Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) EDIT: Det navnet blir vanskelig å stave! Så stav det baklengs... Sigmo? Til NordPoleCaten som skrev under her... Ja, det er vel kanskje på tide med en liten oppdatering ja Det er vel mildt sagt en god del andre ting som burde vært gjort på siden og, for vel bare sette av litt tid ganske enkelt. Endret 16. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Å være "kongen av illustratorland" (noe jeg slettes ikke er...), vil si å være kongen av å lage illustrasjoner. Mente kongen av Adobe Illustartor av wds-gjengen da... @ Sigmoideus: På tide å oppdatere? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Er det noen her som har noe forslag til hvordan man kan lage Mouseover på en meny som er basert på ImageMap? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Å være "kongen av illustratorland" (noe jeg slettes ikke er...), vil si å være kongen av å lage illustrasjoner. Mente kongen av Adobe Illustartor av wds-gjengen da... ..fordi jeg er den eneste som digger vektor her det Mikka: imageready? Endret 16. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 ..fordi jeg er den eneste som digger vektor her det Godt mulig. Her er btw min nye wallpaper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Å være "kongen av illustratorland" (noe jeg slettes ikke er...), vil si å være kongen av å lage illustrasjoner. Mente kongen av Adobe Illustartor av wds-gjengen da... ..fordi jeg er den eneste som digger vektor her det Vektor Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Vektor er fett! Har vurdert opptil fleire ganger å sette meg inn i det, men har aldri komt så langt som å laste ned illustrator engang Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 ..fordi jeg er den eneste som digger vektor her det Godt mulig. Her er btw min nye wallpaper. ØYH! Du rippa bort navnet mitt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 ..fordi jeg er den eneste som digger vektor her det Godt mulig. Her er btw min nye wallpaper. ØYH! Du rippa bort navnet mitt Navnet ditt stod ikke på den , bare PoleCat/demoted, dessuten var den for høy. Kan godt hive det på, men får ikke til sånn kul skrift som du skriver under med. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 HalTan: Blir det ImageMap da? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Er det noen her som har noe forslag til hvordan man kan lage Mouseover på en meny som er basert på ImageMap? Har du sett denne? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Da var inspirasjonssiden oppdatert, PT! Flotte saker EDIT: *Løpe til byen med en stor MSN-figur som viser fingeren slik at flodhest ser meg * Endret 16. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 EDIT: *Løpe til byen med en stor MSN-figur som viser fingeren slik at flodhest ser meg * © M Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Da var inspirasjonssiden oppdatert, PT! Flotte saker EDIT: *Løpe til byen med en stor MSN-figur som viser fingeren slik at flodhest ser meg * *gå i bowlinghallen med masse folk* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 /me tror PoleCat lager animèrt gif Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 /me blir sur på folk som ikke takler klikkbare linker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 La merke til en ting da jeg skulle lage avatar av HalTans versjon. Sjekk likheten!; Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Ja...? OG? Du ba meg lage avataren din i highres, jeg gjorde det... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Ja...? OG? Du ba meg lage avataren din i highres, jeg gjorde det... Det var postivt ment! At du fikk dem SÅ like lissom. EDIT: *begynne å bli lei av at HalTan blir sinna på meg for alt jeg skriver* Endret 16. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) "Dyrene i Afrika de har så mangt å gjøøøøre.... ojjaojja-hahaha, ojjaojja-hahaha, og alt de har å gjøøøøre" EDIT: EDIT: Du er jo soet da Endret 16. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå