Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestilt! 

 

Takker ompa. 

 

Enda en skjerm? Inni granskauen. Du har vel nok skjermer til å se hele pixelstreeten du da? Men det var kanskje derfor du kjøpte en ekstra?

 

Kan jo bli dyrt i lengden :roll:

God ide. Det skal jeg teste. :thumbup:

To skjermer pr maskin + plasmaen i stua skulle vel holde akkurat til streeten så langt.

Lenke til kommentar
Hehe.. nei begge deler er faktisk rett. Skjermen er ca året gammal, jeg har hatt den siden rundt påske i fjor..

Da burde du prøve å få fått på den kvitteringen, i hvert fall hvis flere pixler skulle falle dø om.

 

Du har vel egentlig rett på tre års garanti på slike ting, selv om noen butikker sier to. Det er bare å være litt kverulant det, så går det som regel greit.

 

Litt irriterende er det i hvert fall, spesielt hvis du er litt som meg. Jeg hadde sikkert erget meg mer over den ene pixelen som var ødelagt enn de tusevis av de andre som fungerer helt supert. ;):roll:

Lenke til kommentar
Weehee! Skal hente en togbillett jeg i dag! /me skal vekk i the winter holidays!  :D

Til hvor?

 

EDIT: Og der var status gått til "Plukkliste" :)

Huh? Plukkliste? :dontgetit:

 

 

/me skal til "det fjerne østen" som jeg kaller det.. :p nærmere bestemt bærum og vist ting går som planlagt ett lite opphold i oppland også og besøke en kompis! :)

 

Edit: Mikka - Hvor er "hit"? :p

 

Edit2: Hvorfor blir DanielP kalt "Oilman"? :s

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...