Marvil Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Om de ikke oppdaterer leseren er det vel ikke noe genistrek å anbefale den når det finnes bedre og oppdaterte lesere ? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Kom det ikke akuratt en ny versjon? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Læreren vår har heldigvis skjønt det og vi skal bytte til Opera tror jeg. Han lurte litt på det, og da sa jeg at jeg brukte det og at det var mye bedre så nå skal vi bytte tror jeg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 En annen ting man må tenke på er hva Kari Nordmann (eller Johnny) bruker nettet til.. Ta min mor f.x; - Sjekker jobbmailen - Nettbank Det er grovt sett det nettet blir brukt til, og webmailprogrammet som Fylkeskommunen bruker, støtter ikke annet enn IE5+, mener jeg det var. Nettbanken er jeg ikke sikker på, men jeg mener å ha lest noe om at noen nettbanker ikke funker i FF? Klart dette er latterlig fra firmaene, men det bryr "Johnny" seg svært lite om, de vil ha noe som fungerer.. (Nei, min mor er ikke transvestitt) Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) En annen ting man må tenke på er hva Kari Nordmann (eller Johnny) bruker nettet til.. Ta min mor f.x; - Sjekker jobbmailen - Nettbank Det er grovt sett det nettet blir brukt til, og webmailprogrammet som Fylkeskommunen bruker, støtter ikke annet enn IE5+, mener jeg det var. Nettbanken er jeg ikke sikker på, men jeg mener å ha lest noe om at noen nettbanker ikke funker i FF? Klart dette er latterlig fra firmaene, men det bryr "Johnny" seg svært lite om, de vil ha noe som fungerer.. (Nei, min mor er ikke transvestitt) Det er dette vi har Openpage.ini til i Opera EDIT: Sikkert mulig å mekke noe lignende til FireFox og Mozilla Endret 16. september 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Netscape er ikke basert på mozilla sin motor. Begge er utviklet fra Gecko-motoren, men mozilla tok faktisk utgangspunt i noe Netscape hadde laget. Da vet dere det. Nettbanker er ofte bygget på java, og da er det javaversjon som avgjør. Ofte var disse tilpasset IE sin eldgamle java-versjon og det var da kompabilitetsproblemer med FF sin nyere versjon. Dette er drastisk bedret idag, da det gjerne er jsp som benyttes, nettopp for å sørge for browserkompabilitet samt enklere design. I alle fall er det ikke noe problem med skandiabanken, DNB NOR (som var et problem) eller Sparebank1 idag Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Har ingen problemer med Sparebanken Vest sin nettbank når jeg bruker FF - bortsett fra et par små CSS-feil fra nettbanken sin side Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) holder for tiden på med en side for en mod til far cry. her er den et stykke fra ferdig, seff. må kode til menyen bl.a til skikkelig div/css ... EDIT; potensiale ? Endret 16. september 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 holder for tiden på med en side for en mod til far cry.her er den et stykke fra ferdig, seff. må kode til menyen bl.a til skikkelig div/css ... EDIT; potensiale ? så litt rart ut med overskriftene som var grungy, mens grungyen ikke fortsatte nedover bak undermenyen.. ellers ok side, lite farger though.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Teksten ligger jo oppå hverandre! Hmm, ellers er det jo ganske få farger på den. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Jeg synes teksten ble veldig grøtete og vanskelig og lese. Men ellers ser det bra ut Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Det er dette vi har Openpage.ini til i Opera EDIT: Sikkert mulig å mekke noe lignende til FireFox og Mozilla Du mener IE View? Netscape er ikke basert på mozilla sin motor. Begge er utviklet fra Gecko-motoren, men mozilla tok faktisk utgangspunt i noe Netscape hadde laget. Da vet dere det. Jupp. Vet det, men det er Mozilla som virkelig har gjort noe med den, og i det siste har Netscape falt litt i bakleksen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Du mener IE View? Sist jeg sjekket funket ikke den med FF 1.0.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 v 0.82 - Sep 15, 2004Increased 'maxVersion' in the installation config, allowing install under Firefox 1.0 PR1. Kjekt med software som faktisk oppdaterer seg ganske raskt. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Hvordan plasserer jeg et element, i dette tilfellet en div, nederst på siden, uansett hvor lang den er? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Sette div'en nederst i koden, og ha clear: both; i den? Ingen kodemester, men tror da noe sånt skal funke? Endret 16. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Litt lesning.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Hvordan plasserer jeg et element, i dette tilfellet en div, nederst på siden, uansett hvor lang den er? position: absolute; bottom: 0; ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 var en link som ble lagt ut her en gang, hvor du kune skrive inn et ord, så fannt den så mange synonymer til det ordet som den kunne. Noen som vet hvor den sia er? litt vanskelig forklart kanskje, men det er for sent for meg nå Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 var en link som ble lagt ut her en gang, hvor du kune skrive inn et ord, så fannt den så mange synonymer til det ordet som den kunne. Noen som vet hvor den sia er? litt vanskelig forklart kanskje, men det er for sent for meg nå urbandictiornay - Mulig at du tenker på denne? The world is roughly split into two groups: those who adore CSS and those who someday will. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå