porcelaiN Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 For en tulling.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva er egentlig vitsen med å gjøre skriften så liten? Jeg ser ikke mange stilark skrevet av dere som ikke har 0.* em. Det er sikkert en grunn til at en font kommer i den størrelsen den gjør... Usability forran design! Edit, takk Psilocybe. Skjerp dere småbarn! er 0.8em liten? IMO er det akkurat passe. 1em er i dei aller fleste tilfella for stort, og for stor tekst er berre tungt å lese Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) det han sa Ja, får se hva jeg gjør med det..tror jeg lar det ligge, men kommer det flere, så tar jeg affære på en eller annen måte. Tar det ikke så alvorlig denne første gangen. Ivertfall ikke når jeg vet at jeg er på det tørre. Hvordan vet du om Petrucci har vert innom hw-forumet? Gjelder for han også! Angelo Edit: g0mpen: designet er ikke nytt, bare fargene og bildene. Ivertfall ikke om regner fra i forgårs og til nå. Endret 1. oktober 2004 av huf Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Edit: g0mpen: designet er ikke nytt, bare fargene og bildene. Ivertfall ikke om regner fra i forgårs og til nå. Sorry, har ikke vært der de to siste dagene. Fint var det iallefall Ser du bruker liste til menyen, men hvordan har du fått listen horisontalt? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Ser du bruker liste til menyen, men hvordan har du fått listen horisontalt? Det gjør vi jo «alle». Les og lær under horizontal lists. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 List-o-matic Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Wohooooooooooooooo Greide å overbevise pappa om at de tre år gamle frames sidene til firmaet hans er ganske så utdaterte, for ikke å si uvalide, og det ser ut som at jeg kan få jobben som firmaets webmaster Kan ikke tro at de faktisk betaler en eller annen luring for å holde sidene "oppdatert", når de ikke en gang er gyldig HTML 4.0 Transitional Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Wohooooooooooooooo Greide å overbevise pappa om at de tre år gamle frames sidene til firmaet hans er ganske så utdaterte, for ikke å si uvalide, og det ser ut som at jeg kan få jobben som firmaets webmaster Kan ikke tro at de faktisk betaler en eller annen luring for å holde sidene "oppdatert", når de ikke en gang er gyldig HTML 4.0 Transitional Vet faren din hva frames er, eller hva det vil si at siden er valid? Faren min vet ikke en gang hva html er... Btw, hva er URL til siden dem har nå? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Greide å overbevise pappa om at de tre år gamle frames sidene til firmaet hans er ganske så utdaterte, for ikke å si uvalide, og det ser ut som at jeg kan få jobben som firmaets webmaster Visste ikke at man trengte å overbevise folk om det ... Gratulerer med ny jobb! Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Han visste det ikke, jeg måtte jo prøve å forklare så godt jeg kunne da! Viste ham W3C Validator og, feil i koden deres. Se her: http://www.eta.no Edit: Skikkelig frames/tablessuppe Endret 1. oktober 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 http://www.eta.no Disable styles i FF > Ingen forskjell. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hehe Så litt "shabby" ut den sida der ja. Lykke til med jobben Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Teksten på forsida er et bilde. Herregud Skomaker: Takker, det kan trenges (dersom jeg får jobben da) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Old: Aktiviteten Treningssenter (56k-achtung; store bilder) Mitt forslag: Aktiviteten Treningssenter Hva synes dere? Endret 1. oktober 2004 av Mikka Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Old: Aktiviteten Treningssenter (56k-achtung; store bilder) Mitt forslag: Aktiviteten Treningssenter Hva synes dere? Enkel og veldig fin. Du viser oss det vi trenger å vite Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for det Har ikke brukt all verden med tid på denne, da. Trenger pengene litt fort Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Liker sida, men den blir kanskje litt kontrastløs. «hr»-en ser litt ut som hastverksarbeid, sammen med knappene. Typografien er ikke den mest spennende. Former og lignende i header er bra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 @Mikka: Absolutt godkjent.. Likte fargene, og informasjonen kommer fint frem. OT: Er du og MrBerg i slekt.. ? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk for feedback! Skal se om jeg får til noe bedre knapper og hr. OT: Tviler på at vi er i noe "umiddelbar" slekt iallfall. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Ser nydelig ut Mikka! Rolige og komfortable farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå