PT Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Nå ble jeg nesten litt redd Jeg er redd! © EDIT: Over 1000 svar i tråden EDIT2: Det er mange døde lenker på den inspirasjonssiden din PC Endret 15. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Søk: rosa+homo @ google for å bevise for arve. Bare BS! Du besøker den siden daglig! © Word. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) EDIT2: Det er mange døde lenker på den inspirasjonssiden din PC Vet det. Skal se over dem i morgen. Takker for at du nevnte det, hadde nesten glemt det av. @ arve: Word er opphavsretta nå. Endret 15. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hmm, kem av ?? Uansett, Credits til den som har opphavsrett på "Word." *laste opp beta-PCshop* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hmm, kem av ?? Moi. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hmm, kem av ?? Moi. Okei. BTW, ta en titt i PX street tråden. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 BTW, ta en titt i PX street tråden. Du må lage større lager. Alle vil nemlig ha en kopi av teh PåleKætt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 BTW, ta en titt i PX street tråden. Du må lage større lager. Alle vil nemlig ha en kopi av teh PåleKætt! ...er jo en grunn til at lageret/lagera er fulle dah... i tillegg er jo gata rundt heilt tom! Hadde eg laga en Arve-shop, hadde lagera vert tomme, og det hadde vert stinn av folk rundt bygningen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hadde eg laga en Arve-shop, hadde lagera vert tomme, og det hadde vert stinn av folk rundt bygningen. Ja, som skulle klage.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) You wish is my command... EDIT: (unless it's got something to do with body-openings and/or stump objects...) Endret 15. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Fy fan detta tar av. Her er jeg vekke i 15mins for å kjøpe burger på Esso'n, så er det 2 sider mer enn da jeg gikk.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Hadde eg laga en Arve-shop, hadde lagera vert tomme, og det hadde vert stinn av folk rundt bygningen. Ja, som skulle klage.. ...som ville bestille hundre eksemplar kver! Og det til tross for at en arve koster j*vlig masse! Edit: JÆVLIG KULT BILDE HALTAN! WOHOHO! munnen var litt snål though, men ok.. Endret 15. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hadde eg laga en Arve-shop, hadde lagera vert tomme, og det hadde vert stinn av folk rundt bygningen. Ja, som skulle klage.. ...som ville bestille hundre eksemplar kver! Og det til tross for at en arve koster j*vlig masse! Edit: JÆVLIG KULT BILDE HALTAN! WOHOHO! Hva skal man med 100 arve'r når dem er så perfekte så du skal ha det til..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Goddamn du rokker HalTan! (ligna ikke det bilde på et tildligere postet magazine-cover ) EDIT: HalTan @ 2k Endret 15. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 Hadde eg laga en Arve-shop, hadde lagera vert tomme, og det hadde vert stinn av folk rundt bygningen. Ja, som skulle klage.. ...som ville bestille hundre eksemplar kver! Og det til tross for at en arve koster j*vlig masse! Edit: JÆVLIG KULT BILDE HALTAN! WOHOHO! Hva skal man med 100 arve'r når dem er så perfekte så du skal ha det til..? Uendelig tilfredsstillelse! Ettersom uendelig ikkje har noken definisjon så er det det samme om du kjøper en eller hundre, men som kjent; Jo fleire jo bedre! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 HAhA! Du er kongen, HalTan! Hvordan er det du lager tegningene? Hva for noe teknikker bruker du? /me også har lyst på tegning av seg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 De jeg har vist her er vel stort sett kjappe speedies (speedpaints) tegnet med min trofaste wacom i photoshop Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 De jeg har vist her er vel stort sett kjappe speedies (speedpaints) tegnet med min trofaste wacom i photoshop Hvor mye skal du ha for å tegne en high-res versjon av avataren min? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Det kunne vært gøy å se! Klarer du smileyer i samme stil som min og eller? Litt andre hummør/sinnsstillinger f.eks Endret 15. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 /me bestillte en HalTan-tegning av seg selv for lenge siden, så dere andre må bare stille dere bak /me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå