Haraldson Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 hva gjorde du i mediatimene på berg? Høh? Akkurat i dag har jeg gjort nada. Eller nei! Jeg lagde en rask logo, resten av dagen har gått med til forum og spilling. Mediatimer hele dagen Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 hva er bandwidth? det er en boks som står på kontrollpanelet hos hosten min og den går bare oppover og oppover. men hva skjer når den når toppen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hvor mye hosten tillater at lastes ned fra deg. Om båndbredden din er på 5GB, og folk laster ned filer med tilsvarende størrelse, er båndbredden din oppbrukt. Endret 6. september 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Om båndbredden din er på 5GB, og folk laster ned filer med tilsvarende størrelse, er båndbredden din oppbrukt. må jeg kjøpe en ny host da eller?? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Om båndbredden din er på 5GB, og folk laster ned filer med tilsvarende størrelse, er båndbredden din oppbrukt. må jeg kjøpe en ny host da eller?? Vanligvis får du vel tilbud om å utvide grensen for den aktuelle måneden, for en ekstra sum. Eller siden din blir tatt ned. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Nei, det er for et bestemt tidsrom. Sett at du får 5GB for hver måned, og dette blir brukt opp før måneden er ferdig. Da må du enten vente til neste måned eller betale ekstra for mer båndbredde. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Ny logo til Programmer.no er sticky, men ikke denne? RIGHT ON Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 RIGHT ON Så du Blow i går kveld? » http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=292912&hl= Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Har et problem her jeg, vet ikke om dere har vært borti dette før? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=293311&hl= kommer ikke inn på gmail kontoen med opera, fungerer bare med IE Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 kommer ikke inn på gmail kontoen med opera, fungerer bare med IE GMail funker ikke med Opera ennå, så: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) tja, kanskje det? edit: *laste ned* Endret 6. september 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Syns ikke Gmail fungerer så bra uansett, jeg da. Det er MYE igjen å gjøre Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Eneste grunnen til at jeg skiftet fra opera til firefox (og det fakum at opera valgte å klikka i ny og ne ) Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Eneste grunnen til at jeg skiftet fra opera til firefox (og det fakum at opera valgte å klikka i ny og ne ) Det er nok en av Operas mer eller mindre irriterende funksjoner... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Eneste grunnen til at jeg skiftet fra opera til firefox (og det fakum at opera valgte å klikka i ny og ne ) Det er nok en av Operas mer eller mindre irriterende funksjoner... Ja, men så har opera den geniale funksjonen at alle sessions blir lagret så om problemet oppstår så er det bare å åpne programmet å fortsette surfingen Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) hvordan er det mulig å få tak i gmail? hva er bra med det annet enn lagringsplassen? edit. tror grunne til klikkingen er at windows er ustabilt, jeg kjører win2k pro på den gamle maskinen vår, der klikker det aldri, men klikker noen ganger i XP Endret 6. september 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 hvordan er det mulig å få tak i gmail? hva er bra med det annet enn lagringsplassen? Jeg kan invite deg (bare gi meg en mail) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 må jeg kjøpe en ny host da eller?? Ja.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har forresten 12 GMail-invites, så dem som vil ha en eller ti stykk kan sende meg en PM med navn og mail-adresse. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. september 2004 Rapporter Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har forresten 12 GMail-invites, så dem som vil ha en eller ti stykk kan sende meg en PM med navn og mail-adresse. Vi kan byttelåne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå