Svendsen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hvordan kan jeg style en horizontal rule? Skal ha den dotted med en eller annen gråfarge Og jeg er litt for mye i CM land og tenkte på Scroll Endret 1. oktober 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvordan kan jeg style en horizontal rule? Skal ha den dotted med en eller annen gråfarge http://www.sovavsiti.cz/css/hr.html Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hvordan kan jeg style en horizontal rule? Skal ha den dotted med en eller annen gråfarge Aner ikke Hva med en div med definert bredde (og høyde) med en border-bottom: 1px dotted gray; eller noe? Edit: Mr. Berg gav en fin lenke Endret 1. oktober 2004 av gozzer Lenke til kommentar
toss Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 når vi snakker home.no, funker .htaccess med passord der? Regner med det, eller ligger det på en windows server? Home.no støtter ikke php. Ta en titt på for eksempel www.shyper.com eller www.start.no de gjør det. noen som har noen erfaringer med www.shyper.com? er det popups eller lignende? er for trøtt til å registrere meg og prøve det ut nå.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hva med en div med definert bredde (og høyde) med en border-bottom: 1px dotted gray; eller noe? Sa noen semantikk? Nei, <hr /> skal selvfølgelig brukes, det er jo en horizontal rule. Det er bare snakk om å style denne, noe man kan lese mer om på siden jeg linket til i stad. Det står også om hva som ikke går så bra der. Edit: Det kom en edit der oppe, ja. Endret 1. oktober 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Finner ikke dotted der Blir coden noe slik eller? hr { style: dotted; } Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Den ene på siden er vel dashed ? hr.hr4 { border-top: 1px dashed #f00; border-bottom: 1px solid #f00; color: #fff; background-color: #fff; height: 4px; } Tilgjengelige verdier er vel: none hidden dotted dashed solid double groove ridge inset outset Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 noen som har et eksempel på en .htaccess med passord? og som har testa det på home.no hmm kan jo søke litt og. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Bestemte meg for å droppe dotted, den så ganske stygg ut, og dessuten helt forskjellig i IE og FF. Nå har jeg vanlig hr, men den har jo en stygg skyggeeffekt i FF! Hvordan fjerner jeg denne? Vil helst unngå å bruke <hr width="90%" noshade="noshade" /> Endret 1. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Tanke som slo meg: Heter det en eller et template? Har alltid sagt en. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 noen som har noen erfaringer med www.shyper.com?er det popups eller lignende? Ikke noe pop-ups der. Har ikke opplevd noe problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Nå har jeg vanlig hr, men den har jo en stygg skyggeeffekt i FF! Hvordan fjerner jeg denne? Vil helst unngå å bruke <hr width="90%" noshade="noshade" /> Tror ikke du kan fjerne skyggeeffekten med CSS, men du kan jo prøve å følge en av de andre metodene på siden jeg linket til. Husk at det er masse kompitabilitetsproblemer med styling av <hr />, noe som jo kommer godt fram på den sida. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Tanke som slo meg: Heter det en eller et template? En (se på kjønnet til den norske oversettelsen som passer best). Men det er også kurant å bruke det norske ordet «mal» i stedet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 OT: Er du og MrBerg i slekt.. ? OT: Berg er et vanlig navn, da, men det er ikke umulig. Har en del slekt der oppe. Det er derimot ganske stor sjanse for at jeg på en eller annen måte er i slekt med huf. ---------------------- Tenker på å få meg webhotell nå, men er helt blank når det gjelder domenenavn... Ingen her som har noen vittige forslag, da? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Ingen her som har noen vittige forslag, da? http://www.mrberg.org/ Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 heinweb.net ? Synest Heinweb er litt kult jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Synest Heinweb er litt kult jeg Enig. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 OT: Er du og MrBerg i slekt.. ? OT: Berg er et vanlig navn, da, men det er ikke umulig. Har en del slekt der oppe. Det er derimot ganske stor sjanse for at jeg på en eller annen måte er i slekt med huf. ---------------------- Tenker på å få meg webhotell nå, men er helt blank når det gjelder domenenavn... Ingen her som har noen vittige forslag, da? Tenk godt over det før du bestiller, noe jeg ikke gjorde, www.sugar-free.org sa SirIce til meg fordi jeg spiser så lite snop, men jeg skal bytte så snart som mulig. Dessuten er mange av de gode navnene allerede tatt... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 hva er enkelste måte å få et bilde ( kan være; logo, badge, plakat) fra jpg/gif til vektorgrafikk ? Søkte litt men fant ikke helt svar, er ikke noe konge søker så kanskje noen har en tråd som har hjulpet dem. Er det mulig å importere et bilde fra PS eller disk til Ilustrator som igjen gjør jobben? Hva med å gjøre om til *.pdf ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå