Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Publiseringsdato sette av redaktøren idet artikkelen blir merket for publisering. Grunnen er at publiseringssystemet legger til rette for publisering både framover og bakover i tid samt at det er redaktøren og ingen andre skal ha kontroll over denne. La meg bare si at dette publiseringssystemet er det sterkeste jeg har ært borti, og jeg har sett endel systemer i min søken etter det perfekte.

Ellers; Geir = Da BOMB!

Lenke til kommentar
Grunnen er at publiseringssystemet legger til rette for publisering både framover og bakover i tid

Det blir jo etisk feil. Blir noe publisert en dag, så blir det publisert den dagen. Jeg ser vitterlig ikke poenget med å gå bak ryggen på leseren med noe faking av datoer.

Makan.

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg tenkte jeg skulle installere noen nye extensions til FF. Ingenting skjedde. Installerte Java Run Environment (eller hva det heter), men ingenting skjedde, da heller. (Dette funket for øvrig fint før...)

Hva skal egentlig til for at jeg skal få installert extensions og slikt?

Gadd ikke starte en ny tråd bare for dette.

Lenke til kommentar

Bare lurer på en ting, dere som jobber som webdesignere, enten deltid eller heltid, hvordan er det med domener? Dersom kunden ikke har dette fra før, bestiller dere for dem, eller ber dere de om å skaffe det? Dersom dere bestiller for de, registrerer dere domene på eget navn men med firmates adresse og lignende?

Er bare litt nysgjerrig på hvordan det funker. Skal forresten skaffe meg eget snart og tror jeg, etter å ha lest marvils tråd om de forskjellige har jeg funnet ut at web10 passer best for meg, ganske enkelt fordi det er billigst men har ubegrenset trafikk. Noen som har noen erfaringer fra web10?

Lenke til kommentar

@g0mpen: Det lureste i et slikt tilfelle, er å rådføre seg med kunden.

Det beste vil jeg mene er at webutvikleren finner det beste tilbudet som er tilpasset kravene, for deretter å registrere dette for kunden. Kunden bør stå som eier, da det er kunden som skal ha siden. I tillegg er det han som er ansvarlig for det som ligger der, ikke utvikleren. Det er også kronglete om utvikleren skal få regning år etter år, og videresende til kunden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...