PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Adobe Streamline (Bare meg som ikke får logga meg på messenger i dag?) Endret 2. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Nei, jeg får logget meg inn. La deg til jeg PC, ok ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hmm... «Heinweb»? Neh... No offence, alle som har et sånt [navn]web.dom-domene, men det blir litt kjedelig, samt litt utbrukt, IMO. Samtidig er det kanskje litt kjedelig med et sånt «mystisk» og avansert engelsk ord også... Har ikke peiling jeg. Det skal ikke være enkelt, nei Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Slå opp i engelskordboka og let. Startet på dis jeg, og endte opp med disabused Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Tenker på å få meg webhotell nå, men er helt blank når det gjelder domenenavn... Ingen her som har noen vittige forslag, da? www.bHeinhard.cx ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 www.arveerkul.com www.arveerleet.com www.arveerbest.com Dei tre kulaste domenenavna eg kom på i farten Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Haraldson.com. Jeg digger mellomnavnet ditt. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Det er derimot ganske stor sjanse for at jeg på en eller annen måte er i slekt med huf. OT: Å? How? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 OT: Å? How? Fattern heter Fjørtoft til etternavn, og du er fra rett område ----------- Haraldson.com/net/ var egentlig ikke så dumt nei. Marvil: Og det domenet har utgangspunkt i..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Marvil: Og det domenet har utgangspunkt i..? Tenk deg title: Velkommen til bHeinhard.cx » Stedet der opplevelesen bare varer og varer.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Mr.Berg: Da er vi sikkert i slekt ja ------ Marvil: Hvorfor .cx? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Marvil: Hvorfor .cx? Hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Tenk deg title: Velkommen til bHeinhard.cx » Stedet der opplevelesen bare varer og varer.. Eller kanskje vi dropper det. Hmm... Når jeg prøver å tenke på domene, kommer jeg bare opp med engelske ord. «Undiscovered» og slike ting... Jaja... *Fortsette med fisk* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Tenk deg title: Velkommen til bHeinhard.cx » Stedet der opplevelesen bare varer og varer.. Eller kanskje vi dropper det. Your loss. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Da var to stk Firefox + en Mozilla t-skjorte, samt noen merker, på vei til meg og wethead (Marvil). Endret 2. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Da var to stk Firefox + en Mozilla t-skjorte, samt noen merker, på vei til meg og wethead (Marvil). Til de som mente vi skulle bestille sammen; Det var ingen kom kommenterte forslagene jeg kom med, så da prøver vi slik.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Så på FireFox med fullskjærm (F11), men når jeg gikk tilbake (F11 en gang til) fortsatte knappene å være mini.. Noen som har opplevd det? Endret 2. oktober 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) ace_ventuora: Høyreklikk på en av knappene, velg customize, ta vekk hake på «Use small icons». Edit: Da er webhotellpakka bestilt, så da gjenstår bare domenenavn. Endret 2. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/sol1.jpg <= Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 http://www.absentvoid.com/hwno/sol1.jpg <= Den blå himmelen, og det oransje ved horisonten var fint, men de skyene ødela kanskje litt mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå