Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I kampen om browserspredning må vi komme reklamere mer ute i samfunnet har jeg funnet ut. :) Er folk med på å bestille t-shirts fra FireFox slik at man får en stor forsendelse (dvs dele porto) ?

:)

Hadde jeg ikke vært arbeidsledig så skulle vært med...

Noen som vil være med på å starte firma? Utvikling, installasjon og drift av avanserte nettapplikasjoner elns

Lenke til kommentar
I kampen om browserspredning må vi komme reklamere mer ute i samfunnet har jeg funnet ut. :) Er folk med på å bestille t-shirts fra FireFox slik at man får en stor forsendelse (dvs dele porto) ?

:)

Hadde jeg ikke vært arbeidsledig så skulle vært med...

Noen som vil være med på å starte firma? Utvikling, installasjon og drift av avanserte nettapplikasjoner elns

Alle firmaer med respekt for seg selv har avdeling på Gjøvik. F.x Telenor, Webdeal, McDonalds, Burger King, Intersport, Torshow Bilrekvisita osv..

Jeg kan lede den :)

Lenke til kommentar
Hele siden lastes på nytt siden du navigerer til en ny URL.

Du må jo til serveren og lime inn en ny include som du kan sende tilbake til klienten. Denne får jo bare en stor fil som inneholder både ramme og innhold.

Ah, selvfølgelig, det burde jeg jo tenkt selv. :wallbash:

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Alle firmaer med respekt for seg selv har avdeling på Gjøvik. F.x Telenor, Webdeal, McDonalds, Burger King, Intersport, Torshow Bilrekvisita osv..

Jeg kan lede den :)

Tja, kommer mulignes til å trenge en designer om jeg skal starte opp med web. Kan jo ikke designe selv så :) Men jeg har en plan som gir meg en snarvei - starte opp en underavdeling av et allerede etablert selskap. Kommer til å spare mye papirarbeid og dritt der :)

Ah, selvfølgelig, det burde jeg jo tenkt selv. :wallbash:

Takker for svar.

Man kan ikke tenke hele tiden vettu. Blir sliten av sånt

Klippet, limte og slettet litt så det ikke ble en dobbeltpost.

Oh, it's good to be a moderatormajn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...