Smidt Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Polert og arve har akkurat like mange poster i cafeen. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Ang. Gmail så har det vært flere tråder med det i Søppelforumet som ble stengt.. Hvis man lurer på mer så er et bare å besøke www.gmail.com eller www.walla.com som også gir 1GB... Gandalf the Grey: Jeg vet, først kommer den dårlige funksjonen etterfulgt av den bra. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Polert og arve har akkurat like mange poster i cafeen. Still not enough.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Polert og arve har akkurat like mange poster i cafeen. Still not enough.. hehe, eg tok'an men ble litt mye OT nå. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Syns ikke Gmail fungerer så bra uansett, jeg da. Det er MYE igjen å gjøre Åh? Hva er det du er missfornøyd med da? Har ikke rukket å se hva som er negativt med gmail enda. Hvordan inviter man egentlig folk? Har akkurat lastet ned og innstallert firefox nå, ser bra ut det her Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Hva feiler siden min(i firefox) Den lille(schtøggas) counteren helt nede på siden blir messed up i firefox, noen som greier å finne feilen i den rotete koden min Link Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 STICKY! Takk Blib.. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Foruten om at koden ser helt jævlig ut og er generert av Dreamweaver så har du bare skrevet <script> istedenfor <script type="text/javascript" language="JavaScript">. Det er mulig at det hjelper... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Syns ikke Gmail fungerer så bra uansett, jeg da. Det er MYE igjen å gjøre 1: Åh? Hva er det du er missfornøyd med da? Har ikke rukket å se hva som er negativt med gmail enda. Hvordan inviter man egentlig folk? 2: Har akkurat lastet ned og innstallert firefox nå, ser bra ut det her 1: Masse funksjoner er ikke tilstede/ikke integrert ennå, og jeg liker IKKE alle disse pop-upene som kommer for forskjellige kontrollpanel ol. 2: Edit: Glemte 2 Endret 6. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Foruten om at koden ser helt jævlig ut og er generert av Dreamweaver så har du bare skrevet <script> istedenfor <script type="text/javascript" language="JavaScript">. Det er mulig at det hjelper... Koden min, neida Skal prøve det du sa nå litt senere Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Sticky igjen jo! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Var ikke litt av poenget med "retningslinjene" mine at dem skulle være sticky så alle kunne se dem med en gang? Jaja, om man ønsker å senke kvaliteten så. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Var ikke litt av poenget med "retningslinjene" mine at dem skulle være sticky så alle kunne se dem med en gang? Jaja, om man ønsker å senke kvaliteten så. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal drive og ordne og styre så fælt. If it works, don't fuck with it! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) If it works, don't fuck with it! Et fint visdomsord, selv om jeg ikke er helt enig. Forresten, hvordan lager man en avatarserie Lokaltog? Endret 6. september 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Forresten, hvordan lager man en avatarserie Lokaltog? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2580574 Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Lokaltog: Kult script, Takk! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Is that girl cute? Naah, she's just wysiwyg SÅ genialt! </nerdehumor> Endret 6. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Forresten, hvordan lager man en avatarserie Lokaltog? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2580574 Bare putter man det i avatar plassen? Ikke koden altså, men link til php fila? Endret 6. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Bare putter man det i avatar plassen? Ikke koden altså, men link til php fila? For å forklare greia med det scriptet: Kombinasjonen av .htaccess-fila og PHP-scriptet gjør at en nettleser (og forumet) blir lurt til å tro at scriptet er en PHP-fil. På den måten kan du kalle avataren din for avatar.jpg, avatar.gif eller avatar.png (som er de tillatte filendelsene i forumet), og la serveren kjøre et script som printer ut JPEG/GIF/PNG-data ut fra en eksisterende fil. (Hadde forumet tillatt .php som filendelse hadde man ikke trengt en workaround som dette.) Kanskje litt tungvint forklart, men man må bare lese seg til hvordan ting henger sammen før man skjønner det. Det du gjør med scriptet mitt i den tråden er å lage en fil som heter avatar.XXX, og legger .htaccess-fila i samme mappe, og setter avataren din på forumet til å peke til http://dittdomene.com/avatar.jpg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) http://dev.misinterpreted.net/klubben/ Noen som har idèer til innholdsformatering/noe annet? Edit: Lokaltog, bare for å pirke litt: I følge RFC 2606 (kapittel 3) skal man bruke de reserverte domenenavnene, som example.org/com/net i stedet for dittdomene.com og lignende. Bare til ettertanke Endret 6. september 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå