PoleCat Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Forandrer blokk-elementet til et inline-element. block This value causes an element to generate a principal block box. inline This value causes an element to generate one or more inline boxes. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Takker, men nå lurer jeg på en annen ting: Det jeg har definert i css for menyen, er det noen enkel måte å gjenbruke disse på (arve), slik at jeg ikke trenger så mye "nesten dobbelt opp" for en mindre meny? Det er til en undermeny med færre linker hvor noen av css setningene må gjøres om, feks bredde osv. Noen tips? Edit* Fant også dette ut selv #menucontainer li[B], #menucontainer2 li [/B]{ display: inline; float: left; margin: 2px 2px 2px; text-align: center; } Var det i bold jeg måtte legge til. Endret 2. september 2004 av phanti Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 jeg fant en kjekk liten sak: http://www.download.com/3001-2189-1540519.html Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Hm, er det lenge siden Mozilla.org ble redesigna? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Nei. Var innom der for et par dager siden, og da var det samme gamle. Det nye designet var vannvittig fett, btw. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Det nye designet var vannvittig fett, btw. Nei, så absolutt ikke. Var alt for mange farger og reklamegreier dytta inn. Dessuten slutter den på en veldig rar måte, og sidene ser også ufullstendige ut. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Jeg likte det bedre enn det gamle iallefall. Var rolig og oversiktelig, og prensenterte infromasjonen bra. Akkurat sånn en slik side skal være. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Jeg synes det gamle og det nåværende var omtrent like gode... Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Det nye var stylish, men mindre oversiktlig imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Tror det bugger litt i Firefox Var ikke slik i går, det designet. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Tror det bugger litt i Firefox Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 her er to typer til: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Prøv å lage litt KONTRAST, man! En lysare farge, evt. en lys glow e.l. på fonten! Hjelper lite med mørk Bakgrunn og mørk tekst (bilde #2 i siste posten din funker ikkje btw) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Prøv å lage litt KONTRAST, man! En lysare farge, evt. en lys glow e.l. på fonten! Hjelper lite med mørk Bakgrunn og mørk tekst (bilde #2 i siste posten din funker ikkje btw) okey! /joda, bilde 2 funker, men det var bare ikke uploada ferdig:P) Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Synes teksten var litt merkelig plassert. Sikkert vanskelig å finne et sted hvor man kan plassere teksten, men synes ikke det fungerer bra sånn som det er nå. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) ... Så vil eg ha et veldig klart svar - en gang for alle, kem av meg og SirIce er den beste webdesigneren? (Intern krangel er kilde til spørsmålet) Vær ærlig! Hm, no kjem folk til å tru at vi sitt her: "Eg er den beste!" "Nei! Eg er den beste!!" ...dette er da ikkje tilfellet Endret 2. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Intern krangel? Arve || Freelance pimp sier:"kem er leetast av meg og arve?" Vil være litt diplomatisk og si at dere er like gode. Hvis dere likevel på død og liv skal være "leetare" enn hverandre, kan dere ha en WDS-duell. Beste redesign av sin nåværende side? Endret 2. september 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Intern krangel? Arve || Freelance pimp sier:"kem er leetast av meg og arve?" Vil være litt diplomatisk og si at dere er like gode. Hvis dere likevel på død og liv skal være "leetare" enn hverandre, kan dere ha en WDS-duell. Beste redesign av sin nåværende side? å få med kun bruddstykker av en samtale er ALLTID en farlig ting, så for at ting skal bli korrekt: Arve || Freelance pimp says: ingen av eliten deltar trur eg... (deg, polecat, dunestar, mikka...) SirIce || says: haha, (polecat, dunestar, mikka...) Mykje bedre Arve || Freelance pimp says: BS SirIce || says: Dunis deltar. Ikkje hans beste, men det funka Arve || Freelance pimp says: k Arve || Freelance pimp says: thou art among teh leet SirIce || says: Neppe. SirIce || says: Du er mykje meir leet enn meg Arve || Freelance pimp says: Nei. Arve || Freelance pimp says: på ingen måte faktisk SirIce || says: Korleis får du det til å stemme? Arve || Freelance pimp says: Spør noken andre da Arve || Freelance pimp says: "kem er leetast av meg og arve?" Endret 2. september 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Synes at dere begge er veldig flinke webdesignere, jeg. Blir liksom så vanskelig å mene at en av dere er best. arve87: 1337 SirIce: 1337 Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. september 2004 Rapporter Del Skrevet 2. september 2004 Enig lokaltog Begge er 1337 og vel så det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå