jorgis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Minste "vanlige" ipod er på 20GB, og koster rundt 700 meir enn iPod mini. Høh? Hva skal til for at en iPod er «vanlig»? En i klassen har en iPod med 10GB, og en har en med 15GB, de er vanlige så det holder. Ikkje verdt det spør du meg, du får plass til alt du trenger av musikk på 4 gb likevel.. Aldri! Med "vanlig" mener han nok rev. 3 (eller var det 4?). Eldre modeller har ned til 10GB (5?) HD-plass. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg tenker på å lage hjmmeside... Den skal se proff ut, men være enkel.... Jeg trenger også et bra program! Hvilket program burde jeg bruke? Uansett pris... Hvilket program bruker du? Endret 28. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg tenker på å lage hjmmeside... Den skal se proff ut, men være enkel.... Jeg trenger også et bra program! Hvilket program burde jeg bruke? Uansett pris... Hvilket program bruker du? Bruker Macromedia Dreamweaver det er vel blant de proffeste tror jeg da, i motsetining til meg Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hvordan kan jeg ordne en slik boks som dette, ved hjelp av divisjoner og CSS? Hvis det finnes en enklere måte enn å dele opp slik som dette si gjerne ifra! Edit: Beklager ekstremt dårlig tegning Endret 28. september 2004 av g0mpen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du bruker en divisjon til toppen, en til bunnen, og en divisjon som repeterer seg nedover etter hvor mye innhold det er. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hvordan kan jeg ordne en slik boks som dette, ved hjelp av divisjoner og CSS? Hvis det finnes en enklere måte enn å dele opp slik som dette si gjerne ifra! Edit: Beklager ekstremt dårlig tegning Som jorgis sa må den repetere nedover: #content { background-image: url(content.jpg); background-repeat: repeat-y; height: auto; /*eller spesifisert høyde*/ width: /* spesifiser */ } Kansje den koden kan hjelpe deg å skjønne litt Endret 28. september 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Hva skal til for at en iPod er «vanlig»? En i klassen har en iPod med 10GB, og en har en med 15GB, de er vanlige så det holder. Var berre for å skille mellom iPod og iPod mini Aldri! Så du påstår at du ikkje ville klart deg med ca 1,5-2 dager sammenhengande musikk av forskjellig type som du sjøl liker om har kun den musikken med deg på en tur et par dager elns? Jeg trenger også et bra program! Hvilket program burde jeg bruke? Uansett pris... Om du faktisk har tenkt å KJØPE både Dreamweaver og Photoshop så må du nok ut med en 12000-15000, så å ha med "uansett pris" er berre et godt tegn på at du skal vere pirat arve87: Neppe. Jeg har 13GB musikk på disk, og da holder det ikke med en puslete iPod mini. Dessuten var det et ganske håpløst brukergrensesnitt. Å skjønne hvor jeg skal trykke for å gjøre forskjellige operasjoner var ikke akkurat lett. Og har du noken sinne hørt igjennom all den musikken? har til sammen en 10-12 GB musikk sjøl, men har vel i underkant av 300 sanger eg har interesse av å høyre på til vanlig.. Dessuten er brukergrensesnittet på iPod/iPod mini det simplaste som har eksistert trur eg. Tok meg ~2 sek å finne ut av det, så @ deg ...men det er greit med en 20gb ekstern harddisk og da! Beste argumentet for å kjøpe "full size" iPod. Uansett - klarer meg veldig fint med mini. Den er knøttliten, ser kul ut, er lett å bruke og har all den plassen eg trenger. I lag med Koss UR-40 er den über. Deilig headset forresten. Veger så godt som ingenting, har sinnsvakt god lyd, behagelige å ha på seg, sammenleggbare. edit: Hvordan kan jeg ordne en slik boks som dette, ved hjelp av divisjoner og CSS? Hvis det finnes en enklere måte enn å dele opp slik som dette si gjerne ifra! http://www.absentvoid.com/hwno/dynamic_custom_borders/ <= her er en link med en (dynamisk) slik boks... så har du noke å titte på der også Den kan gjørast på en anna måte også som er litt simplare, og krever kun to bilder, men det orker ikkje eg mekke til no.. Dessuten trur eg dei to bilda vil bli så store at dei tar meir plass til sammen. Endret 28. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Mhm. Har en 20GB ipod selv, og kan godt anbefale en til andre. Som arve sier er den utrolige enkel i bruk, har det kule spillet brick eller noe Pluss det er mass storage! Både firewire og usb2.0 Jøss, ble nesten litt reklame dette Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Mhm. Har en 20GB ipod selv, og kan godt anbefale en til andre. Som arve sier er den utrolige enkel i bruk, har det kule spillet brick eller noe Pluss det er mass storage! Vilken versjon har du, den gamle med fire knapper øverst, eller den nye med kun "hjulet" ? edit: Ingen som vil kommentere? Endret 28. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Minste "vanlige" ipod er på 20GB, og koster rundt 700 meir enn iPod mini. Nei. Kjenner flere som har 15 GB. Ikkje verdt det spør du meg, du får plass til alt du trenger av musikk på 4 gb likevel.. Vel, det er da et spørsmål om hva, og hvor mye forskjelig man liker. Personlig liker jeg alt fra death metal til opera, så jeg føler at jeg trenger minst 15 GB. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Minste "vanlige" ipod er på 20GB, og koster rundt 700 meir enn iPod mini. Nei. Kjenner flere som har 15 GB. Den forige versjonen hadde 15, men ingen nye ipods har mindre enn 20gb (utenom ipod mini da) Vel, det er da et spørsmål om hva, og hvor mye forskjelig man liker. Personlig liker jeg alt fra death metal til opera, så jeg føler at jeg trenger minst 15 GB. Godt poeng :y: Endret 28. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Blir det noe av de Firefox-t-skjortene? Skal undersøke litt.. Angående iPod, hva er poenget med så mye ? Jeg har aldri mer enn 20 sanger på playlisten.. Anyhow, når skal man bruke det..? Jeg har bilstereo og data. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Så du påstår at du ikkje ville klart deg med ca 1,5-2 dager sammenhengande musikk av forskjellig type som du sjøl liker om har kun den musikken med deg på en tur et par dager elns? Jeg vet det, siden jeg har en Creative Nomad Zen 20GB fra før. (Ja da, den er klumpete, men lyden er bedre.) På den må jeg jo slette musikk og legge over ny hele tida, for den er full så det holder. Dessuten er det greit å ha all musikken på mp3-spilleren, så slipper man å overføre musikk annenhver dag. *Ønske seg Zen Xtra 60GB* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Apropos Ipod, jeg er nå den heldige eier av en Ipod mini! Fikk den i dag, til bursdagen min! Dvs, jeg har den ikke her nå, den var visst utsolgt, men jeg får en så snart de har fått den på lager *kose på Ipod* Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Apropos Ipod, jeg er nå den heldige eier av en Ipod mini! Fikk den i dag, til bursdagen min! Dvs, jeg har den ikke her nå, den var visst utsolgt, men jeg får en så snart de har fått den på lager *kose på Ipod* *synge bursdags sang* Jeg lurer på hvor dere kjøper Ipod fra.. Hvor det er billigst Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Apropos Ipod, jeg er nå den heldige eier av en Ipod mini! Fikk den i dag, til bursdagen min! Dvs, jeg har den ikke her nå, den var visst utsolgt, men jeg får en så snart de har fått den på lager *kose på Ipod* Gratulerer med dagen da Anyhoo.. For å være wannabe-moderator et bittelite øyeblikk; siden når har ipod noe med webdesign å gjøre? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jo, takk Endelig er man gammel nok til å kjøpe øl. Hm, åja, vi må holde oss til topic ja Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 *Vifte med pekefingern* iPod ruler gata, men ikke i denne delen av forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå