potetskrell Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Nei.. Tusen takk! Men. Æh. Ikke skap for store forventninger til de som ikke har sett den nå, da.. Har du en liten demo nå å vise da? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Ikke slik jeg forstod det. Jeg tror/trodde han mente alle h2 innenfor en viss blokk, uten å måtte definere klasser og id'er. hmm. Argh. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Google med egen nettleser? De hadde fellende bevis, da. Google har også ansatt fire av utviklerne bak Internet Explorer som senere dannet sitt eget selskap. En av dem, Adam Bosworth, er ansett for å være en av hoveddrivkreftene ikke bare bak Internet Explorer, men også Microsofts databaseprogram Access Vel, jeg tror ikke noen andre enn IE har noe å frykte @Mikka: Grattis. Seriøst noe av det sykeste jeg har sett.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 /me vil også se på siden, ikke bare placeholderen! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 /me vil også se på siden, ikke bare placeholderen! All in good times Kontonummeret mitt er forresten 5218.49.45855 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Skal jeg sette inn litt? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 /me vil også se på siden, ikke bare placeholderen! All in good times Kontonummeret mitt er forresten 5218.49.45855 Ønsker du deg en liten slant? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Hehehehe.. Den kommer så fort jeg får den ferdig Håper ikke det blir alt for lenge. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Blir det noe av de Firefox-t-skjortene? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Må nesten berre få sagt det, men iPod MINI er Genialt! Tar bitteliten fysisk plass, har meir enn god nok plass til et par hundre mp3'er, ser fin ut, er enkel å betjene, og er i det heile tatt gjennomført kvalitet tvers igjennom. http://www.absentvoid.com/hwno/ipod.jpg Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Må nesten berre få sagt det, men iPod MINI er Genialt! Tar bitteliten fysisk plass, har meir enn god nok plass til et par hundre mp3'er, ser fin ut, er enkel å betjene, og er i det heile tatt gjennomført kvalitet tvers igjennom. http://www.absentvoid.com/hwno/ipod.jpg Jepp, den er ganske genial Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Nice den 5110 der. Brukt nål på skjermen eller? Hmm, Ipod ja... *telle penger* Endret 28. september 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Vurderer å kjøpe en jeg og, men skal jeg først kjøpe kjøper jeg 40GB, da kan den brukes som ekstern harddisk, og det koster bare noen hundre kroner mer. Veldig praktisk! Og kult! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Tror jeg skal kjøpe en 15 GB iPod, jeg. Er ikke stor i det hele tatt, snasen, enkel å betjene og veldig god plass. Så koster den bare 4-500 kroner mer en iPod Mini på enkelte nettsteder også. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Mhm, tror de skal sette ned prisene på Ipod'er snart.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Kontonummeret mitt er forresten 5218.49.45855 Hay! Det var ikke det jeg fikk! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Nice den 5110 der.Brukt nål på skjermen eller? Det er en 5210 - og skjermen har blitt slik av lang tids røff bruk Tror jeg skal kjøpe en 15 GB iPod, jeg. Er ikke stor i det hele tatt, snasen, enkel å betjene og veldig god plass. Så koster den bare 4-500 kroner mer en iPod Mini på enkelte nettsteder også. Minste "vanlige" ipod er på 20GB, og koster rundt 700 meir enn iPod mini. Ikkje verdt det spør du meg, du får plass til alt du trenger av musikk på 4 gb likevel.. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Minste "vanlige" ipod er på 20GB, og koster rundt 700 meir enn iPod mini. Ikkje verdt det spør du meg, du får plass til alt du trenger av musikk på 4 gb likevel.. ...men det er greit med en 20gb ekstern harddisk og da! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 arve87: Neppe. Jeg har 13GB musikk på disk, og da holder det ikke med en puslete iPod mini. Dessuten var det et ganske håpløst brukergrensesnitt. Å skjønne hvor jeg skal trykke for å gjøre forskjellige operasjoner var ikke akkurat lett. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 Minste "vanlige" ipod er på 20GB, og koster rundt 700 meir enn iPod mini. Høh? Hva skal til for at en iPod er «vanlig»? En i klassen har en iPod med 10GB, og en har en med 15GB, de er vanlige så det holder. Ikkje verdt det spør du meg, du får plass til alt du trenger av musikk på 4 gb likevel.. Aldri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå