Roberto Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Huff og huff mr. Huf! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Huff og huff mr. Huf! Jeg finner mer i Opers. I toppen og nede i høyre hjørne. Kan legge ut bilde om ønsket Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvilke fonter vil dere anbefale i vanlig tekst? Som ser bra ut i H1 og vanlig tekst? Noe dere vil anbefale? Synes jeg altdi finner ubehaglige. Mens mange her får det deilig å lese. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Ikke bruk en font som ødelegges helt ved skalering (eks verdana). Arial + Tahoma = (min smak for tiden) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Arial er en all timer Tahoma har jeg begynt å bruke litt mer. men kan jo være at det hjelper å få det bort fra et bilde og over i html Driver å holder design evnene (evner hmm kalle det hva du vil) ved å lage "fake" sider Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Gjør ikke PS fontene litt annerledes enn de vil bli seende ut i HTML ? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Jo, mer tåkete og. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Huff og huff mr. Huf! Vet det, har bare ikke giddet å resize dem etter at jeg resiza hovedfeltet. ps. Believe it or not, i have redesigned AGAIN! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Bildet ditt ser ut som en jente som står kun i stringen Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Bildet ditt ser ut som en jente som står kun i stringen Hehe, det er det ikke... Lenke til kommentar
toss Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 vet at det er mange som hoster sidene sine på home.no.. har lurt litt på å gjøre det samme, men man får bare 20mb.. pleier dette å være nok for en vanlig side? kanskje med et lite blidegalleri.. takk for svar Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 pleier dette å være nok for en vanlig side? I massevis. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 når vi snakker home.no, funker .htaccess med passord der? Regner med det, eller ligger det på en windows server? Er ei jeg kjenner som bruker sidene dems og noe hjemmeside generator. også vil hu ha en passord beskytta del. Har aldri prøv det selv. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 når vi snakker home.no, funker .htaccess med passord der? Regner med det, eller ligger det på en windows server? Home.no støtter ikke php. Ta en titt på for eksempel www.shyper.com eller www.start.no de gjør det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 En server kan da støtte .htaccess uten å ha støtte for PHP? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) når vi snakker home.no, funker .htaccess med passord der? Regner med det, eller ligger det på en windows server? Home.no støtter ikke php. Ta en titt på for eksempel www.shyper.com eller www.start.no de gjør det. fordet så kan det ligge på en apache server som støtter .htaccess edit: innlegg 1K *feire med boller og brus* Endret 1. oktober 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 fordet så kan det ligge på en apache server som støtter .htaccess Takk, da er jeg ikke helt borte, da. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hvordan kan jeg style en horizontal rule? Skal ha den dotted med en eller annen gråfarge Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Mr.Berg ihvertfall om jeg har lært noe. PHP må legges inn utenom apache. Om man da ikke har ferdige pakker eller kjører inn en ditrubusjon som Red Hat da med ALT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå