haugsand Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Trollmann: Mellom hvert ord. Men joolae, skaper dette egentlig så store problemer? Om kodene blir kopiert og limt inn i et annet dokument, blir ikke linjene brutt på samme måte. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Trollmann: Mellom hvert ord. Men joolae, skaper dette egentlig så store problemer? Om kodene blir kopiert og limt inn i et annet dokument, blir ikke linjene brutt på samme måte. Trollmann? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Gandalf er jo trollmann Kritikk ønskes på denne.. Fortsatt litt tom, men den er bare en WIP foreløpig så... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Gandalf er jo trollmann Kritikk ønskes på denne.. Fortsatt litt tom, men den er bare en WIP foreløpig så... Sleng inn litt lipsum eller noe, var veldig tom nå Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Gandalf er jo trollmann Kritikk ønskes på denne.. Fortsatt litt tom, men den er bare en WIP foreløpig så... Joa, det er jo en begynnelse Synes det ble litt for mye med den ramma rundt det hele, kanskje det skulle vært mindre bevel, eller du skulle gjort den tynnere. Selv ønsker jeg kritikk på denne. Litt tomt nå, men dere skjønner hvor knappene skal og hvor innholdet skal være Ser det bedre ut enn det designet jeg bruker nå? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Gandalf er jo trollmann Kritikk ønskes på denne.. Fortsatt litt tom, men den er bare en WIP foreløpig så... Joa, det er jo en begynnelse Synes det ble litt for mye med den ramma rundt det hele, kanskje det skulle vært mindre bevel, eller du skulle gjort den tynnere. Selv ønsker jeg kritikk på denne. Litt tomt nå, men dere skjønner hvor knappene skal og hvor innholdet skal være Ser det bedre ut enn det designet jeg bruker nå? Det designet likte jeg veldig godt, men dette var også litt tomt Nå som alle ønsker kritikk så ønsker jeg kritikk på disse Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jibril2k: fotballene i menyen så litt ut som lepper, du burde bytte de ut med noe annet, eller en annen fotball. dessuten er de jo allerede i headeren. bevelen ser greit ut hvis man ser på hele siden. men straks man ser nærmere på den så var den ikke særlig pen. den ser veldig fin og brukervennlig ut! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Update. Dropper knappene foreløpig, hvis designet er bra nok skal jeg kode dette selv, og da kan ikke designet blir for innviklet Tenker jeg beholder det jeg har nå, for det er ganske nytt, men jeg legger bare til en knapp for de som ønsker å se siden min i "oriental" versjon Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Update. Dropper knappene foreløpig, hvis designet er bra nok skal jeg kode dette selv, og da kan ikke designet blir for innviklet Tenker jeg beholder det jeg har nå, for det er ganske nytt, men jeg legger bare til en knapp for de som ønsker å se siden min i "oriental" versjon Aaaltfor lite kontraster. Ville ikke orket å lese mer enn et par setninger med de fargene på bakgrunn/tekst. Ellers savner jeg et skille mellom de ulike "knappene" i menyen.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Update. Dropper knappene foreløpig, hvis designet er bra nok skal jeg kode dette selv, og da kan ikke designet blir for innviklet Tenker jeg beholder det jeg har nå, for det er ganske nytt, men jeg legger bare til en knapp for de som ønsker å se siden min i "oriental" versjon Likte det.. Men det er litt for få kontraster, men det er veldig bra syntes jeg Credit for at du prøver noe litt annerledes Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jepp, så det var litt for lite kontraster på teksten Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) joolae: <code>kode</code> og <pre>kode</pre> gir ikke linjeskift på feil steder. W3C har en løsning for det meste. Google har jo en feature som gjør PDF filer leselige som HTML. Ligger nok en god del jobb bak den men... Ser ut som det, ja. Men det å generere PDF er vesentlig mye lettere. EDIT: Det finnes en ganske artig klasse, pdf_search, som ifølge forfatteren kan lett utvides til en fullstørrelse PDF-parser. Endret 11. september 2004 av jorgis Lenke til kommentar
joolae Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 @jorgis: takker det var <pre> jeg trengte. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 <code> er vel det som er semantisk korrekt? Du bør bruke den hvis du ikke vil ha arve87 på nakken. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Siden code er et inline-element, må begge brukes Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det er utrolig morro å eksprimentere med lukkertid. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det er utrolig morro å eksprimentere med lukkertid. Enig Hva er lyskilden? Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Tok forresten dette bildet her for noen dager siden og lurte på om jeg skulle prøve meg på å mekke et fint lite design utifra det.. Forslag noen? EDIT: Gmail noen? Endret 12. september 2004 av PT Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Både PT & SirIce; Stiiilich ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå