dan1el Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 *Sniff, jeg lukter photoshop* Men fy flate for et bilde! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Oh, nice bilder! Photoshoppa eller ei Jeg har oppdatert litt på siden min, hva synes dere om tutorialsene? Er det forståelige? link: http://www.innervision04.tk/ Lenke til kommentar
joolae Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Siden code er et inline-element, må begge brukes Hva vil det si at det er et inline-element? Betyr det at jeg må bruke <code><pre> (tekst her) </pre></code>? I så fall skal jeg gjøre det fra nå av. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 PizzaTryne: Damn! :wow: Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Er photoshoppet en del ja Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 har 6 invites å spandere jeg... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 har 6 invites å spandere jeg... me 2... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Seriøst PT! Det var feete bilder, både det Photoshop'ede og originalen Driver og leker meg litt med World Machine og Terragen, kan få noen fete resultater med det, og Photoshop.. Tenker på å lage noen bilder jeg kan bruke i header på v2 av beyond-sanity.com, kan bli ganske fett Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Sitter med et lite problem her... Skal legge menyen ved siden av innholdet, og det funker i IE, men ikke i Opera. www.home.no/bruglen/v2 (ikke bry dere om design/innhold, dem jeg lager det for vil ha det sånn) Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Du kan kanskje begynne med å bytte ut <a href...><li>kjs</li></a> med <li><a href...>kfhh</a></li> Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Du kan kanskje begynne med å bytte ut <a href...><li>kjs</li></a> med <li><a href...>kfhh</a></li> Har det egentlig noe å si? Anyways, det funka plutselig nå. Jeg bytta ut lipsumen med ordentlig tekst, også virka det... Har sikkert noe å gjøre med at jeg må sette en fast bredde på #main Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Menyen kommer over teksten i Firefox. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Du kan kanskje begynne med å bytte ut <a href...><li>kjs</li></a> med <li><a href...>kfhh</a></li> Har det egentlig noe å si? Ja. Det er fullstendig ulogisk at heile list item'en skal vere en link. Derimot er det logisk at alt inni den skal vere en link. Skjønner forskjellen? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Hva betyr egentlig !important i CSS? Og /**/? Hva gjør det? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 !important = prioritert verdi dersom det er angitt to like egenskaper to ganger, kan du velge å prioritere den ene. IE støtter ikke dette helt, og derfor kan vi "lure" IE til å bruke den ikke prioriterte verdien, som vi skriver nedenfor den prioriterte. /* kommentar i CSS */ Jeg vil tro at den /**/ du snakker om, er den i forbindelse med rollovers. Har aldri helt skjønt hvorfor den brukes der, men det funker da. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 I HTML-spesifikasjonen står det hvilke element et annet element kan inneholde: <!ELEMENT A - - (%inline;)* -(A) -- anchor --> <!ELEMENT LI - O (%flow;)* -- list item --> a kan inneholde inline-element, mens li kan inneholde "%flow", som er betegnelsen på blokk-element + inline-element. I tillegg til den logiske som arve nevner, så står alt i klartekst her. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 http://dev.misinterpreted.net/wuut/ Noen meninger? Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 Har litt dårlig tid, kan si jeg synes siden så fin ut, men det ser ut som om det står "Menn" i menyen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) - Litt for utydelig font i "menu" og "noteworthy" - Hva i huleste er den "klatten" over menyen? Vekkvekk! - Synes ikke headeren passer inn. Den hadde liksom ingenting felles med omgivelsene Endret 13. september 2004 av Loomy Lenke til kommentar
epsil Skrevet 13. september 2004 Rapporter Del Skrevet 13. september 2004 http://dev.misinterpreted.net/wuut/Noen meninger? Et tips: Fjern den røde bakgrunnsfargen på headeren (h1-elementet) – denne resulterer nemlig i en stor, rød boks før headerbildet er lastet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå