enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 har på Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 blei stille her no, gitt.. er det en spesiel grunn til det??? *spille litt trackmania* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Fornøyd nå PussyCat? (ja, det er kjedelig å plagiere andres arbeider ) EDIT: Damn jeg har sexy håndskrift... Endret 15. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Synes den ble litt ""fuzzy" jeg... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Synes den ble litt ""fuzzy" jeg... Jau, den er skribbla på maks 1-2 minutter, bare for å tilfredsstille den allmektige ilderen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Oi, fres. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) rosa + homo Og på google bildesøk var det bare direkte EKKELT Hadde du venta noe annet, eller er du en av disse som tror +"Erna Solberg" +"nasty pics" skal gi deg noe fint å se på? Utrolig bra tegning Du burde bli med i crewet til de Extreme Makeover-folka, Arve ble jo mye penere som tegning Endret 16. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Synes den ble litt ""fuzzy" jeg... Jau, den er skribbla på maks 1-2 minutter, bare for å tilfredsstille den allmektige ilderen Jeg syntes den var nydelig jeg! Tusen takk! * sette ny wallpaper * Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg syntes den var nydelig jeg! Tusen takk! * sette ny wallpaper * Endelig litt trafikk på forumet.. Har vært dødt siden 01.03 i går kveld.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 /me ønsker folk god morgen... *sitte i klasserommet og se trøtt ut* Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 God morgen ja... Ai ai ai som jeg er trøtt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 God morgen ja... Ai ai ai som jeg er trøtt... /me har vært oppe siden kl 12 ellerns i går, så det går mot et døgn.. Var på butikken å kjøpte yougurt og pizza, en av dem var dårlige så det kom opp igjen.. Men nå er det velstand igjen.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Hakke fått spise frokost i dag jeg.. *rumle* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Nettopp! Jeg husker ikke halvparten av hvem som har ©. Vet at jeg har på , arve har på og tjcombo på sweeeet (ingen smiley, though)Noen har på , men husker ei hvem.. /me vil ha © på Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 http://home.no.net/haltann/images/polecatdemoted.jpg Prøv å tegne meg! Du er GOD, Hjallis! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 http://home.no.net/haltann/images/polecatdemoted.jpg Prøv å tegne meg! Du er GOD, Hjallis! HalTan er kongen av illustratorland. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Utrolig bra tegning Du burde bli med i crewet til de Extreme Makeover-folka, Arve ble jo mye penere som tegning Merk deg gjerne at bildet han brukte som utgangspunkt er godt og vel 2 år gammalt HalTan er kongen av illustratorland. Bruker han ikkje photoshop til denne type tegninger dah? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Utrolig bra tegning Du burde bli med i crewet til de Extreme Makeover-folka, Arve ble jo mye penere som tegning Merk deg gjerne at bildet han brukte som utgangspunkt er godt og vel 2 år gammalt Ai ai ai, det skulle jeg aldri ha skrevet, tror nemlig at jeg har fått den onde Arve-ånden på nakken. Jeg fikk nemlig ei regning med årsavgiften på bilen på 2755 kroner i dag... ... hva blir hevnen i morra Arve? Endret 16. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) vent å sjå, vent å sjå... Edit: kanskje eg lager en EndeligFerie shop til PX gata, a la den PC shoppen eg mekka Endret 16. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Bruker han ikkje photoshop til denne type tegninger dah? Ikke slik jeg har fortått det. På f.eks bildet av teh blue faced woman, hadde han bare lagt på halsen i PS. Men dette kan han sikkert svare bedre på selv. Samma hva software han bruker, han iallefall meget dyktig. (jeg bruker repetert dialog for å understreke et poeng) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå