Chasseur Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg får ikke 2 divs til å vere ved siden av hverandre, noen som kan hjelpe? Dere skjønner sikkert hva jeg mener.. (altså en boks, og så en boks til høyre for den boksen) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) float: left; float: right; Kanskje en clear: both; på den som kommer under (om så) Endret 2. oktober 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg får ikke 2 divs til å vere ved siden av hverandre, noen som kan hjelpe?Dere skjønner sikkert hva jeg mener.. (altså en boks, og så en boks til høyre for den boksen) Du kunne jo brukt to sekunder og sett nedover da.... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=306384 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har dere designere registrert dere som en "bedrift"? ja, lurer noen ganger på det.. f.eks. PoleCat får jo mange oppdrag om å lage hjemmesider til bedrifter, klubber etc. men hvordan får de vite om deg? har dere registrert dere i enhetsregisteret eller i noen søkemotorer el.l.?? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Tja. Jungeltelegrafen er vel den viktigste.. Evt send mail til masse firma (spam-mailprinsippet) Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Så dere jobber litt under bordet? OT: Jeg vurdere som kjent å starte bedrift (eller merge med en annen). Hadde vært tjekt hvis noen her hadde gjort det og kunne kommet med noen pointers på privaten Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så dere jobber litt under bordet? OT: Jeg vurdere som kjent å starte bedrift (eller merge med en annen). Hadde vært tjekt hvis noen her hadde gjort det og kunne kommet med noen pointers på privaten hvordan bedrift da enden?? *nysgjerrig* noe innenfor data da eller? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har vurdert bedrift selv, enkeltmansforetag. * design * kodeing -> php, html css osv * PC fiksing * PC forslag * ADSL oppsett * Nettverk * Eldre hjelp /Nybegynner opplæring Altså en slags vaktmester, litt her og litt der. Men tror man bør tenke på hvor mye man tjener før man gidder å registere seg. En fordel med reg er jo dot.no domene. Tror man kan tjene en del før man må begynne å oppgi og sånt. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Svendsen & enden: Les artiklene på www.sitepoint.com, der står det masse om markedsføring og kundebehandling. Det lønner seg ofte å spesialisere seg mot ett kundeområde, men tar vel litt tid å etablere seg i et marked. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Så dere jobber litt under bordet? OT: Jeg vurdere som kjent å starte bedrift (eller merge med en annen). Hadde vært tjekt hvis noen her hadde gjort det og kunne kommet med noen pointers på privaten Svarte penger er gode penger. Angående jobbing under bordet, NOEN i din bekjentskapskrets skylder meg penger. Jeg kommer til Oslo den 20., da BØR det ha skjedd noe. Endret 2. oktober 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Danke jeg skal. Egentlig burde jeg kunne dette etter to år med økonomi, ledelse.... osv Greit å spesialisere seg, men liker å holde på med forskjellige ting, dessuten ville det blitt ved siden av fast inntekt. Men og greit å prøve markedet i sitt område. EDIT: Noen som veit en grei pixel str på visit kort? Endret 2. oktober 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Takk Marvil btw har sitti å leika meg litt i helga med et design som skal fremstå noe seriøst men ikke altfor stivt. kom frem til DETTE, det hele er fiktivt da som dere sikert ser mouseover er på start. Veit og at det er to avstander på meny linkene, dette bare for å se hva som passa best og synes vel selv at minst mellomrom passer best. Som sagt bare trening, men noen lette kommentarer. Tar det her siden jeg bare vil ha kjapp tilbake meldinger, blir vel aldri noe av med mindre noen kjøper det EDIT: Hvorfor får jeg ingen pixler valgt når jeg tar select - contract - 2px ? Noen med at jeg valgte mm str på arket i PS ? Endret 2. oktober 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 EDIT: Hvorfor får jeg ingen pixler valgt når jeg tar select - contract - 2px ? Noen med at jeg valgte mm str på arket i PS ? spørs kor stor markeringen din er det, Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 den er hele "arket" ca 250*150 px Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Alt unntatt headeren så bra ut, Svendsen Anyhoo, er det bare jeg som sliter med sånne e-postmeldingen er inaktiv, og koblingen har blitt inaktiv-feilmeldinger på hotmail i dag? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Alt unntatt headeren så bra ut, Svendsen Noen tips til hav som kunne vært gjort anerledes? Prøvde å få litt pc verksted feeling der. Kanskje ikke header font og den "tykke" bordern var noe som passa med resten. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Alt unntatt headeren så bra ut, Svendsen Noen tips til hav som kunne vært gjort anerledes? Prøvde å få litt pc verksted feeling der. Kanskje ikke header font og den "tykke" bordern var noe som passa med resten. Likte ikke at den var så blurry, og så er det liksom bare ett bilde som er klæsjet på og som ikke har noe til felles med resten av siden.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 En fordel med reg er jo dot.no domene. Du må ikke være registrert som foretak/enkeltmannsforetak. Man kan også regge seg i enhetsregisteret, som ikke krever at du driver et foretak. Ingen avgifter. Marvil: Hvis du får noe av dem, kan du godt sende litt av dem videre til meg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Marvil: Hvis du får noe av dem, kan du godt sende litt av dem videre til meg. Teknisk sett var det du som skulle skaffe penger, så du står som ansvarlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå