flodhest Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Du kommer til toppen av siden....? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Foreslår at du lager en form for strek under menyen på versjon 1. Se her: Demo Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Version 1, SirIce, med skille mellom meny og innhold, men ikke ved hjelp av strek. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Du kommer til toppen av siden....? <a href="#"></a> Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Sorry, men nå skjønner jeg ikke hva dere mener. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 SirIce: Bruker du ikke v2 blir jeg skuffet over deg! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 For å gjøre ting enda "lettere" for SirIce, kan jeg vel bare si at jeg blir meget skuffet hvis han ikke bruker nummer 1. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Sorry, men nå skjønner jeg ikke hva dere mener. Linker man til "#" kommer man automatisk på toppen av siden. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Sånn flodhest! Da er jeg ferdig Menyen funker fin-fint i FF nå også, bare margin problemer Sjekk her: Innervision04.tk Vet det er noe feil med "Hovedsiden" og "Linker".. Jobber med saken Edit: ARGH!! Det er noen flere feil her, ser jeg... Bl.a. vil ikke footer vises... Som sagt, jobber med saken Endret 7. september 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) ser ingen footer med Opera 7.54.. FireFox har store problemer. Nederste delen av websidegrafikk er borte!? Endret 7. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Så flott Jibril! You're my man! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Joa, takk takk Men så er det det med footeren da... Jobber på spreng for å fikse det Edit: Jeg skjønner ikke hva som kan gjøre det, jeg... Noen andre som skjønner det? Endret 7. september 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Takk for at du engasjerer deg Håper det er noen som vet dette? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Bugfri CSS, tror jeg. (Har bare testet med FF) Last ned her: Css Endret 7. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Okey, kanskje vi skal ta det samlet når man har funnet ut av footer problemet? Er så usikker på hvor koden skal o.l Veldig glad for at dere gjør dette! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Du kan jo legge det opp på webserveren med den nye css fila. Sånn at det blir letter å finne ut om det er flere bugs.. Endret 7. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Folk er klare for aksjon hvis denne tråden blir nedprioritert, right? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Folk er klare for aksjon hvis denne tråden blir nedprioritert, right? Hm? Husker da Pixelstreettråden ble degradert av B|Real.. Da stilte vi mannsterke på et par minutter klare til kamp. B|Real måtte legge seg paddeflat, den militære dumpappen som han er.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 JiBril2k: Det hjelper ikke med clear:both; på #footer, da? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Klikk på "DESIGNERS For Sale" nede til venstre ... Kanskje et oppdrag som passer enkelte her? Endret 8. september 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå