Arve Systad Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) http://82.134.63.202:8000/listen.pls <== last ned og legg inn i winamp. ARVERADIO! Edit: Drit au, vaar masse delay og masse fikle-fikl og sånt... så eg stengte den ned Endret 8. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 http://82.134.63.202:8000/listen.pls <== last ned og legg inn i winamp. ARVERADIO! Jippi. Enda mer gay-live-streaming-radio. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) prøv den! Edit: kun god musikk, og eg kan synge on request Endret 8. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Tror jeg står over. Har audio/videounderholdning selv, og naboen streamer live radio på huset her på FM-nettet.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Den 12 år gamle gutten i Mikkas solskinnshistorie var for øvrig ganske så frekk Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Den 12 år gamle gutten i Mikkas solskinnshistorie var for øvrig ganske så frekk Jo jøss! Så du programmet? Dessuten hadde han jo bare fått den varen han bestillte. Det var absolutt tilstrekkelig med informasjon om varen på nettsiden. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 hvordan løste det seg da ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 hvordan løste det seg da ? Eneste jeg fikk med meg var at han fikk en liten Subaru Impreza til innebruk - gratis! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Happy ending, men allikevel stengte de websida.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Wow, Mikka! Jeg tenkte faktisk på racetin når jeg så reklamen for TV2 Hjelper Deg. Helt sant. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 kjip respons på compoen Why? Hvis ikke et reelt oppdrag skal lokke folk, hva skal til da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Det som skal til er bedre tid. Jeg for min del har ikke tid/overskudd til sånt noe nå... Skolen ødelegger Endret 9. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Hvorfor er det sånn at #xxxxxxx { background-image: url(ett/eller/annet.jpg) height: XXXpx width: XXXpx } av og til ikke funker? skjønner nada. av og til går det, av og til ikke. html: <body> <div id="xxxxxxx"> </div> </body> Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Grunnen til dette er nok enkelt og greit at du skriver feil eller lignenede. Det er ikke noe grunn til at det ikke skulle fungere. Jeg har i hvert fall ikke hørt om det. BTW. i CSS koden din har du glemt ; på slutten av hver setning Endret 9. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 ja, vet det, men har ikke glemt det i "orginalen." har sjekka, dobbelt- og trippelsjekka, men det er ingen skrivefeil. har skjed før også. argh Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Hvis du linker til Websiden eller legger ut css & HTML koden som ikke fungerer så er det sikkert noen her som forklare deg hva som er feil. Reg. LEIF Endret 9. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Dette kan også ha noe med forskjellen på blokk- og inline-elementer å gjøre. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Du har også glemt semikolon ";" etter de to første elementene... Det må du nesten ha.. Vet jo ikke om det bare er du som har glemt det i det eksemplet da.. Edit: *Lære seg å lese alle innleggene helt..* Så ikke at Waldmeister hadde sagt det Endret 9. september 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 ok, det var visst ikke nok å både sjekke, dobbelt- og trippelsjekke. hadde klart å skrive "#header:" altså en : etter header. *lære seg å sjekke grundigere* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2004 Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Etter 611 posts i denne delen av forumet har jeg (endelig?) installert Macromedia Studio MX... Nå skal jeg bli en helsikens "trenger hjelp med webside"-trådmaker *kaste GoLive i papirkurven* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå