Marvil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Haha. Var faktisk ikke det jeg skulle spørre om da.. SirIce (lillegutt) har sagt han kan lage noe etter han er ferdig å smøre stanga (eller hva han sa).. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 SirIce (lillegutt) har sagt han kan lage noe etter han er ferdig å smøre stanga (eller hva han sa).. :!: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Muligheter for trykking selv..? Kvikks her på forumet må vel vite noe ? Ja, det skal vel gå an.. Kan jo spørre noen av folka på overklokking.no og høre hvor og hvordan de gikk frem da de trykket overklokking.no t-skjortene (som jeg forøvrig har på meg atm ) Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 I kampen om browserspredning må vi komme reklamere mer ute i samfunnet har jeg funnet ut. Er folk med på å bestille t-shirts fra FireFox slik at man får en stor forsendelse (dvs dele porto) ? Hadde jeg ikke vært arbeidsledig så skulle vært med... Noen som vil være med på å starte firma? Utvikling, installasjon og drift av avanserte nettapplikasjoner elns Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tja, hvorfor ikke Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 JEG VIL HA EN Count me in. ikke se bortifra at jeg også kjøper Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Når man bruker et vanlig include-script og går til en annen side, lastes all html på ny da, eller bare den biten som skal inkluderes? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Hele siden lastes på nytt siden du navigerer til en ny URL. Du må jo til serveren og lime inn en ny include som du kan sende tilbake til klienten. Denne får jo bare en stor fil som inneholder både ramme og innhold. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 I kampen om browserspredning må vi komme reklamere mer ute i samfunnet har jeg funnet ut. Er folk med på å bestille t-shirts fra FireFox slik at man får en stor forsendelse (dvs dele porto) ? Hadde jeg ikke vært arbeidsledig så skulle vært med... Noen som vil være med på å starte firma? Utvikling, installasjon og drift av avanserte nettapplikasjoner elns Alle firmaer med respekt for seg selv har avdeling på Gjøvik. F.x Telenor, Webdeal, McDonalds, Burger King, Intersport, Torshow Bilrekvisita osv.. Jeg kan lede den Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hele siden lastes på nytt siden du navigerer til en ny URL. Du må jo til serveren og lime inn en ny include som du kan sende tilbake til klienten. Denne får jo bare en stor fil som inneholder både ramme og innhold. Ah, selvfølgelig, det burde jeg jo tenkt selv. Takker for svar. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Alle firmaer med respekt for seg selv har avdeling på Gjøvik. F.x Telenor, Webdeal, McDonalds, Burger King, Intersport, Torshow Bilrekvisita osv.. Jeg kan lede den Tja, kommer mulignes til å trenge en designer om jeg skal starte opp med web. Kan jo ikke designe selv så Men jeg har en plan som gir meg en snarvei - starte opp en underavdeling av et allerede etablert selskap. Kommer til å spare mye papirarbeid og dritt der Ah, selvfølgelig, det burde jeg jo tenkt selv. Takker for svar. Man kan ikke tenke hele tiden vettu. Blir sliten av sånt Klippet, limte og slettet litt så det ikke ble en dobbeltpost. Oh, it's good to be a moderatormajn Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Jeg bruker <h> elementer inne i en div class. Hvordan vertikalt midtstille teksten? Finnes det en attributt, eller må jeg ty til padding? Endret 25. september 2004 av huf Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 *skjerpe seg* Noen som har lyst å legge ut et gammelt design laget av dere selv? Selv har jeg desverre ingen. Hadde vært morsomt å sett f.eks det første designet deres Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det finnes en tråd om det, flodhest. Legg deg. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Noen som vil være med på å starte firma? Utvikling, installasjon og drift av avanserte nettapplikasjoner elns Jeg kan ta meg av utvikling, sammen med lokaltog, SirIce og deg. Du tar deg av alt MS-relatert (ASP.net og denslags), og vi tar oss av *nix-biten. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Må bare påpeke hvor ufattelig gøy det var med denne sopelimen som cursor på en golf-side http://www.golfer.no/default.asp?id=2&mnu=2 Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Må bare påpeke hvor ufattelig gøy det var med denne sopelimen som cursor på en golf-sidehttp://www.golfer.no/default.asp?id=2&mnu=2 Jeg hater folk som absolutt må ødelegge surfeopplevelsen min ved å endre muspekeren min. Dette er min eiendom og skal ikke lekes med! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Dette er min eiendom og skal ikke lekes med! I second that. Blir det samme som med custom scrollbar og teite JavaScript som resizer vinduet mitt. Hat. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Så lenge musepekeren min holder seg normal i FF, driter jeg langt i det. Måtte bytte til IE for å se pekeren, og da er det like greit. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Javascript som endrer størrelsen på vinduet er til å gråte av. Men jeg mener jo at når man først begår den forbrytelsen å endre musepekeren, så skal man hvertfall benytte seg av en golfkølle og ikke en sopelime, hvertfall på en golfside. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå