jorgis Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 *Klippe, klippe, sy og sy...* Hmm.. Da jeg nå nettopp besøkte yahoo.com, ble jeg møtt av <font> og <table>-tagger, samt masse annet stygt EDIT: og til sist: Den vises kun i IE. Alle andre får den stygge gamle. Da har man virkelig prioriteringene sine i orden! thumbup.gif Prøv å se den i IE. Vises ikke i FF hos meg. SirIce får (av en merkelig grunn) opp den nye versjonen. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Det jeg quota var fra IE... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Hmm. Småabsurd greie. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 stemmer gutta driver sikkert å tester ellerno. Eventuelt: di har lagt inn sånn at kun hver 1000ende besøker får se kode uten tabeller Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Eventuelt: di har lagt inn sånn at kun hver 1000ende besøker får se kode uten tabeller ...og jeg er den heldige vinner? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Jaja, da har jeg fått kodet ferdig v2 av Beyond Sanity, og trenger litt kritikk før jeg legger ut helt ferdig versjon med ordentlig innhold. http://dev.beyond-sanity.com/v2 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Jaja, da har jeg fått kodet ferdig v2 av Beyond Sanity, og trenger litt kritikk før jeg legger ut helt ferdig versjon med ordentlig innhold. http://dev.beyond-sanity.com/v2 Synst så absolutt du burde legge til en bakgrunnsfarge/bilde eller begge deler =) Ellers så likte jeg heller ikke menyen noe serlig pen heller. Siden validerer heller ikke, bare noen småfeil da men.. This page is not Valid HTML 4.01 Strict! Below are the results of attempting to parse this document with an SGML parser. Line 41, column 3: document type does not allow element "UL" here; assuming missing "LI" start-tag <ul> ✉ Line 42, column 5: "UL" not finished but containing element ended </div> ✉ Line 42, column 5: end tag for "UL" omitted, but its declaration does not permit this </div> ✉ Line 41, column 0: start tag was here <ul> Line 42, column 5: end tag for "UL" omitted, but its declaration does not permit this </div> ✉ Line 37, column 0: start tag was here <ul> Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Oida... alt kommer av at jeg har glemt å lukke listen på slutten.. Glemmer alltid å sjekke om siden validerer, er blitt så vant til at den gjøre det uansett Hva i menyen er det du ikke liker? Hoveren? Hele menyen? Utdyp.. Tror kanskje jeg skal lage egen tråd jeg, så flere kan gi kritikk, ikke bare de som er innom kaféen regelmessig får gitt kritikk Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Oida... alt kommer av at jeg har glemt å lukke listen på slutten.. Glemmer alltid å sjekke om siden validerer, er blitt så vant til at den gjøre det uansett Hva i menyen er det du ikke liker? Hoveren? Hele menyen? Utdyp.. Tror kanskje jeg skal lage egen tråd jeg, så flere kan gi kritikk, ikke bare de som er innom kaféen regelmessig får gitt kritikk Liker bare ikke at den er oransje, men :hover'n som du har brukt der va ganske stilig da, men ellers likte jeg bare personlig ikke at den var gradient og skriften inni var for liten Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 bare et lite spm før jeg går tilbake å bare være en beskjeden og sjenert observatør hvor kommer dev.domene.com fra? ser fler har tatt det i bruk. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 tenker meg det står for development elns.. I hvertfall sånn jeg har tolka det, og det er det jeg bruker mitt dev.beyond-sanity.com til i hvertfall.. Kun ting som er under utvikling Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Dev kan være kort for development f.x Det mange forbinder det med er *nix, der det kommer av devices. Hvem som var først osv husker jeg ikke. Jeg og Polert diskuterte det her om dagen, han var tidlig ute vertfall. Jeg også (like bak). Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Ja, jeg husker du og Polert var tidlig ute i hvertfall.. Men det var vel sikkert noen andre som hadde det hele før dere igjen også, ett eller annet sted må dere ha fått det fra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Ja, jeg husker du og Polert var tidlig ute i hvertfall.. Men det var vel sikkert noen andre som hadde det hele før dere igjen også, ett eller annet sted må dere ha fått det fra Pøh. Vi fant det opp selv. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Hvorfor skal ALLE lage absentVOID v4.1 om dagen? Omtrent annenhver side som legges ut her, har jo samme grunnform som arve's. Ikke bare er det veldig kjedelig for larven (vil jeg tro), men det å ikke kunne gjøre noe "på egen hånd" i et webdesignforum er vel det som overrasker meg mest. Where is creativity? --------------------- Opprinnelsen av subdomenet "dev" husker jeg ikke helt. Men nå skal jo alle her ha det også. På lik linje med en blogg, en "tom" portefølje osv. Snakker vi flokkdyr? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Er det negativt at man har et eget subdomene med denslags på? Regner vel med at jeg heller ikke var den første til hverken å bruke dev eller admin, men jeg synes ikke det er negativt. At folk legger ting i utvikling på et greit og ryddig sted er bare en fordel. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Sa jeg at det var negativt? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Snakker vi flokkdyr? Er flokkdyr et negativt begrep, eller sier man "å så grei og uselvstendig du er! Du er et skikkelig flokkdyr."? Endret 30. september 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Where is creativity? When all think alike, then no one is thinking. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Er flokkdyr et negativt begrep, eller sier man "å så grei og uselvstendig du er! Du er et skikkelig flokkdyr."? Uskyldig sarkasme @ forum er ikke enkelt gitt. Trenger nødvendigvis ikke være noe negativt i at alle følger samme bane, jeg bare nevnte det jeg. Dunis: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå