PoleCat Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Vanskelig å si hva som skjer ut fra det bildet. Du kan ikke laste opp det hele til et eller annet sted? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 joda, ligger på webserveren nå.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Hiv inn * { margin: 0; padding: 0; } i toppen av stilarket. Fjern float og margin-right på div#meny. div#meny { width: 618px; height: 30px; background-image: url(meny2.jpg); } Da ser det greit ut i Firefox iallefall. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) har gjort det, men fortsatt er det sånn har oppdatert det som er på nettet, så du kan se selv der. vet ikke om det skal være sånn, men blir to like linker bortover i tillegg, på en måte. kan det ha noe med denne koden å gjøre?? <body> <div class="container"> <div id="header"></div> <div id="meny"><ul id="menu"> <li><a class="klasse1" href="#">Link1</a></li> <li><a class="klasse2" href="#">Link2</a></li> <li><a class="klasse3" href="#">Link3</a></li> </ul></div> <div id="innhold"><p class="margin"></p></div> <div id="footer"> <?php include("count.php"); ?></div> </div> </body> Endret 5. september 2004 av datating Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Ja, jeg klargjorde bare for flere link-klasser jeg. Dersom du bytter <ul id="menu"> <li><a class="klasse1" href="#">Link1</a></li> <li><a class="klasse2" href="#">Link2</a></li> <li><a class="klasse3" href="#">Link3</a></li> </ul med <ul id="menu"> <li><a class="klasse1" href="#">Link1</a></li> <li><a class="klasse1" href="#">Link2</a></li> <li><a class="klasse1" href="#">Link3</a></li> </ul Burde det skje en forandring. Men er det meningen at du skal ha ren tekst i knappene, eller bruke "bildetekst"? Jeg har klargjort for det siste. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) takk PC, nå er det fikset, skal lage bilder med tekst, så kommer ikke til å bli et eneste tegn i meny-div'en. som du ser her er det et tomrom etter knapp 6, til høyre, hvordan kan jeg få midstilt de 6 knappene, så tomrommet blir delt på hver side? Endret 5. september 2004 av datating Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Selv om du ikke skal la den rene teksten vises, må du ikke fjerne den fra html-koden. Da er egentlig litt av poenget med denne metoden borte. I Opera: Vis > Stil > Egen modus, så skjønner du hva jeg mener. som du ser her er det et tomrom etter knapp 6, til høyre, hvordan kan jeg få midstilt de 6 knappene, så tomrommet blir delt på hver side? Legg til passende padding-left på ul#menu. Endret 5. september 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) http://www.home.no/twistedpure/diverse/web/kakofonia.bmp (Pass opp, lang lastetid. Måtte lagre det som bmp, pga. at fargene ble fucka hvis jeg lagra det som jpg direkte fra photoshop.) http://www.home.no/twistedpure/diverse/web...pure-grunge.jpg (Har jeg posta den før? Hmm, jaja, samme det. ) Edit: Jeg ville ha meninger angående de to, ja. Endret 5. september 2004 av Purify Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Kakofonia var Fine farger, og snasen meny. Digger sånne bilder som du har brukt i headeren din. Eller så var det oversiktlig og rent og pent. Litt stort mellomrom under headeren, og de boksene til høyre var litt for bred i forhold til innholdet i dem. Give me a HTML-version! pure-grunge får noen andre kommentere, jeg likte den første best. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Har funnet den komentaren jeg ga forige gang link. link2. Men de har du jo sett før da Endret 5. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Purify: Vakre farger, veldig stilrent også Veldig fint bilde i headeren på blog'en Har egentlig ikke noe mere å si Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Først og fremst: En unsticky webkafé er som en nugatti-boks uten sukker. Er det noen her som vet hvorfor jeg har mer eller mindre blitt slashdottet av http://www.hotelsaficionado.com/ ? Fikk 2900 hits fra dem klokken 13:00 den 2/9, uten at jeg finner en eneste link derfra til meg. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Huff gikk over fra divs til tables nettopp. Fant ut at jeg ikke var så stødig på divs likevel. Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Huff gikk over fra divs til tables nettopp. Fant ut at jeg ikke var så stødig på divs likevel. Ikke gi opp Det er meget enkelt når du først kommer i gang med det. Les mange tutter, og eksprimenter. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Det blir som svensken som nesten hadde svømt over til den andre siden, men som bestemte seg for å snu fordi han var så sliten. Prøv igjen. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Hehe. Takk for morsomme, men vise ord, huf og Mr. Berg. Problemet er bare at det må være ferdig innen i morgen. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) CobraM: Da har du mange timer på deg da. Natten har ikke engang begynt http://home.no.net/xsclan/gosen/ Hoveren på linkene i menyen vises riktig i Ie, men ikke FireFox Endret 5. september 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 Hehe. Takk for morsomme, men vise ord, huf og Mr. Berg. Problemet er bare at det må være ferdig innen i morgen. Kvelden er da enda ung Men seriøst, det tar ikke lang tid å lære seg visst du går inn for det. Sjekk ut htmldog visst du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 www.hrld.net Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. september 2004 Rapporter Del Skrevet 5. september 2004 www.hrld.net Gratulerer med nytt domene. huf: Takk for opplysninga. Lærerik side. *studere* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå