B4stian Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 da prøver vi igjen: har tenkt å skaffe meg et nytt domene, men vet ikke hva jeg skal ha ennå. kanskje dere har noen gode på lur? skal helst være et engelsk ord av noe slag.. på siden skal det være litt om meg, vennekretsen og el-produkter (data, foto osv..) Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Så lenge musepekeren min holder seg normal i FF, driter jeg langt i det. Måtte bytte til IE for å se pekeren, og da er det like greit. Ditto I heart FF Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Heh, fått beste brevet i posten ever; ... og som følge av det vil du bli slettet fra de militære ruller. Konklusjon: Du kan planlegge din videre karriere uten hensyn til militærtjeneste/annen tjeneste. Ta vare på dette brevet, da det dokumenerer at du er fritatt for militærtjeneste. VPV ønsker deg lykke til med videre planer. Ahoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. Lenke til kommentar
toss Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 finnes det en hurtigtast for å bytte tab i FF? tilsvarende Alt+tab... takker for svar.. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Ctrl + tab - same as in Opera :-) Lenke til kommentar
toss Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 takk for svar.. genialt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Ctrl + tab - same as in Opera :-) Og same as in Photoshop, IRC osv osv (generelt alt der man har flere "underting") Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 da prøver vi igjen: har tenkt å skaffe meg et nytt domene, men vet ikke hva jeg skal ha ennå. kanskje dere har noen gode på lur? skal helst være et engelsk ord av noe slag.. på siden skal det være litt om meg, vennekretsen og el-produkter (data, foto osv..) Noe personlig som du har sansen for? Noe som betyr noe for deg? Evt. "etternavn.xxx" eller "fornavnetternavn.xxx". Det enkle er det beste i dette tilfellet. Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 finnes det en hurtigtast for å bytte tab i FF?tilsvarende Alt+tab... takker for svar.. Og ctrl + shift + tab for å gå bakover.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Tja, lekte meg litt i PS i går og i dag, kom frem til dette her: Beyond Sanity v2... Er ikke helt sikker på det selv, jeg synes egentlig det ligner litt mye på v1... Vil bare ha litt kort kritikk her inne, før jeg legger ut kodet fisk som egen tråd Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 - Litt stor font i header - Altfor mye rødt. Sleng på noen kontraster - Litt mer grunge, det så ugjennomført ut med bare fonten i grunge-stil - Totalt malplassert tekst, "Jesper Karsud bla bla" - Lilla drop shadow? Mye bedre enn den nåværende beyond-sanity, i alle fall. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Tja,, grungefont skal bort, bare jeg som var for slapp til å endre på den før preview ble lagd... Eller så kan jeg lage mer grunge ja... fargevalget er hentet fra color.twysted.net, men kan ha mer kontrast, ikke noe i veien for det Ang. drop shadow, så bare tok jeg farge fra lynet i header, men den kan jo enkelt endres. Ser ut til at det kan bli litt koding å gjøre i morgen da, i kveld er det film Synes også denne her er bedre enn v1, om det har noe å gjøre med at jeg oppgraderte til PS CS å gjøre vet jeg ikke, men jeg har mine tvil Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Hvordan legger jeg til "bakgrunn" på <h> elementer? Hvis dere har vært på PoleCats demoted.org så vet dere hva jeg mener, det gule bak overskriftene. Hvordan legger jeg til dette med CSS? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 <a href="javascript:onmouseover(document.getElementById('status1').innerHTML='<p>Lipsum pipsum ripsum blabsum ...</p>')">Lorem Ipsum</a> Var det ikke noe slikt da? Orker ikke sjekke det, men der har du noe å bygge på i alle fall Næh, mer noe slikt: <a href="javascript:onmouseover(document.getElementById('status1').innerHTML='<p>Lipsum pipsum <a href="#">ripsum</a> blabsum ...</p>')">Lorem Ipsum</a> ... men det funker neppe. Forslag? Noen som kan hjelpe meg? Det begynner å haste nå. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Hvordan legger jeg til "bakgrunn" på <h> elementer? Hvis dere har vært på PoleCats demoted.org så vet dere hva jeg mener, det gule bak overskriftene. Hvordan legger jeg til dette med CSS? h1.klasse { background:url(bilde.jpg) no-repeat } Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Hvordan legger jeg til "bakgrunn" på <h> elementer? Hvis dere har vært på PoleCats demoted.org så vet dere hva jeg mener, det gule bak overskriftene. Hvordan legger jeg til dette med CSS? h1.klasse { background:url(bilde.jpg) no-repeat } eventuellt h2 { background: url(XXX/XXX.jpg); } For å kunne komme fram til det så trenger du å vite korleis du bruker CSS effektivt - les litt på unrealized.org Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Takker Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Jess, ta en titt på Arves guider til CSS her! : http://www.unrealized.org/guider/css/ Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Hvordan kan jeg bruke en font og få den til å virke hos alle, selv de som ikke har fonten? Jeg leste dette et sted for lenge siden, men finner det ikke igjen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. september 2004 Rapporter Del Skrevet 26. september 2004 Hvordan kan jeg bruke en font og få den til å virke hos alle, selv de som ikke har fonten? Jeg leste dette et sted for lenge siden, men finner det ikke igjen. Da må du vel legge inn noe slik at fonten blir installed på klientmaskinene, men det er bare ekkelt. I CSS kan du sette opp forskjellige fonter du vil skal brukes, så prioriteres de i den rekkefølgen du setter opp. Sist setter du en familie, så bruker klientmaskinen den dersom den ikke har noen andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå