Cucum(r) Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Rød farge: Borte. Fonten i menyen: Den er veldig utydlig. Får se om jeg finner en lignende som er mer markert. Klatten: Ikke mobb blomsten min . Den må også bli litt markert, ja. Header: Fant ikke et bilde som passet bedre ATM. Vi får se. Tviler på om jeg skal bruke dette designet - da jeg ikke har noe som helt å bruke det på.. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Bare det ikke står "Menn" :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Noen som har peiling på om det er mulig å kjøre serverside scripting på/fra en CD? Trenger sårt et script, men HTML-en ligger på en CD Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Om du kjører cd'en fra servern og legger til path f.eks.? Ellers så finnes det et par "kjøre serverside sider fra cd uten server-software" (hvor alt som kjører er på cd'en), men der vet jeg kun om Coral som er en CFML-server.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 CD-en skal kjøres hvor som helst, uavhengisg av klientmaskinen... *tittepå Coral* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Det finnes PHP-kompilatorer, men det er relativt dårlige saker. Hvorfor ikke bare bruke C/C++ ? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Altså, må spørre dere, pro'ene. Jeg har lyst til følgende: Når noen klikker på krysset for å lukke vinduet med siden oppe, så kommer det opp en pop-up med gjestebok. Gjesteboken og det er fikset, men hvordan får jeg til at når vedkommende lukker vinduet, eller går fra siden, så kommer den pop-upen opp. Skjønner dere hva jeg mener? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Vi skjønner - men vi har ikkje tenkt å lære deg åssn å gjøre det. Popups ved stenging av vindu er det verste som finst! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=294100 - Det var en tråd om akkurat dette. Jeg vil heller ikke anbefale deg å bruke en sånn funksjon. Å nermest bli tvunget til å skrive i en gjestebok hadde for meg bare ført til at jeg ikke ville besøkt den siden igjen. Endret 14. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 ... DENNE... Å, gud hvor jeg elsker den siden der. Måtte bare få det ut! -------------- BTW Prowl, på tide å oppdatere signaturen kanskje? Det FINNES faktisk en slik kategori nå. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 ... DENNE... Å, gud hvor jeg elsker den siden der. Måtte bare få det ut! Estetisk - det er den, men den hadde ikkje scora høgt om eg skulle dømme sida som en heilhet med den forferdelige tabellkoden. Noken som har spesielle plasser/ting i Berlin å anbefale? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Noken som har spesielle plasser i Berlin å anbefale? Under gitaren signert av Jon Bon Jovi på Hard Rock Cafè. Også TV-tårnet. Fantastisk utsikt. Også leppestiften. Endret 14. september 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Potsdamer Platz (Den 09/10-90 vel å merke) Berlinmuren www.berlin.de Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 http://renoweb.moo.no/ ^^ jobber med en fisk, er det noen som kunne gitt meg ei rough skisse om hvordan jeg burde slice denne i PS ? Lenke til kommentar
joffar Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Noken som har spesielle plasser i Berlin å anbefale? Under gitaren signert av Jon Bon Jovi på Hard Rock Cafè. Også TV-tårnet. Fantastisk utsikt. Også leppestiften. Besøkte TV tårnet før muren falt, husker at maten var elendig, og at vi måtte være ferdige med å spise før tårnet hadde gått en runde... men utsikten var fin. Vi bodde forresten veldig nære ett av horestrøkene der... stadig biler som tok runde på runde...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Her er siden jeg må overgå. Er det mulig? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Det er svært mulig. Siden du linket til i forrige post fikk en litt "wannabe-proff"-look over seg. Kjør stilrent Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 Her er siden jeg må overgå. Er det mulig? Eg synest den sida der var ganske u-pen, så ja - absolutt mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 En ting jeg ikke forstår helt med den siden: Hva har bildet i header med russ å gjøre? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 En ting jeg ikke forstår helt med den siden: Hva har bildet i header med russ å gjøre? Det er rødt. Det blir ihvertfall ingen problem for deg å overgå det der. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå