Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Edit2: Hvorfor blir DanielP kalt "Oilman"? :s Det tror jeg ikke du vil vite... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 . . . . . Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Edit2: Hvorfor blir DanielP kalt "Oilman"? :s Det tror jeg ikke du vil vite... Det er bra at han tar det så fint da, i motsetning til visse andre *kremt* tedrikkende smårollinger. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 CC: "Hit" er Røros. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Okei! Nå er det hjem tid her! Sneeiks da folks! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 CRT-piksler dør skjelden Enten dør alle pikslene, eller ingen... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 CRT-piksler dør skjelden Enten dør alle pikslene, eller ingen... Poeng! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Da var inspirasjonssiden oppdatert, PT! Måtte fjerne 10-12 dead ones. Gi beskjed om dere finner flere døde med tiden da. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Edit2: Hvorfor blir DanielP kalt "Oilman"? :s Det tror jeg ikke du vil vite... Det er bra at han tar det så fint da, i motsetning til visse andre *kremt* tedrikkende smårollinger. *kremt* Pusling Te er godt. Ekte menn gir en lang F i andre sine meininger! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Ekte menn gir en lang F i andre sine meininger! Da er du ikke en ekte mann med andre ord..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Ekte menn gir en lang F i andre sine meininger! Da er du ikke en ekte mann med andre ord..? ...når bøyde eg meg over for dine meininger sist? Edit: dette teller ikkje når det gjelder kritikk på design o.l Endret 16. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 ...når bøyde eg meg over for dine meininger sist? Hmm... Du bøyde deg ikke, men du brydde deg. Whatever... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 ...når bøyde eg meg over for dine meininger sist? Hmm... Du bøyde deg ikke, men du brydde deg. Whatever... okei, rettelse: Ekte menn gjør som dei sjøl vil! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Skulle bare meddele befolkning i Webdesignerland at jeg har skiftet nick fra EndeligFerie til ja, det ser dere vel selv? Neste prosjekt blir å sette opp en egen side. Men først må jeg få inn den nye maskinen, den jeg bruker nå er treeeeg... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Skulle bare meddele befolkning i Webdesignerland at jeg har skiftet nick fra EndeligFerie til ja, det ser dere vel selv? © HalTan EDIT: Det navnet blir vanskelig å stave! Endret 16. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Skulle bare meddele befolkning i Webdesignerland at jeg har skiftet nick fra EndeligFerie til ja, det ser dere vel selv? Neste prosjekt blir å sette opp en egen side. Men først må jeg få inn den nye maskinen, den jeg bruker nå er treeeeg... Wohoo! Åssn maskin er "den nye maskinen" ?? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Dette er den nye maskinen. Ble sendt fra Komplett i dag, så fra Sandefjord til Fr.stad skulle vel ikke det ta for lang tid... Enkel og grei maskin, siden jeg ikke bruker den til all verden av spill og slikt, men noen småprosjekter blir det vel... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Så du bygger ikke helt selv altså? jaja, det er vel noen som liker det også © PT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hmmm, dere skjønner virkelig ikke en dritt? (ja, jeg har rusk i øyet...) "Blådama": illustrator, ergo, vektor. Eneste som er PS er halsen, mest fordi jeg ikke gadd å boote opp illustrator for å slenge den på, når jeg allerede hadde PS oppe. Men ja, vektor. Å være "kongen av illustratorland" (noe jeg slettes ikke er...), vil si å være kongen av å lage illustrasjoner. En illustrasjon kan være HVA SOM HELST, ergo, alt fra bitmap til vektor til botmap og tilbake til vektor. De tegningene jeg har laget av dere er alle tegna med wacom'en i Photoshop©®©®©® ... Takk for ros EDIT: Grattis Sigmiduos EDIT2: Pepsi Max er UBRUKELIG. Endret 16. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Så du bygger ikke helt selv altså? jaja, det er vel noen som liker det også © PT Da hadde jeg vel bare gjort skade vil jeg tro... Forresten, har TV2 begynt å sende i 16:9 format? Endret tesktinga har dem og gjort. Zappet litt rundt omkring etter noe interessant, men neida... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå