Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

*Klippe, klippe, sy og sy...*

Hmm.. Da jeg nå nettopp besøkte yahoo.com, ble jeg møtt av <font> og <table>-tagger, samt masse annet stygt :dontgetit:

EDIT: og til sist: Den vises kun i IE. Alle andre får den stygge gamle. Da har man virkelig prioriteringene sine i orden! thumbup.gif

Prøv å se den i IE. Vises ikke i FF hos meg. SirIce får (av en merkelig grunn) opp den nye versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, da har jeg fått kodet ferdig v2 av Beyond Sanity, og trenger litt kritikk før jeg legger ut helt ferdig versjon med ordentlig innhold.

http://dev.beyond-sanity.com/v2

Synst så absolutt du burde legge til en bakgrunnsfarge/bilde eller begge deler =)

Ellers så likte jeg heller ikke menyen noe serlig pen heller.

Siden validerer heller ikke, bare noen småfeil da men..

This page is not Valid HTML 4.01 Strict!

Below are the results of attempting to parse this document with an SGML parser.

Line 41, column 3: document type does not allow element "UL" here; assuming missing "LI" start-tag

<ul>

Line 42, column 5: "UL" not finished but containing element ended

</div>

Line 42, column 5: end tag for "UL" omitted, but its declaration does not permit this

</div>

Line 41, column 0: start tag was here

<ul>

Line 42, column 5: end tag for "UL" omitted, but its declaration does not permit this

</div>

Line 37, column 0: start tag was here

<ul>

Lenke til kommentar

Oida... alt kommer av at jeg har glemt å lukke listen på slutten.. Glemmer alltid å sjekke om siden validerer, er blitt så vant til at den gjøre det uansett ;)

Hva i menyen er det du ikke liker? Hoveren? Hele menyen? Utdyp..

Tror kanskje jeg skal lage egen tråd jeg, så flere kan gi kritikk, ikke bare de som er innom kaféen regelmessig får gitt kritikk :)

Lenke til kommentar
Oida... alt kommer av at jeg har glemt å lukke listen på slutten.. Glemmer alltid å sjekke om siden validerer, er blitt så vant til at den gjøre det uansett ;)

Hva i menyen er det du ikke liker? Hoveren? Hele menyen? Utdyp..

Tror kanskje jeg skal lage egen tråd jeg, så flere kan gi kritikk, ikke bare de som er innom kaféen regelmessig får gitt kritikk :)

Liker bare ikke at den er oransje, men :hover'n som du har brukt der va ganske stilig da, men ellers likte jeg bare personlig ikke at den var gradient og skriften inni var for liten :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal ALLE lage absentVOID v4.1 om dagen? Omtrent annenhver side som legges ut her, har jo samme grunnform som arve's. Ikke bare er det veldig kjedelig for larven (vil jeg tro), men det å ikke kunne gjøre noe "på egen hånd" i et webdesignforum er vel det som overrasker meg mest.

Where is creativity? :hmm:

---------------------

Opprinnelsen av subdomenet "dev" husker jeg ikke helt. Men nå skal jo alle her ha det også. På lik linje med en blogg, en "tom" portefølje osv. Snakker vi flokkdyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...