ace_ventuora Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hm, noen som vet sånn cirka hvor lang tid det tar før et .tk domene er oppe etter at man har endret adressen som .tk redirecter til? Om dere skjønner? 5 sek? (skrev inn adressa og da kome jeg inn på den nye riktige da, 5 dek etter jag hadde skifta i brukerpanelet) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hm, noen som vet sånn cirka hvor lang tid det tar før et .tk domene er oppe etter at man har endret adressen som .tk redirecter til? Om dere skjønner? 5 sek? (skrev inn adressa og da kome jeg inn på den nye riktige da, 5 dek etter jag hadde skifta i brukerpanelet) Åh..venta i sikkert en time nå jeg Jaja, bare endra litt på mappestrukturen på serveren slik at den nye ligger der den gamle lå. Ny innervision04.tk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ny innervision04.tk Menyen ser ganske herpa ut i Firefox, og du bør få inn den teksten som egentlig skal være i menyen, i HTML koden også. <li><a id="hovedsiden" href="index.html"> </a></li> blir til <li><a id="hovedsiden" href="index.html">Hovedsiden</a></li> Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Spesielle greier. Vil det du skrev løse problemet? *teste* Hm, nei. edit: noen som har en formening om hvorfor menyen er fcuked i FF? edit2: når jeg gjorde det du skrev ble menyen herpa i Opera og. Endret 7. september 2004 av flodhest Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 I Opera er det bare det at det tar tid før den skifter farge. Må drive å laste opp bildet. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er vel fordi det er brukt to bilder, ikke ett... Da skjer sånne bugs, kan fikses utrolig lett ved å lage normal og hover stat i ett bilde, som man bytter ved å endre background-position Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Your browser (Opera) is not supported by macromedia.com. For the best possible experience, please use the latest version of one of the following browsers: Aldri opplevd - funker finfint her. Macromedia.com/exchange Prøv denne med Opera. Ps. Det er bare deler av siden som ikke fungerer med Opera, men jeg synes det var så snodig. Skjønner ikke hvorfor?! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er vel fordi det er brukt to bilder, ikke ett... Da skjer sånne bugs, kan fikses utrolig lett ved å lage normal og hover stat i ett bilde, som man bytter ved å endre background-position Hadde jeg bare visst hva du snakker om Det første problemet jeg fokuserer nå er at menyen bøgger i FF Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg prater om dette: A#hovedsiden { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/hovedsiden.gif); HEIGHT: 32px } A#hovedsiden:hover { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/hovedsiden2.gif) } A#meg { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/meg.gif); HEIGHT: 25px } A#meg:hover { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/meg2.gif) } A#portfolio { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/portfolio.gif); HEIGHT: 23px } A#portfolio:hover { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/portfolio2.gif) } A#tutorials { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/tutorials.gif); HEIGHT: 27px } A#tutorials:hover { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/tutorials2.gif) } A#prateboks { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/prateboks.gif); HEIGHT: 30px } A#prateboks:hover { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/prateboks2.gif) } A#bilder { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/bilder.gif); HEIGHT: 25px } A#bilder:hover { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/bilder2.gif) } A#linker { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/linker.gif); HEIGHT: 24px } A#linker:hover { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/linker2.gif) } A#diverse { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/diverse.gif); HEIGHT: 40px } A#diverse:hover { BACKGROUND-IMAGE: url(images/menu/diverse2.gif) } Hadde du satt sammen alle bildene til ett bilde kan du få en meny som ikke "blinker" i Opera.. Kan fikse det for deg nå jeg, har ikke noe annet å gjøre på i kveld! Resultatet kommer om noen få strakser Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Wow, snakker om service Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Fish Deathmatch! http://dev.misinterpreted.net/klubben/ vs http://dev.misinterpreted.net/klubben/v2/ PS: Ignorer menyen på /v2/ Endret 7. september 2004 av SirIce Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 denne var best! skulle gjerne gitt en forklaring på hvorfor, men den så bare bedre ut. de var forresten gode begge to syntes jeg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Jepp, jeg synes også den andre var best. Litt bedre farger, og litt mer spennende oppsett. Heftig den blinke greia og eidt: du burdte kanskje bruke forskjellige bilder i headeren. Endret 7. september 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 edit: du burdte kanskje bruke forskjellige bilder i headeren. Ja, skal det. Bildene er bare hentet fra en gratis stockphoto-side.. De blir erstattet med "genuine" bilder senere. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Liker Headeren & meny på versjon 1 best, den er mer gjennomført enn versjon 2 sin. Liker ikke hvordan du har formatert "innholds" teksten. Synes det ble litt massivt. Jeg stemmer for v1. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 v1, uten tvil. v2 var litt klumpete, mens v1 var gjennomført smooth i lett grungestil. Digga den, faktisk. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg synes versjon en faktisk ble litt sexy... eller smooth i lett grungestil som noen andre vil kalle det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg ville også gått for nummer 1.. Jeg syntes bare rettogslett den var bedre Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ny innervision04.tk Veldig irriterende at når jeg skal bla i menyen, kommer jeg alltid til toppen av siden. Blir veldig mye scrolling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå