Mira Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Opplevde akkurat det samme som deg her om dagen Marvil. Det endte med at jeg var nødt til å kjøre ut og bulke bilen til mamma Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvor kan jeg finne den guiden til "runde hjørner" på en side ved hjelp av DIV's og CSS? Da mener jeg ikke hvordan lage runde hjørner, men hvordan man faktisk putter disse inn på siden, og "rundt" selve innholdet. Mener å huske linken lå her et sted, men nå finner jeg den ikke igjen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 -moz-border-radius:10px; Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Sjekk Roger Johanssons lab Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 I kampen om browserspredning må vi komme reklamere mer ute i samfunnet har jeg funnet ut. Er folk med på å bestille t-shirts fra FireFox slik at man får en stor forsendelse (dvs dele porto) ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Ser ikke helt logikken med å dele porto, da folket uansett bor spredd ut over vårt ganske land. Men for all del, I want one! Endret 25. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ser ikke helt logikken med å dele porto, da folket uansett bor spredd ut over vårt ganske land. Men for all del, I want one! Fordi da slipper vi 20x porto fra USA.. Dessuten er det en pakke, noe som minsker sannsynligheten for at den blir borte i Posten på vei hit osv.. Å sende en t-shirt her til lands koster vel ikke all verden, så om en alle betaler t-shirtpris + USA-porto + Norge-porto, så er det vel ikke noe problem.. Er ikke helt sikker på tollgrensene, om en slik pakke vil overgå tollens satser (som jeg tror er 250?) Om tollen krever toll på t-shirter med trykk av en organisasjon så dauer jeg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 JEG VIL HA EN Count me in. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Eg skal ikkje ha en! Operaforever! Neida, FF er fin nok den, men orker ikkje bytte browser når det ikkje er store merkbare forskjeller OT: Jobb er døll, og for et kvarter sida, så var det inne ei dame som stinka så masse svette at eg fikk lyst å grine av det. Stinker her enda Endret 25. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Marvil: Count me in, men ikke t-shirt. Heller en offisiell FF Guidebook med FF-CD Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg er med, har begynt å like FF bedre og bedre i det siste! Men Opera har fortsatt en plass i hjertet mitt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Blir jo ikke allverdens pris selv med shippingen. Totalt $25,9 = ca 170 NOK.. Hva er tollgrensen, nå for tiden egentlig? Var det 200? Det blir vel ikke noe ekstrautgifter da, eller? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tror jeg må stå over for denne gangen, rett og slett fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal betale for en slik t-skjorte +at jeg ikke har så mye penger til overs akkurat nå, og jeg skal jo kjøpe HL2 snart og Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 @jorgis: Et fett hva folk bestiller, poenget er felles porto. @Loomy: Jeg trodde den var 250,-, mulig jeg tar feil. Mulig det er like greit å bestille hver og en, men da skaper man ikke fellesskap Må få en PHP-smågutt til å lage noe registreringsgreieting, slik at en lettere ser hvem som vil ha. Betaling osv må vel også være på konto fra alle før noe bestilles. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hmm... Fikk i går et omfattende prosjekt, som omfatter alt fra design av et magasin til setting av andres skriverier og mine egne skriverier. Det er da sistnevnte som alltid skaper problemer for meg, jeg klarer rett og slett ikke finne på noe å skrive om. Jeg har tenkt på webdesign, men emnet omhandler såpass mye at jeg ikke er sikker på hva jeg skal skrive om. Noen forslag? Ellers er det bare å slenge inn forslag som ikke har med webdesign også! *Håpe at noen sitter inne med en megaidé* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 http://www.toll.no/index_emne2.htm Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 http://www.toll.no/index_emne2.htm Herre moses. Hvilket land bor vi egentlig i..? Toll.no og tull.no burde fusjonert. Muligheter for trykking selv..? Kvikks her på forumet må vel vite noe ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 har tenkt å skaffe meg et nytt domene, men vet ikke hva jeg skal ha ennå. kanskje dere har noen gode på lur? skal helst være et engelsk ord av noe slag.. på siden skal det være litt om meg, vennekretsen og el-produkter (data, foto osv..) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Må få en PHP-smågutt til å lage noe registreringsgreieting Marvil | Leikanger says:er du her ? Trodde du hadde litt høyere tanker om meg enn det. Endret 25. september 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå