Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
<div id="footer"></div>

#footer {
width: bredde;
height: høyde;
background: #4B8BFF;
}

vel, det funket ikke :hmm:

nå er koden sånn:

div.container {
width: 640px;
margin: 0 auto;
}

div#header {
height: 115px;
background-image: url(header1.jpg);
}

div#meny {
margin-right: 10px;
height: 55px;
background-image: url(meny2.jpg);
float: left;
display: inline;
}

div#innhold {
height: 450px;
background: #444;
float: left;
}

div#footer {
height: 100px;
background: #FFF;
}

hva er galt?? (har forresten med diiv-footer i html-dokumentet..

Lenke til kommentar

Siden SO3 ikke er en sticky bør vel egentlig ikke den her heller være det. Dessuten trenger den jo ikke stickying da det kommer nok innlegg her daglig til at den alltid ligger på topp i kategorien uansett.

Så, for et mål om at "Siste 24 timer" ikke skal bli alt for overfylt av stickies fjerner jeg stickien på denne. Dersom noen mener at den allikevel burde være sticky og har en god grunn for dette er det bare til å sende meg en PM. Det gjøres ikke i regi av forumstyret eller noe, bare meg selv som ikke syns at denne trenger stickying, og faktisk kan gjøre noe med det. Håper dere ikke har for i mot det, men jeg syns altså bare at vi har litt for mange stickies til tider :)

Lenke til kommentar

Vel, sier meg totalt uenig her. Webkaféen er ofte underposta, og da ender det opp med at man må leite fram tråden, og så poste, hvilket fører med seg massevis av pes.

Hvis noen stickyer må fjernes, som forøvrig absolutt trengs, så kan heller ting som logoutlysningen til programmer.no, artikkelen om yrket som profesjonell webdesigner og pixel street-tråden fjernes, siden dette er totalt inaktive tråder, uten nytteverdi.

Peis webkaféen opp der den hører hjemme!

Lenke til kommentar
Vel, sier meg totalt uenig her. Webkaféen er ofte underposta, og da ender det opp med at man må leite fram tråden, og så poste, hvilket fører med seg massevis av pes.

Hvis noen stickyer må fjernes, som forøvrig absolutt trengs, så kan heller ting som logoutlysningen til programmer.no, artikkelen om yrket som profesjonell webdesigner og pixel street-tråden fjernes, siden dette er totalt inaktive tråder, uten nytteverdi.

Peis webkaféen opp der den hører hjemme!

støttes ;)

Lenke til kommentar
(...) Hvis noen stickyer må fjernes, som forøvrig absolutt trengs, så kan heller ting som logoutlysningen til programmer.no, artikkelen om yrket som profesjonell webdesigner og pixel street-tråden fjernes, siden dette er totalt inaktive tråder, uten nytteverdi.

Støttes, men når de gjelder webcafeen syns jeg den hører hjemme sammen med andre dødelige tråder.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
pixel street-tråden fjernes, siden dette er totalt inaktive tråder, uten nytteverdi.

Grunnen til at den er inaktiv er at enzo driver å flytter på seg, og ikke har kommet så langt med å sette opp server som skal drifte siden..

Edit: For å lage enda mer system, hvorfor kan ikke de to trådene om artikler (farge og webdesigner) legges til i den "Oppslagsverk over artikler"..?

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...