ace_ventuora Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Må man ha noe spesielt navn på .htaccsess-fila? Bildet “http://home.no.net/xsclan/avatar/avatar.jpg” kan ikke bli vist, fordi det inneholder feil. SirIce: Syns menyen var litt liten. Kansje en litt større font? Ble litt kjedelig farger Grå på grå? Endret 6. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Må man ha noe spesielt navn på .htaccsess-fila? .htaccess vel Når du renamer den til ".htaccess" i din FTP klient, vil den sansynligvis bli "usynlig" - da er den lagt inn og fungerer (om du har skrive riktig I fila da seff) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 kopierte over texta, fila ble ikke usynelig. Og bildet funker ikke..? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Is that girl cute? Naah, she's just wysiwyg SÅ genialt! </nerdehumor> Fant den når jeg søkte etter definisjonen/historien bak WYSIWYG idag. Den er jo veldig morsom. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=wysiwyg&r=f Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Argh! GMail endret plasseringen av invites-linken, og dermed er den umulig å trykke på. Kan da ikke invitere noen, selv om jeg har 12 invites. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Genial bug. Virker som det fortsatt er ganske ustabilt.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Arve&r=f ... /me har igjen komt igang med design til blog! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 an uncommon word to describe someone or something that is really disgusting and/or repulsive. should only be used under extreme circumstances. Usage of such a strong word without proper reason is punishable by death/slow torture in some countries. BWAHAHAA!! Btw: /me fikk en nais mail fra sergey nå. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Argh! GMail endret plasseringen av invites-linken, og dermed er den umulig å trykke på. Kan da ikke invitere noen, selv om jeg har 12 invites. Jeg mistet plutselig 6 invites, noe rart med systemet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Tja, det er jo en beta, så litt bugs må man regne med Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Var ikke litt av poenget med "retningslinjene" mine at dem skulle være sticky så alle kunne se dem med en gang? Jaja, om man ønsker å senke kvaliteten så. Det er ikke alle som evner å skjønne akkurat dette, noen har det for travelt med å demonstrere sin posisjon... Retningslinjene dine er en viktig tråd som burde definitivt være sticky Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Arve&r=f ... :!: *bokmerke urbandictionary.com* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 For de som ikke visste det, har også start.no/home.no.net satt trafikk/båndbreddebegrensninger for enkle kontoer nå. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Båndbreddebegrensninger.. hm. Det er teit. Fant ut en morsom ting med macromedia sin webside; den liker ikke Opera: Your browser (Opera) is not supported by macromedia.com. For the best possible experience, please use the latest version of one of the following browsers: - Microsoft Internet Explorer - Netscape Navigator - Mozilla - AOL Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hihi. Opera er en browser jeg ikke liker så altfor godt, btw. Er faktisk veldig ofte jeg får en liten, stygg bug i en eller annen obskur versjon av Opera, selv om siden funker perfecto i IE, FF, NN og Moz. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hihi. Opera er en browser jeg ikke liker så altfor godt, btw. Er faktisk veldig ofte jeg får en liten, stygg bug i en eller annen obskur versjon av Opera, selv om siden funker perfecto i IE, FF, NN og Moz. ...sier karen som ikke engang har lest kapittelet om boksmodellen Neida jorgis, jeg vet akkurat åssen du har det. Så og si hver gang jeg viser arve et utkast sier han: "Æhm, det bugger i Opera". Endret 7. september 2004 av SirIce Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 IMO er det største problemet med Opera at det er for store forskjeller mellom de forskjellige versjonene, samt at siste versjon ikke finnes i vårt språk. Opera 7.23 er full i bugs og renderingfeil, men er likevel nyeste norske versjon. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Arve&r=f ... Hihi. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hm, noen som vet sånn cirka hvor lang tid det tar før et .tk domene er oppe etter at man har endret adressen som .tk redirecter til? Om dere skjønner? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har aldri hatt problemer med å få til ting skikkelig i opera. IE er tusen ganger så gale :\ Your browser (Opera) is not supported by macromedia.com. For the best possible experience, please use the latest version of one of the following browsers: Aldri opplevd - funker finfint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå