Haraldson Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Syns det var fint jeg, ligna på avataren. Jeg har ikke sjans til å gjøre noe lignende en gang. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Har nå vært i møte på jobben, og det viser seg at vi har tidspress på siden. Det er bevilget en tusenlapp over budsjettet til en eventuell side som vil brukes, men aberet er at jeg har en frist på ferdig design med html/css på torsdag. Er det stemning for en lynrunde, eller skal jeg ta dette som en privat forespørsel til designerene her? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Lynrunde! (kjeder meg) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Den er allerede godt i gang, se compotråden Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Når vi er inne på bruken av h1: More than one h1? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 http://www.kottke.org/04/08/the-google-browser De artiklene i lenkene på siden kan fort bli farlige for MS... Ja, jeg vil heller at Google er det jeg lever av enn at MS er det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Ja, jeg vil heller at Google er det jeg lever av enn at MS er det. Ikke fan. Det kommer ikke til å skje heller (på ENORMT lang tid), MS har rimelig stor markedsandel.. Endret 30. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Hallo folkens Blir en saann halvveis topic-traad (hysj!), men det faar jeg vel lov til Jeg holder for tiden paa aa mekke et CMS i PHP og mySQL, siden tiden ikke gaar saann altfor fort i en seilbaat. Og siden det er programmeringen som er min side, saa lurte jeg paa om det var stemning her for aa hjelpe meg en anelse med designet (jepp du leste rett; hele designet ) Siden er flotters bygget opp med 100% xhtml 1.0 strict og css 2.0, og boer vaere enkel aa lage noe utifra. Hvis det er interesse for dette, kan jeg komme med mer spesifikk info. Prosjektet kommer ikke til aa faa inn noen penger, saa betaling boer dere bare glemme (med forbehold om at dette aldri blir ferdiglaget) Uansett, befinner meg for tiden i portugal, og sitter her og er rimelig frustrert over at mine utrolig lettjente penger ikke var saa lettjente siden kunden trakk seg :/ (mekket webside med en del funksjonalitet) Og et lite tips til dere som noen gang hoerer foreldrene deres snakke om seiling: unngaa det for en hver pris (y) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Hehehe, stakkars gutt... Kanskje dette designet kan bli et emne i neste compo, så de som absolutt vil unngå html for enhver pris kan bli fornøyde ?? Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Compo var ingen dum idé, saa hvis folk har lyst til det, skal ikke jeg vaere noe hinder Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Må gjøre ferdig den nåværende først, så får vi se hva enden sier Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Høres greit ut for meg Bare håper alle sliter seg ut på nåværende compo jeg PT: koselig tur, eller sitter du under dekk med laptoppen konstant? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Er det noen her som har sider hos xmac.no? Alle sidene mine der har vært nede siden ca 23 i går kveld, og domenet til xmac selv ( http://www.xmac.no ) er også nede! De svarer ikke på supportmail. Noen her som har lignende problemer med xmac? Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Høres greit ut for meg Bare håper alle sliter seg ut på nåværende compo jeg PT: koselig tur, eller sitter du under dekk med laptoppen konstant? Flotters Kan sende deg en e-post med litt mer info naar jeg faar tid (forhaapentligvis ganske fort) Sitter for det meste under dekk med laptoppen ja Doegnrutine: 1: Sove 2: Frokost 3: Skole 4: Lunsj 5: Laptop 6: Sove (punkt 2 og 3 droppes/utsettes hvis seiling paagaar, og erstattes med mer soving ) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Sitter og stirrer på bestill-webhotell-skjemaet.. Men er fremdeles ikke sikker på hvilket domene jeg skal velge :\ Noen tips? Anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Kan noen være vennlige og gi meg en link til en Opera-versjon som ikke klikker? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Kan noen være vennlige og gi meg en link til en Opera-versjon som ikke klikker? Nyeste på opera.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Kan noen være vennlige og gi meg en link til en Opera-versjon som ikke klikker? Nyeste på opera.com Hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har nå? Herregud, Firefox suger i forhold. Edit: Jeg har den nyeste, og den har en tendens til å klikke uten grunn.' Edit2: Det kan ikke ha noe med at jeg "fjernet" banneren? Endret 31. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Herregud, Firefox suger i forhold. Argument for den påstanden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå