Marvil Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Noken som har spesielle plasser i Berlin å anbefale? Under gitaren signert av Jon Bon Jovi på Hard Rock Cafè. Også TV-tårnet. Fantastisk utsikt. Også leppestiften. Been there done all that. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 wh1te: Jeg har stor tro til at du klarer å overgå den siden! Kjør stilrent og smooth, så skal det nok gå så bra så! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 http://renoweb.moo.no/ ^^ jobber med en fisk, er det noen som kunne gitt meg ei rough skisse om hvordan jeg burde slice denne i PS ? Noe slikt? Du må selvfølgelig lage en "slice" for hvert menyvalg. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 http://renoweb.moo.no/ ^^ jobber med en fisk, er det noen som kunne gitt meg ei rough skisse om hvordan jeg burde slice denne i PS ? http://home.broadpark.no/~jmah/index.html Er det noen som kan fortelle meg hvordan den skal slices eller bare "tegne" det opp røfft i PS ? Hø... Hvorfor (dobbel)poster du i Webkafeen når du allerede har opprettet en tråd for problemet ditt? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Spiller det noe rolle ? Fordi det er mer aktivitet her og tenkte noen vennlige folk som Purify svarte. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Spiller det noe rolle ?Fordi det er mer aktivitet her og tenkte noen vennlige folk som Purify svarte. I retningslinjene står det bare at "posting av samme melding under flere kategorier" er forbudt, men jeg regner med at de heller ikke er særlig ønsket at brukere poster samme spørsmål i flere tråder i samme kategori; derfor! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Personlig synes jeg vi kan la moderatorene ta seg av slike mindre ting. Om du vil rapportere er jo opp til deg. Men, dette heter WEBkaféen, og la oss derfor ikke spore mer av emnefeltet. Har vært alt for mye spam, irettesetting og kritisering av personers framgangsmåte for å få kritikk/hjelp i det siste. Btw, funka slicene, VeXx? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Begynner å forstå nå ja. Siden jeg kan ekstremt lite CSS så skal jeg begynne å sette meg inni det for å finne hvordan jeg kan sy siden sammen igjen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Begynner å forstå nå ja. Siden jeg kan ekstremt lite CSS så skal jeg begynne å sette meg inni det for å finne hvordan jeg kan sy siden sammen igjen. http://www.htmldog.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 * wh1te har begynt å hardlese på XHTML og CSS og sliter/koser seg Er ikke såå vanskelig. Så lenge du har lært prinsippene fra før og kan html, så går det fremover. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Begynner å forstå nå ja. Siden jeg kan ekstremt lite CSS så skal jeg begynne å sette meg inni det for å finne hvordan jeg kan sy siden sammen igjen. http://www.htmldog.com Takker, virket som en ekstremt bra side Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Brr.. Galliano + kaffi + heis = Ikke morro.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 * wh1te har begynt å hardlese på XHTML og CSS og sliter/koser seg Er ikke såå vanskelig. Så lenge du har lært prinsippene fra før og kan html, så går det fremover. korfor bruke w3schools når du har htmldog? Galliano + kaffi + heis = Ikke morro.. Neivel? Ka er galliano? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Etterllerannet flytende som alle drikker. *drikker mer* Skulle bare hente mer kaffipulver. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Hva er det beste egentlig? Jeg brukte W3schools.com og lærte mye der. Er HTMLdog.com bedre? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Hva er det beste egentlig?Jeg brukte W3schools.com og lærte mye der. Er HTMLdog.com bedre? Jeg lærte hvordan å bruke frames og tables i et HTML-kurs i bladet HjemmePC i 1998. DET kurset var bra det! Go HjemmePC! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Galliano ja... Mener å huske det er rom, krem og kaffe ellerno? mulig jeg surrer, men det smeller fint /me lærte HTML på w3schools.com, men det var før HTMLdog.com sine dager tror jeg Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Galliano ja... Mener å huske det er rom, krem og kaffe ellerno? mulig jeg surrer, men det smeller fint Galliano er en likør med lakrissmak.. Og så har du kaffe oppi først (sakte, med teskje, slik at kaffen legger seg på toppen), og kliner på med en kremdott på toppen.. Überdigg! (i moderate mengder.) Endret 14. september 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
joffar Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Galliano ja... Mener å huske det er rom, krem og kaffe ellerno? mulig jeg surrer, men det smeller fint Galliano er rom'en tror jeg.. Og så har du kaffe oppi først (sakte, med teskje, slik at kaffen legger seg på toppen), og kliner på med en kremdott på toppen.. Überdigg! en eller annen slags likør ikke rom... lakris smak. følg lokatogs oppskrift 10-12 ganger deretter tar du deg en tur på byen eller ikke... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 en eller annen slags likør ikke rom... lakris smak. følg lokatogs oppskrift 10-12 ganger deretter tar du deg en tur på byen eller ikke... Lettare å kline i seg ei halvflaske vodka elns Nei men slutt på offtopic praten, vær så snill. Lokaltog: Lenge til unrealized.org blir ferdig, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå