enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 det er noe som heter prioritert kø vettu Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 /me bestillte en HalTan-tegning av seg selv for lenge siden, så dere andre må bare stille dere bak /me Synes enda at tegningen av meg er den beste til nå! Bruker den som wallpaper. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 det er noe som heter prioritert kø vettu *kremteveldigmasseogpressedenkommentarenlangtnedihalsenpåenden* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 det er noe som heter prioritert kø vettu i så fall skulle eg, o store arve, stilt meg fremst i kø med et uendelig vanskelig ønske som han aldri klarte å få til pga. min herlighet - og ingen andre hadde fått noke! Muhahahha! :lol: © Marvil. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 da du noe PT? Syntes jeg hørte en gurglelyd fra din retning Sa ikke at jeg skulle prioriteres, men at det finnes prioriterte køer. Hæltis bestemmer selv rekkefølgen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 *tromme intenst på LP med føttene* Når det gjelder meg og tegning, er det et sorgens kapittel. Jeg har prøvd å herme etter tegnestilen til for eksempel guttah på http://www.pinuptoons.com , men med lite hell.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Om det er du som har tegna det der Mikka, så skal du vere godt fornøyd! /me klarer knappast å tegne en smiley Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ehhhhh.. Det var eksempler fra pinuptoons.com!! Glemte å skrive det.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Om dere tar en titt på bildekildene, så ser dere at det ikke er mr.Berg som har tegna dem. Trodde også det med det første. EDIT: Confessed Endret 15. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 hmmfs...No blei plutselig alt veldig kjedelig... Mista lysten til alt...hmmmm Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Sorry!! Det var ikke meningen! Poenget mitt er at det er utrolig mye vanskeligere å tegne bra enn man skulle tro! Selv om jeg prøver å kopiere en tegning du sitter og ser på mens du tegner, så blir det skjelden bra.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Syns vi her på WDS burde ha egne smileyspakker.. Så kunne det stått © under og hvem som hadde rettighetene.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 /me bestillte en HalTan-tegning av seg selv for lenge siden, så dere andre må bare stille dere bak /me Synes enda at tegningen av meg er den beste til nå! Bruker den som wallpaper. Pøh har du sett den av meg..? Men til å være av deg var den ganske fin.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Syns vi her på WDS burde ha egne smileyspakker.. Så kunne det stått © under og hvem som hadde rettighetene.. Og du glemte å skrive © PT etter Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Klarer du smileyer i samme stil som min og eller? Litt andre hummør/sinnsstillinger f.eks Gjorde noen kjappe noen, gadd ikke begyne med detaljer osv... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Syns vi her på WDS burde ha egne smileyspakker.. Så kunne det stått © under og hvem som hadde rettighetene.. God idé! men husk at jeg har © på Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 HalTan, du er 1337. Kule smilier! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Nettopp! Jeg husker ikke halvparten av hvem som har ©. Vet at jeg har på , arve har på og tjcombo på sweeeet (ingen smiley, though) Noen har på , men husker ei hvem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå