Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå vært i møte på jobben, og det viser seg at vi har tidspress på siden. Det er bevilget en tusenlapp over budsjettet til en eventuell side som vil brukes, men aberet er at jeg har en frist på ferdig design med html/css på torsdag. Er det stemning for en lynrunde, eller skal jeg ta dette som en privat forespørsel til designerene her?

Lenke til kommentar

Hallo folkens

Blir en saann halvveis topic-traad (hysj!), men det faar jeg vel lov til :)

Jeg holder for tiden paa aa mekke et CMS i PHP og mySQL, siden tiden ikke gaar saann altfor fort i en seilbaat. Og siden det er programmeringen som er min side, saa lurte jeg paa om det var stemning her for aa hjelpe meg en anelse med designet (jepp du leste rett; hele designet :p)

Siden er flotters bygget opp med 100% xhtml 1.0 strict og css 2.0, og boer vaere enkel aa lage noe utifra. Hvis det er interesse for dette, kan jeg komme med mer spesifikk info. Prosjektet kommer ikke til aa faa inn noen penger, saa betaling boer dere bare glemme :p

(med forbehold om at dette aldri blir ferdiglaget)

 

Uansett, befinner meg for tiden i portugal, og sitter her og er rimelig frustrert over at mine utrolig lettjente penger ikke var saa lettjente siden kunden trakk seg :/

(mekket webside med en del funksjonalitet)

 

Og et lite tips til dere som noen gang hoerer foreldrene deres snakke om seiling:

unngaa det for en hver pris (y)

:p

Lenke til kommentar
Høres greit ut for meg :) Bare håper alle sliter seg ut på nåværende compo jeg :)

 

PT: koselig tur, eller sitter du under dekk med laptoppen konstant?

Flotters :)

Kan sende deg en e-post med litt mer info naar jeg faar tid (forhaapentligvis ganske fort)

 

Sitter for det meste under dekk med laptoppen ja :p

 

Doegnrutine:

1: Sove

2: Frokost

3: Skole

4: Lunsj

5: Laptop

6: Sove

(punkt 2 og 3 droppes/utsettes hvis seiling paagaar, og erstattes med mer soving :p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kan noen være vennlige og gi meg en link til en Opera-versjon som ikke klikker?

Nyeste på opera.com ;)

Hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har nå?

 

Herregud, Firefox suger i forhold.

 

Edit: Jeg har den nyeste, og den har en tendens til å klikke uten grunn.'

 

Edit2: Det kan ikke ha noe med at jeg "fjernet" banneren? :whistle:

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...