Arve Systad Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) uhm, Purify, SirIce, Jorgis, MrBerg (og eventuelle andre som var involvert i den tåpelige diskusjonen) - kjenner noken av de kverandre personlig? Vet du om en løsning for å kunne style xx:xxx-elementer? trur du kan gjøre det på denne måten: xx[xxx] { } Eller så var det noke lignande.. Endret 30. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 xx[xxx] { } Det må ha vært noe liknende, for det der har jeg prøvd og det funka ikke.. xx[xxx] tror jeg brukes om attributter.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 http://www.w3.org/TR/CSS21/selector.html#q1 <= Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Noen som har en bra pixelfont å anbefale? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Noen som har en bra pixelfont å anbefale? http://www.dsg4.com/04/extra/bitmap/ Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Noen som har en bra pixelfont å anbefale? http://www.dsg4.com/04/extra/bitmap/ Takker Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 uhm, Purify, SirIce, Jorgis, MrBerg (og eventuelle andre som var involvert i den tåpelige diskusjonen) - kjenner noken av de kverandre personlig? Nei, og det er det som gjør diskusjonen tåpelig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Hm. Første gang jeg har sett Microsoft reklamere på norsk TV.. Taper de terreng ? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Vi får håpe det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Hva er den beste fonten til ren tekst..? Dvs en en side med bare ren tekst på (artikkel).. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Hva er den beste fonten til ren tekst..?Dvs en en side med bare ren tekst på (artikkel).. Personlig liker jeg Arial definitivt best. Etter Arial kommer Verdana i en brukbar størrelse, etter det Georgia og så Times. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Arial, 0.8em. Ingen tvil. Forresten: vi snakkes om 2 uker. Nå drar jeg på ferie til Mallorca. Endret 30. september 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Jaok. Takk. Åssen får jeg en DIV til å strekke seg 100% da..? God tur, Dunis. Husk at du ikke har lov å handle alkohol og tobakk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Første og siste advarsel. Off-topic-prat tar dere i SO3. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Første og siste advarsel. Off-topic-prat tar dere i SO3. Du aner ikke hvor lyst jeg hadde å si "ellers ... ?", men sist gang jeg gjorde det stengte noen "Recent Pic Tråd".. Neida. Aner ikke om noen vet det, men om kan man hente ut teksten i et PDF-dokument..? Jeg hadde en prosjektartikkel, så skulle den leveres som PDF, så jeg tok "Convert to PDF" i Word. Kanskje ikke det lureste jeg noen gang har gjort.. Jeg trenger derfor teksten tilbake slik at jeg kan redigere den.. Finnes det noen måte ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Adobe Acrobat (ikke reader)? Koster jo flesk, men det takler du sikkert Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Adobe Acrobat (ikke reader)?Koster jo flesk, men det takler du sikkert Jeg har det, men finnes det noen "Convert PDF to DOC" der ? JAGGU FAN OM DET GJORDE! Sweet. PT: Endret 30. september 2004 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva er egentlig vitsen med å gjøre skriften så liten? Jeg ser ikke mange stilark skrevet av dere som ikke har 0.* em. Det er sikkert en grunn til at en font kommer i den størrelsen den gjør... Usability forran design! Edit, takk Psilocybe. Skjerp dere småbarn! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Hva er egentlig vitsen med å gjøre skriften så liten? Jeg ser ikke mange stilark skrevet av dere som ikke har 0.* em. Det er sikkert en grunn til at en font kommer i den størrelsen den gjør... Store fontstørrelser er ikke veldig pene (de fleste av dem), og jeg har en lei tendens til å sette design foran brukervennlighet. EDIT: Off-topic prat? Endret 1. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Åssen får jeg en DIV til å strekke seg 100% da..? Polert: Etter du er ferdig med å lage ting, gidder du hjelpe meg da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå