PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 100% høyde? Tror det er litt avhengig av doctype, så bruk 4.01 Strict for sikkerhets skyld. html, body { height: 100%; } div#wethead { min-height: 100%; height: auto !important; height: 100%; } Funka det? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Funka det? Ja. Tror det er litt avhengig av doctype, så bruk 4.01 Strict for sikkerhets skyld. Nei, opplevde ikke problemer selv om jeg skiftet doctype til xhtml 1.1 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Den er vel mer avhengig av å i det hele tatt ha en doctype -> http://www.quirksmode.org/css/100percheight.html Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva er den beste fonten til ren tekst..?Dvs en en side med bare ren tekst på (artikkel).. Trebuchet MS, 0.8em Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva er den beste fonten til ren tekst..?Dvs en en side med bare ren tekst på (artikkel).. Personlig liker jeg Arial Unicode MS desidert best, helst i 0.8em. Den er vakker. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 100% høyde? Tror det er litt avhengig av doctype, så bruk 4.01 Strict for sikkerhets skyld. html, body { height: 100%; } div#wethead { min-height: 100%; height: auto !important; height: 100%; } Funka det? Aner ikke. Sitter i forlesning om datasikkerhet. Takk gud for WLAN.. Men takk.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Mail fra skjema(strictweb.net), står det på mailen min når jeg åpner outlook. Gjett hva som står der: Navn: ****** **** Beskjed: DU! Ja du ja! Du er: 1: Et rasshøl 2: På vei til å bli saksøkt 3: Copyright-nisse 4: Teit 5: En ripper 6: Dum Hvorfor? 1: Du ser dum ut 2: Du bortimot stjeler andres web-design o.s.v 3: Copyright notice på bunnen av siden din (du motsier deg selv nå) 4: Du er bare det 5: http://lokaltog.net/ ligner mistenkelig mye på din side; såvidt jeg vet har hatlista hans blitt bygget på siden 2002 6: Norge er ikke strict i det hele tatt -- Du er en forbanna rippejævel som setter copyright på andres verk. Jeg foreslår at du remaker hele siden din med et borbanna WYSIWYG program, da beholder du ihvertfall orginaliteten. Som en vis man sa: \"You are a fucking moron; please go sodomize yourself with retractable batons\". -- Høflig som vanlig, ****** **** Jeg har sensuret mail(antageligvis fake) og navnet. Nå, hva synst dere om dette? Lokaltog sin side ligner ikke i det hele tatt, og hva grunnlag har han til å evt saksøke meg? Jeg har ikke gjort noe galt.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 @ "Gunnar" Noen har rett og slett bare for lite å gjøre og for mye å bry seg om. Strictweb ligner ikke i det hele tatt på lokaltog.net, og måten dette fremlegges på, viser vel at vi snakker om en ~90 modell eller lignende. Ikke noe å bry seg om, noen er bare fulle av faen. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Bare le.. Den mailen var jo bare dust... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Idioter finner man overalt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 HAH! Det er det dummeste. Lokaltog != strictweb så til de grader! Er jo ikke fnugg av likhet! Kanskje bortsett fra...hmm..nei.. finner faktisk ingen likheter Menneh, seriøst.. Her er bare å sette seg godt tilbake i godstolen og vente på at vedkommende går rettens vei for å få utløp for sin aggresjon. tør påstå du har en god sak Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du mye penger? Du trenger en god advokat for å ta han der! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 En idè: Å logge IP på slike skjema er ikke så dumt.. Det gir ikke deg så mye informasjon direkte, men man kan blokke, hacke osv.. Om du har noen mistenkte på forumet kan du jo bare sende en uskyldig PM og så spore meldingen slik at du får se IPen.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 En idè: Å logge IP på slike skjema er ikke så dumt.. Det gir ikke deg så mye informasjon direkte, men man kan blokke, hacke osv.. Om du har noen mistenkte på forumet kan du jo bare sende en uskyldig PM og så spore meldingen slik at du får se IPen.. Jeg har ip'en. ps. thanks for replies all. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hmm, hva synes vi om rutenettet i menyen her? Personlig synes jeg det er noe av det styggeste jeg har sett. Edit: Selvfølgelig gjorde jeg den klassiske feilen, glemte å legge ved link Dagbladet Fredag Endret 1. oktober 2004 av Th0mas Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hmm, hva synes vi om rutenettet i menyen her? Personlig synes jeg det er noe av det styggeste jeg har sett. Grids er litt "90's", men funker fint om det blir brukt på den rette måten. Ser forøvrig ingen grids her. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 HAH! Det er det dummeste. Lokaltog != strictweb så til de grader! Er jo ikke fnugg av likhet! Kanskje bortsett fra...hmm..nei.. finner faktisk ingen likheter Vel, strictweb har jo hatt alle mulige former, så man vet jo aldri Den så jo absolutt ikke sånn ut når jeg sjekka i forgårs Anyways, personen bak den mailen var enten full, eller ute etter en grangel. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 HAH! Det er det dummeste. Lokaltog != strictweb så til de grader! Er jo ikke fnugg av likhet! Kanskje bortsett fra...hmm..nei.. finner faktisk ingen likheter Vel, strictweb har jo hatt alle mulige former, så man vet jo aldri Den så jo absolutt ikke sånn ut når jeg sjekka i forgårs Anyways, personen bak den mailen var enten full, eller ute etter en grangel. :lol: Du har så rett så rett SirIce! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Har hatt min dose av sånne, jeg og. Det beste er bare å ignore en liten stund, for så å sende en høflig, men bestemt abuse-mail til ISPen hans. Da klipper de linjen, og han får sin straff. EDIT: Argh. Ikke før nå fant jeg ut at jeg glemte å fikse opp mitt kontakt-skjema til å faktisk fungere med mod_rewrite. Legger til IP-logging, epost-logging (med regexp slik at folk ikke kan taste inn 'et_drit' i epost-feltet) og timestamp i samme slengen. Samt en liten modul for å spamme fyren i andre enden. EDIT2: Er det noen verktøy som kan drive på med "resolve IP to email"? Altså koble en IP til en spesifikk epost-adresse? Vet det ikke funker med hotmail og gmail, men ellers, tenkte jeg. EDIT3: Han her er raskere enn deg. End of discussion. Hvordan vet du om Petrucci har vert innom hw-forumet? Endret 1. oktober 2004 av jorgis Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Grattis med nytt design på strictweb! Lekkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå