lenger. Vil tysk skremme vekk besøkende? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Her har du et fett engelsk ord : defoliating - ødeleggelse av skog med kjemiske midler Litt kult egentlig Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Blir litt for likt demoted syns jeg Har fått det for meg at det skal begynne på a, har nu disse ordene: abzeichen - kjennemerke abtrotzen - avtrue (wtf?) alacrity - livlighet, sprekhet, iver, raskhet ahead - forut, fremad, fremover Må si kanskje ahead var best, men det er vel ikke så veldig orginalt, og sikkert opptatt Alacrity har vel den beste betydningen, men hørtes litt merkelig ut. Hva synes dere? Endret 3. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Abtrotzen var jo fett Alacrity var også fett. Ville nok ikke tatt ahead hvis jeg var deg. Er så "standard" på en måte. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Joda, de jeg likte best og, men går det seriøst an å avtrue noen? Skulle hatt "Det er boka mi" her nå, til å demonstrere Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Alacrity var rimelig kult. Hvor har du tenkt å kjøpe domene fra? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tenkte på web10, billig, ubegrenset trafikk og rimelig med plass. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Tenkte på web10, billig, ubegrenset trafikk og rimelig med plass. Jeg har hørt at de ikke er så stabille, mye pga ubegrenset trafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå